Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg
- Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
- Data zamieszczenia: 2019-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
ul. Trzebnicka 33
50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12
REGON: 00000000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zagospodarowanie terenu skweru i budowa toalety publicznej wraz z infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką wtórnych budynków gospodarczych, przy ul. Jana Ewangelisty Purkyniego we Wrocławiu”, dz. nr 16/1, 16/2 oraz część działki nr 15, 17/1, 19/4, 24/1, AM 28, obręb Stare Miasto - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowalnych dla zadania pn. „Zagospodarowanie terenu skweru i budowa toalety publicznej wraz z infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką wtórnych budynków gospodarczych, przy ul. Jana Ewangelisty Purkyniego we Wrocławiu”, dz. nr 16/1, 16/2 oraz część działki nr 15, 17/1, 19/4, 24/1, AM 28, obręb Stare Miasto. Przedmiotowa inwestycja usytuowana uzyskała zatwierdzenie projektu budowlanego i pozwolenie na budowę Decyzją Nr 2490/2019 z dnia 05.06.2019 Wydziału Architektury i Budownictwa Urzędu Miejskiego. Przedmiotowa inwestycja usytuowana jest w obszarze historycznego układu urbanistycznego Starego Miasta, wpisanego do rejestru pod numerem A/1580/212 decyzją z dnia 12.05.1967r. Dla zadania pozyskano decyzję Miejskiego Konserwatora Zabytków Nr 734/2019 z dnia 20.05.2019, Nr 733/2019 z dnia 20.05.2019 oraz Nr 735/2019 z dnia 20.05.2019. Przedmiotowa inwestycja usytuowana jest na obszarze intensywnego osadnictwa pradziejowego, średniowiecznego i nowożytnego, na terenie Starego Miasta wpisanego do rejestru zabytków decyzją A/1580/212 decyzją z dnia 12.05.1967r., w strefie „W” ochrony konserwatorskiej zabytków archeologicznych, na terenie dawnego cmentarza św. Bernardyna. Prace należy prowadzić zgodnie z decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Nr 645/2019 z dnia 29.03.2019 udzielającą pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych, obejmujących stały nadzór archeologiczny i badania archeologiczne. Zapewnienie i koszt nadzoru archeologicznego należy do Wykonawcy. W przypadku odkrycia reliktów zabytkowego cmentarza i pochówków, należy o tym fakcie zawiadomić Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. W przypadku odkrycia szczątków kostnych należy przeprowadzić badanie antropologiczne. Koszty nadzoru i badań pokrywa Wykonawca. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, który obejmuje: Etap 1: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz prace przygotowawcze (zabezpieczające i rozbiórkowe) dla wykonania robót budowlanych - opracowanie dokumentacji projektowej dla całości obszaru opisanego w „Programie funkcjonalno-użytkowym dla zadania pn.: „Zagospodarowanie terenu skweru i budowa toalety publicznej wraz z infrastrukturą techniczną oraz rozbiórką wtórnych budynków gospodarczych, przy ul. Jana Ewangelisty Purkyniego we Wrocławiu” dla potrzeb realizacji robót z etapowaniem prac wraz z uzyskaniem wszystkich wymaganych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń z zaznaczeniem wybranych elementów skweru przeznaczonych do realizacji w etapach oraz wykonanie prac przygotowawczych (zabezpieczających i rozbiórkowych) poprzedzających wykonanie robót budowlanych. Zgodnie z załącznikiem nr 2 do Wzoru umowy, Uwaga: zakres prac projektowych i przygotowawczych zostanie określony na podstawie harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego opracowanego przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym. Etap 2: Wykonanie części robót budowlanych - w tym: kontynuacja prac przygotowawczych, ratowniczych badań archeologicznych, prace związane z wykonaniem lapidarium, gospodarka drzewostanem, prace ziemne, prace sanitarne, prace elektryczne, częściowe zagospodarowanie terenu: nawierzchnie, mała architektura i wyposażenie; zapewnienie nadzoru autorskiego, archeologicznego, saperskiego, dendrologicznego, przyrodniczego, technologicznego. Zgodnie z załącznikiem nr 2 do Wzoru umowy, Uwaga: zakres części robót budowlanych zostanie określony na podstawie harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego opracowanego przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym. Etap 3: Zakończenie robót budowlanych i usług nasadzenia zieleni - w tym: zagospodarowanie terenu nawierzchnie, mała architektura i wyposażenie, prace związane z wykonaniem lapidarium, prace sanitarne, dostawa i montaż toalety systemowej, nasadzenia zieleni; zapewnienie nadzoru autorskiego, archeologicznego, saperskiego, dendrologicznego, przyrodniczego, technologicznego; przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy; Zgłoszenie zakończenia robót i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie lub wykonanie zawiadomienia o zakończeniu budowy. Zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Wzoru umowy, Uwaga: zakres pozostałych robót budowlanych zostanie określony na podstawie harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego opracowanego przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym. Etap 4: Pielęgnacja gwarancyjna zieleni oraz utrzymanie elementów przyrody w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy) od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych i wykonanych usług nasadzenia zieleni. Zgodnie z załącznikiem nr 2 do Wzoru umowy. Uwaga: zakres pielęgnacji zieleni i utrzymania zostanie określony na podstawie harmonogramu rzeczowo-terminowo-finansowego opracowanego przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych i 00/100). 2. Szczegółowe formy wniesienia wadium określa SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oświadczenie o grupie kapitałowej stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ). 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) - Załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiotowe zobowiązanie ma być złożone wraz z ofertą i podpisane przez podmiot trzeci. Szczegółowe informacje dla wykonawców, którzy powołują się na zasoby innych podmiotów określają postanowienia SIWZ. 3. Szczegółowe informacje dla wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określają postanowienia SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie, przy ul. Słowiańskiej 13, w ramach programu Rządowego Programu Odbudowy Zabytków, Nr RPOZ/2022/929/PolskiLad
Dodano: 2024-07-26 - Budowa systemu naśnieżania na terenie Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka na działkach nr 414/1, 414/2 i 400, obręb 0008 Szklarska Poręba.
Dodano: 2024-07-26 - Budowa Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego przy ul. Morawskiej 14 a we Wrocławiu wraz z budową łącznika drogowego i z infrastrukturą – zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
Dodano: 2024-07-26 - Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 395 w zakresie chodnika w miejscowości Nowojowice. CPV 45000000-7.
Dodano: 2024-07-26 - Remont i przebudowa bloku sportowego w Liceum Ogólnokształcącym nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
Dodano: 2024-07-25 - Roboty budowlane wykończeniowe polegające na pokrywaniu podłóg wykładziną PCV w Domu Pomocy Społecznej przy ul. Karmelkowej 25 Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
Dodano: 2024-07-25 - Karszów droga dojazdowa do gruntów rolnych
Dodano: 2024-07-25 - Roboty budowlane remontowe związane z przystosowaniem budynku szkoły podstawowej w Jordanowie Śląskim do utworzenia oddziału przedszkolnego
Dodano: 2024-07-25 - „Poznajemy fortyfikacje graniczne Zagospodarowanie terenu przy obiekcie Obsługi ruchu turystycznego oraz wejścia do Podziemnego miasta Osówka”
Dodano: 2024-07-25 - „Rewitalizacja cmentarza przy ul. 1-Maja w Boguszowie-Gorcach”
Dodano: 2024-07-25