Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej w zakresie wykonania chodnika z kostki betonowej i remontu ścian pochylni dla niepełnosprawnych

Pszczyński Zarząd Edukacji ogłasza przetarg

  • Adres: 43-200 Pszczyna, ul. Zdrojowa 4 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2102193 w. 116 , fax. 032 2102193 w. 118
  • Data zamieszczenia: 2009-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pszczyński Zarząd Edukacji
    ul. Zdrojowa 4 4 4
    43-200 Pszczyna, woj. śląskie
    tel. 032 2102193 w. 116, fax. 032 2102193 w. 118
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pze.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkół nr 2 w Pszczynie przy ul. Staromiejskiej w zakresie wykonania chodnika z kostki betonowej i remontu ścian pochylni dla niepełnosprawnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres zamówienia : Zadanie I - Budowę chodnika o długości 88,78 m i szer. 2,50 m łączący wewnętrzny plac z kostki betonowej z projektowaną drogą dojazdową od ulicy Żorskiej 1. Odtworzenie i wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych 1 Zdjęcie warstwy ziemi 2 Rozebranie elementów dróg: - płyt drogowych 4. Roboty ziemne: - wykonanie przekopów kontrolnych - korytowanie - profilowanie i zagęszczanie podłoża 5. Wykonanie nawierzchni : - podbudowy - nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm - wykonanie ław pod krawężniki - ułożenie obrzeży 8x30 cm 6. Wykonanie drenażu 7. Wywóz , utylizacja i opłata na wysypisku ( gruzu , ziemi z wykopów ) 8. Obsługa geodezyjna - pomiary geodezyjne w trakcie realizacji zadania - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza Zadanie II Remont ścian pochylni dla osób niepełnosprawnych według wariantu 2 1. Częściowa rozbiórka ścian pochylni i ścianki wiatrołapu 2. Rozebranie nawierzchni kostki betonowej wzdłuż ścian pochylni / na odzysk/ 3. Skucie pasów tynku 4. Wykonanie izolacji z mas szpachlowych 5. Wymurowanie ścianki dociskowej z cegły klinkierowej 6. Wykonanie pasów tynku żywicznego 7. Remont i malowanie balustrady 8. Wymiana pojedynczych płytek na schodach zewnętrznych i podeście 8. Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej 9. Wywóz , utylizacja i opłata na wysypisku ( gruzu )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 800,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22. ust.1Prawa Zamówień Publicznych: a) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży budowlanej b) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej c) wniosą wadium w wysokości 1 800,00 zł d) wykażą się doświadczeniem w wykonywaniu podobnych robót do przedmiotu zamówienia - za spełnienie tego warunku zamawiający uzna doświadczenie w wykonaniu przynajmniej jednego zadania związanego z wykonaniem nawierzchni chodnika lud drogi z kostki betonowej o powierzchni 200 m2 z wykonaniem podbudowy i jednego zadania z wykonania robót remontowo - renowacyjnych o w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust. 2 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia -nie spełnia, w oparciu o przedstawione przez wykonawcę dokument
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od oferenta potwierdzające spełnienie w/w warunków a) oświadczenie oferenta b) informacja o oferencie wg załączonego wzoru, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży budowlanej e) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej f) zaświadczenie o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego (nie dotyczy osób, które uzyskały uprawnienia budowlane prze dniem wejścia w życie przepisów ustawy Prawo budowlane tj: przed 14.02.1995r.) g) zaświadczenia o przynależności do odpowiedniej Izby Samorządów Zawodowych h) dokumenty potwierdzające, że roboty przedstawione w wykazie zamówień na zał. Nr 4 do SIWZ - Informacja o wykonawcy zostały wykonane należycie i) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; k) dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pze.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach