Gmina Miasto Stargard ogłasza przetarg
- Adres: 73110 Stargard, ul. Stefana Czarnieckiego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 915 784 881, , fax. 915 784 889
- Data zamieszczenia: 2017-08-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Stargard
ul. Stefana Czarnieckiego 17
73110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
tel. 915 784 881, , fax. 915 784 889
REGON: 59191700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zagospodarowanie terenu parku podworskiego przy ul. Lotników w Stargardzie – etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Nazwa przedmiotu zamówienia: zagospodarowanie terenu parku podworskiego przy ul. Lotników w Stargardzie – etap II. 1.1 Zamówienie podzielone zostaje na części: 1) Zadanie I (część I) – budowa ciągów komunikacyjnych (etap I); 2) Zadanie II (część II) - przebudowa muru od strony ul. Lotników (etap I); 3) Zadanie III (część III) – oświetlenie istniejącego placu zabaw (osiem słupów oświetleniowych). 1.2 Zadania I i II są przedmiotem niniejszego postępowania, natomiast do zadania III na podstawie art.6a oraz art. 4 pkt 8 ustawy nie stosuje się ustawy pzp - zostanie ono zrealizowane odrębnym staraniem Zamawiającego 1.3 Wykonawcy mogą się ubiegać o zadanie I lub o zadanie II, albo (składając odrębne oferty) o zadanie I i II 2. Określenie przedmiotu zamówienia: 1) wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z zagospodarowaniem terenu parku podworskiego przy ul. Lotników w Stargardzie w zakresie i granicach etapu II, określonych dokumentacją projektowo-kosztorysową, w skład których wchodzą m.in.: a) dla zadania I (budowa ciągów komunikacyjnych): a. fragment drogi wewnętrznej Parku wraz z wjazdem z ul. Lotników z kostki betonowej, b. chodnik ul. Lotników prowadzący do przystanku z płytek betonowych, c. dojście do placu zabaw (alejka z mieszanki kruszyw), d. inne roboty ujęte w przedmiarach robót, b) dla zadania II (przebudowa muru od strony ul. Lotników – prawa strona): a. wyburzenie ścian muru między słupkami ceglanymi i montaż nowych przęseł metalowych, b. renowacja pozostałych fragmentów muru; c. inne roboty ujęte w przedmiarach robót. oraz (dla obu zadań) c) wszelkie inne, nie wymienione powyżej, roboty i prace niezbędne dla osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu (rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego). Dla uznania, że roboty takie nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia muszą być one wykonywane w granicach określonych projektem budowlanym, a ich rodzaj nie wykracza tematycznie i branżowo poza zakres zagadnień określonych dokumentacją projektową i przedmiarem robót. Przedmiotem zamówienia objęte są również roboty ujęte w dokumentacji projektowej a pominięte w przedmiarze robót 2) za roboty nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia uznaje się również roboty wykonywane w sposób zamienny - pod względem technologii, zastosowanych materiałów lub urządzeń - od sposobu określonego w dokumentacji projektowo-kosztorysowej, których zasadność wykonania w sposób zamienny wyniknie w trakcie realizacji zamówienia na skutek zdiagnozowanych odmiennych uwarunkowań techniczno-konstrukcyjnych, uwarunkowań związanych z dostępnością materiałów (urządzeń) lub z korzystnych dla Zamawiającego przesłanek, takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jakościowo-funkcjonalnych, obniżenie kosztów eksploatacyjnych lub innych uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej – pod warunkiem, że realizacja robót zamiennych nie ma na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania. 3) roboty ujęte w przedmiarach robót, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone przedmiarami robót - są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i nie wykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbędne jest dla osiągnięcia zamierzonego dokumentacją projektową celu (rezultatu), 4) wszystkie roboty nie przewidziane w cenie oferty (a w tym roboty nie ujęte w przedmiarach robót) niezbędne do wykonania zamówienia, nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia są objęte przedmiotem zamówienia, a ich wykonanie odbywa się w ramach zamówienia podstawowego (w ramach umowy podstawowej) 5) dopuszcza się w szczególnie uzasadnionych, wyjątkowych przypadkach ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, czyli rezygnacji z wykonywania wybranych robót lub ich części, które były pierwotnie przewidziane w przedmiarach robót lub w dokumentacji projektowej w sytuacji gdy wykonanie danych robót, zwanych dalej robotami zaniechanymi, będzie w sposób oczywisty zbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a zbędność zaniechanych robót ujawniona została dopiero podczas realizacji zamówienia. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest przez projekty budowlane, specyfikacje techniczne (ST), przedmiary robót oraz pozostałe materiały przetargowe; 2) Projekt budowlany dla Zadania I oraz Zadania II obejmuje szerszy zakres robót niż zakres objęty przedmiotem niniejszego postępowania. Przedmiotem zamówienia dla zadania I jest: fragment etapu projektowego III (dojazd, alejki, zjazd i chodnik). Przedmiotem zamówienia dla zadania II jest fragment projektowego etap IV (mury) polegającego na przebudowie prawej części istniejącego muru – od wjazdu do parku do jego granicy. Wymienione roboty ujęte są w wyodrębnionych przedmiarach robót; 3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (ST): a) jeżeli postanowienia ST w zakresie zasad rozliczania robót, jednostek obmiarowych, płatności itp. różnią się od ustaleń SIWZ i przedmiarów robót – zastosowanie mają ustalenia SIWZ i przedmiary robót, b) jeżeli postanowienia SIWZ stoją w sprzeczności z wymaganiami ST – zastosowanie mają ustalenia SIWZ, 4) materiały przetargowe udostępniane jedynie w formie elektronicznej należy pobierać ze strony internetowej Zamawiającego; 5) sposób sporządzenia oferty cenowej opisuje instrukcja sporządzenia wyceny ofertowej (kosztorysu ofertowego) – załącznik nr 3 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć odrębne oferty częściowe zarówno na zadanie I jak i na zadanie II – zobowiązany jest dla każdego z zadań wypełniać odrębnie załączniki (formularz ofertowy, oświadczenia, wykazy itd.) 2) Wypełniony formularz OFERTY PRZETARGOWEJ zgodny ze wzorem załącznika nr 1 SIWZ; 3) Pełnomocnictwo (oryginał lub kserokopia potwierdzona notarialnie) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego lub, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy 4) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY zgodnie z załącznikiem nr 2 SIWZ wstępnie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) – oświadczenia powinny być złożone przez każdego Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o zamówienie; 5) Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu - zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów - zgodne ze wzorem załącznika 2a SIWZ - nie dotyczy; 6) Kosztorys/y ofertowe sporządzone zgodnie z instrukcją sporządzenia wyceny ofertowej (załącznik nr 3 SIWZ); 7) Dowód wniesienia wadium; 8) Wykonawca ma prawo poinformować w ofercie Zamawiającego, że umocowanie do podpisania oferty względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą wynika z dokumentu, który Zamawiający może pobrać z bezpłatnej i ogólnodostępnej bazy danych z podaniem odnośników (adresów www lub linków). Wykonawca może również poinformować Zamawiającego o posiadaniu przez Zamawiającego innych wymaganych aktualnych oświadczeń lub dokumentów, również tych składanych na wezwanie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa publicznej drogi gminnej nr 665044Z – ul. B. Chrobrego w Choszcznie na odcinku Klub Garnizonowy – Basen – II postępowanie
Dodano: 2024-07-15 - Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Sianów w Powiecie Koszalińskim.
Dodano: 2024-07-11 - Budowa placu magazynowego wraz z drogą dojazdową na działkach nr 5/5, 5/7, 5/11 w Wardyniu Górnym
Dodano: 2024-07-10 - Budowa placu magazynowego wraz z drogą dojazdową na działkach nr 5/5, 5/7, 5/11 w Wardyniu Górnym
Dodano: 2024-07-02 - Budowa i przebudowa sieci dróg gminnych w Gminie Brojce
Dodano: 2024-06-27 - Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych oraz prowadzących do popegeerowskiej miejscowości Strzykocin wraz z obiektem mostowym
Dodano: 2024-06-19 - Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych oraz prowadzących do popegeerowskiej miejscowości Strzykocin wraz z obiektem mostowym
Dodano: 2024-06-19 - Budowa dróg osiedlowych: ul. Zientarskiego i ul. Włoskiej w Koszalinie
Dodano: 2024-06-10 - „Przebudowa drogi gminnej w Reptowie wraz z budową bocznego odcinka”
Dodano: 2024-05-19 - Przebudowa publicznej drogi gminnej nr 665044Z – ul. B. Chrobrego w Choszcznie na odcinku Klub Garnizonowy – Basen
Dodano: 2024-04-30