Powiat Raciborski ogłasza przetarg
- Adres: 47-400 Racibórz, ul. Klasztorna 6
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 4154408 , fax. 032 4154408 w. 343
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Raciborski
ul. Klasztorna 6 6
47-400 Racibórz, woj. śląskie
tel. 032 4154408, fax. 032 4154408 w. 343
REGON: 27628509800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.POWIATRACIBORSKI.PL
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Raciborzu przy ul. Kasprowicza 11 - I etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Raciborzu przy ul. Kasprowicza 11 (I etap). Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z: -zagospodarowaniem placu przed wejściowego - podwórze szkolne, -boiskiem wielofunkcyjnym o nawierzchni poliuretanowej i piłkochwytami, -uzupełnieniem ogrodzenia za budynkiem sali gimnastycznej, -wymianą przyłącza wodociągowego sali gimnastycznej i czyszczeniem istniejącej kanalizacji, -niwelacją terenu i opaską łącznika od strony północno-wschodniej. Ponadto zakres obejmuje wykonanie odwodnienia odprowadzającego wody deszczowe z projektowanego boiska wielofunkcyjnego i przełożenie kabla elektrycznego zasilającego budynek sali gimnastycznej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: a)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 (dwa) boiska sportowe o nawierzchni syntetycznej o powierzchni co najmniej 1144m2 każde, b)w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zatrudniali przeciętnie co najmniej 15 pracowników zdolnych wykonać przedmiotowe zamówienie oraz przeciętna liczebność personelu kierowniczego wynosiła 2 osoby, c)dysponują lub będą dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w zakresie umożliwiającym pełnienie funkcji kierownika budowy podczas realizacji przedmiotu zamówienia oraz posiadającą minimum 10-letnie doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: a)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych), 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu ofertowym wykonawca składa: 1.oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, tj.: a)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wymagany jest wykaz robót zawierający wykonane co najmniej 2 boiska sportowe o nawierzchni syntetycznej o powierzchni co najmniej 1144m2 każde), e)informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie (wymagane jest zatrudnianie przeciętnie co najmniej 15 pracowników zdolnych wykonać przedmiotowe zamówienie oraz przeciętna liczebność personelu kierowniczego: 2 osoby), f)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia, (wykaz powinien wskazywać co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w zakresie umożliwiającym pełnienie funkcji kierownika budowy podczas realizacji przedmiotu zamówienia oraz posiadającą minimum 10-letnie doświadczenie w wykonywaniu robót budowlanych, która obejmie funkcję kierownika budowy), g)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt f) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, h)kopie uprawnień budowlanych oraz ważnego zaświadczenia potwierdzającego przynależność do oddziału właściwej izby samorządu zawodowego osoby (osób), o której mowa powyżej w pkt 2.c), i)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (na kwotę min. 500.000,00 zł)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatraciborski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa drogi powiatowej DP-S1434 na odcinku 540 m ul. Ks. Karola Śmiecha w Żabnicy.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej 596173S ul. Szkolna w Żabnicy.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa placu parkingowego z kostki betonowej gr. 8 cm przy Placu Ratuszowym w Łaziskach Górnych
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg gminnych 596043S ul. Floriana, 596042S ul. Targowa w Cięcinie.
Dodano: 2016-07-27 - Aktywizacja gospodarcza terenu byłej KWK Saturn - budowa ul. Scheiblera i Biedermanna (etap 2) wraz z uzbrojeniem terenu.
Dodano: 2016-07-27 - DROGA DO GARAŻY UL. GRANITOWA
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej ul.Majcherczyka wraz z przebudową zjazdów i przebudową sieci: kanalizacji deszczowej, oświetleniowej i elektroenergetycznej w ramach zadania inwestycyjnego Przebudowa drogi wewnętrznej wraz z parkingami łączącej ulicę Nowowierzbową i ulicę Piłsudskiego.
Dodano: 2016-07-26 - Odbudowa drogi gminnej ul. Podzamcze w km 0+000 do 0+950 wraz z poboczami i odwodnieniem w miejscowości Bestwina - zniszczonej podczas powodzi w 2013 roku
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa sieci uzbrojenia terenu (gazowej i wodociągowej oraz linii energetycznej - napowietrznej) przy ulicy Zielonej w Brennej Centrum
Dodano: 2016-07-25 - Przebudowa ulicy Tetmajera w Zawierciu wraz z odwodnieniem.
Dodano: 2016-07-22