Przetargi.pl
Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych oraz prowadzących do popegeerowskiej miejscowości Strzykocin wraz z obiektem mostowym

Gmina Brojce ogłasza przetarg

  • Adres: 72-340 Brojce, Długa 48
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brojce
    Długa 48
    72-340 Brojce, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 811684396
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brojce.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa i przebudowa dróg wewnętrznych oraz prowadzących do popegeerowskiej miejscowości Strzykocin wraz z obiektem mostowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie i przebudowie dróg wewnętrznychoraz prowadzących do popegeerowskiej miejscowości Strzykocin wraz z obiektem mostowym w następujących odcinkach:a) Cześć 1 - przebudowa odcinka drogi gminnej w miejscowości popegeerowskiej Strzykocin na dz. nr 23 i 34 obr. Strzykocin o długości łącznej 978,50 m w technologii nawierzchni bitumicznej z koniecznością zgłoszenia przebudowy odcinka drogi dojazdowej do miejscowości Strzykocin w zakresie: poszerzenie jezdni rejon skrzyżowania drogi gminnej dojazdowej do m. Strzykocin dz. nr 32/2 obr. Strzykocin o długości 20,00 m;1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie i przebudowie dróg wewnętrznychoraz prowadzących do popegeerowskiej miejscowości Strzykocin wraz z obiektem mostowym w następujących odcinkach:b) Część 2 - rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu przez rzekę Mołstowa w ciągu drogi gminnej Nr 850005Z Grąd– Strzykocin; Zamawiający przekaże Wykonawcy plac budowy po uzyskaniu pozwolenia na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca przekaże:Dla Części 1 i Części 2 zamówienia- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniaze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego podmiotowych środkówdowodowych, o których mowa powyżej, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczającysposób potwierdzają spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu lub kryterium selekcjidotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże:Dla Części 1 zamówienia:- wykaz 2 robót budowlanych o zakresie tożsamym z przedmiotem wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat owartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz zpodaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane,oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, októrych mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostaływykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inneodpowiednie dokumenty;- dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi lubnadzorze nad robotami budowlanymi oraz posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wspecjalności drogowej bez ograniczeń.Dla Części 2 zamówienia:- wykaz 2 robót budowlanych o zakresie tożsamym z przedmiotem wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat owartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz zpodaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane,oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, októrych mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostaływykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inneodpowiednie dokumenty;- dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi lubnadzorze nad robotami budowlanymi oraz posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi wspecjalności mostowej bez ograniczeń.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu dowarunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zgodnie z art. 123 Pzp Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lubsytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie nazdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeliposiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lubzawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach