Przetargi.pl
Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Sianów w Powiecie Koszalińskim.

Gmina Sianów ogłasza przetarg

  • Adres: 76-004 Sianów, Armii Polskiej 30
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 346 95 28
  • Data zamieszczenia: 2024-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sianów
    Armii Polskiej 30
    76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 346 95 28
    REGON: 330920682
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sianow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Sianów w Powiecie Koszalińskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji polegającej na modernizacji infrastruktury drogowej w Gminie Sianów.Część 1 – Przebudowa dróg gminnych w mieście Sianów.Zakres prac w ramach części 1 obejmuje:1. Przebudowę ulicy Kościelnej.2. Przebudowę ulicy Dworcowej.3. Przebudowę ulicy Tylnej.4. Przebudowę ulicy Węgorzewskiej.5. Przebudowę ulicy łączącej ul. Mickiewicza z ul. Łużycką.Szczegółowy zakres realizacji zadania opisany został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji oraz opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do niniejszej specyfikacji.Ponadto warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 dla części nr 1, nr 2, nr 3-Zadanie 1 i 2 do niniejszej specyfikacji.Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający uzyskał od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę Nr Polski Ład nr Edycja8/2023/5235/PolskiLad, dotyczącą dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych z przeznaczeniem na realizację przez Zamawiającego Inwestycji pn. "Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Sianów w Powiecie Koszalińskim”.Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji polegającej na modernizacji infrastruktury drogowej w Gminie Sianów.Część 2 – Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Sianów.Zakres prac w ramach części 2 obejmuje:1. Przebudowę drogi w m. Dąbrowa.2. Przebudowę dogi w m. Dąbrowa.3. Przebudowę drogi w m. Grabówko.4. Przebudowę drogi w m. Skibno.5. Przebudowę drogi w m. Sierakowo Sławieńskie6. Przebudowę dogi w m. Osieki.7. Przebudowę drogi w m. Bielkowo.8. Przebudowę drogi w m. Szczeglino.9. Przebudowę drogi w m. Skwierzynka.10. Przebudowę drogi w m. Kleszcze.11. Przebudowę drogi w. Wierciszewo.12. Przebudowę drogi w m. Sieciemin.13. Przebudowę drogi w m. Trawica.14. Przebudowę drogi w m. Iwięcino.15. Przebudowę drogi w m. Iwięcino.Szczegółowy zakres realizacji zadania opisany został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1A do niniejszej specyfikacji oraz opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do niniejszej specyfikacji.Ponadto warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 dla części nr 1, nr 2, nr 3-Zadanie 1 i 2 do niniejszej specyfikacji.Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający uzyskał od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę Nr Polski Ład nr Edycja8/2023/5235/PolskiLad, dotyczącą dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych z przeznaczeniem na realizację przez Zamawiającego Inwestycji pn. "Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Sianów w Powiecie Koszalińskim”.Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji polegającej na modernizacji infrastruktury drogowej w Gminie Sianów.Część 3 – Przebudowa i budowa dróg gminnych w miejscowości Łazy.Zakres prac w ramach części 3 obejmuje 3 zadania:Zadanie 1: Budowa zatok parkingowych w ciągu ulicy Mieleńskiej w m. ŁazyZadanie 2: Przebudowa pasa drogowego ulic Leśnej, Jesionowej, Gościnnej, Słonecznej, Wąskiej w Łazach oraz ul. Miłej, Bałtyckiej, Pogodnej w Łazach.Zadanie 3: Budowa drogi łączącej ulicę Słoneczną z ulicą Morską w Łazach.Szczegółowy zakres realizacji zadania opisany został w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1B do niniejszej specyfikacji oraz opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do niniejszej specyfikacji.Ponadto warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9 dla części nr 1, nr 2, nr 3-Zadanie 1 i 2, nr 9A- dla części nr 3 - Zadanie 3 do niniejszej specyfikacji.Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający uzyskał od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę Nr Polski Ład nr Edycja8/2023/5235/PolskiLad, dotyczącą dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych z przeznaczeniem na realizację przez Zamawiającego Inwestycji pn. "Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Sianów w Powiecie Koszalińskim”.Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji polegającej na modernizacji infrastruktury drogowej w Gminie Sianów.Część 4 – Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji w ramach modernizacji infrastruktury drogowej w Gminie Sianów.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru w ramach modernizacji infrastruktury drogowej w Gminie Sianów dla części nr 1, nr 2 oraz nr 3 i obejmuje branżę drogową.Szczegółowy zakres inwestycji objętej nadzorem inspektora został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1, 1A, 1B do niniejszej specyfikacji oraz opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do niniejszej specyfikacji.Ponadto warunki wykonania przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 9B dla części nr 4 do niniejszej specyfikacji.Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający uzyskał od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę Nr Polski Ład nr Edycja8/2023/5235/PolskiLad, dotyczącą dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład – Program Inwestycji Strategicznych z przeznaczeniem na realizację przez Zamawiającego Inwestycji pn. "Modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Sianów w Powiecie Koszalińskim”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:Część 1: 10 000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych 00/100)Część 2: 25 000,00 zł (słownie dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100)Część 3: 30 000,00 zł (słownie trzydzieści tysięcy złotych 00/100)Część 4: 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100)5.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, uiszczenie wadium uznaje się za skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu i godziny wyznaczonego do składania ofert.5.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP.5.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Urzędu Gminy i Miasta w Sianowie - Bank Spółdzielczy w Sławnie, ul. Kopernika 5, 76-100 Sławno, Oddział w Sianowie, ul. Morska 7, 76-004: Sianów - 84 9317 1012 0050 9760 2000 0010.Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy (Wadium w postępowaniu – nr Z.271.22.2024 – część nr …………).5.5 Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty.5.6 Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale wraz z ofertą,w postaci elektronicznej.5.7 Z treści gwarancji/poręczenia musi w szczególności jednoznacznie wynikać:1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji/poręczenia) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, bez potwierdzania tych okoliczności,2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.5.8 Dokumenty wadialne (gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia) muszą zostać dołączone do oferty w postaci elektronicznej przez wczytanie na Platformie oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu).5.9 Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 98 ustawy PZP.5.10 Zamawiający zwróci wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca się, aby w treści gwarancji/poręczenia wskazano adres poczty elektronicznej, na który należy przesłać oświadczenie o zwolnieniu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: CZĘŚĆ 1O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów-Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie1.3 sytuacji finansowej lub ekonomicznej:Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie1.4 zdolności technicznej lub zawodowejW celu wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać:a)że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:- 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, rozbudowie sieci drogowej o nawierzchni asfaltowej/mineralno-bitumicznej o długości min. 300 mb- 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, rozbudowie sieci drogowej o nawierzchni z płyt JOMB o długości min. 300 mb.- 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, rozbudowie sieci drogowej o nawierzchni z kostki brukowej o długości min. 100 mb.W/w zadania mogą być zrealizowane w ramach jednej umowy lub kilku odrębnych umów.Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełniab) dysponuje co najmniej następującymi osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia publicznego:Funkcja/Uprawnienia DoświadczenieKierownik budowy – branża drogowa- posiadający niezbędne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami prawa budowlanego w specjalności drogowej. co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanychOcena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełniaCZĘŚĆ 2O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1.5. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie1.6. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów-Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie1.7 sytuacji finansowej lub ekonomicznej:Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie1.8 zdolności technicznej lub zawodowejW celu wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać:a)że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:- 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, rozbudowie sieci drogowej o nawierzchni z płyt JOMB o długości min. 600 mb.Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełniab) dysponuje co najmniej następującymi osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia publicznego:Funkcja/Uprawnienia DoświadczenieKierownik budowy – branża drogowaposiadający niezbędne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami prawa budowlanego w specjalności drogowej. co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanychOcena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełniaCZĘŚĆ 3O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1.9. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie1.10 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów-Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie1.11 sytuacji finansowej lub ekonomicznej:Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie1.12 zdolności technicznej lub zawodowejW celu wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać:a)że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:- 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, rozbudowie sieci drogowej o nawierzchni z płyt JOMB o długości min. 200 mb.- 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie, rozbudowie sieci drogowej o nawierzchni z kostki brukowej o długości min. 200 mb.W/w zadania mogą być zrealizowane w ramach jednej umowy lub kilku odrębnych umów.Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełniab) dysponuje co najmniej następującymi osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia publicznego:Funkcja/Uprawnienia DoświadczenieKierownik budowy – branża drogowaposiadający niezbędne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z wymogami prawa budowlanego w specjalności drogowej co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego, na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót licząc od daty uzyskania uprawnień budowlanychOcena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełniaCZĘŚĆ 4O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1.13. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie1.14. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów-Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie1.15. sytuacji finansowej lub ekonomicznej:Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie1.16. Zdolności technicznej lub zawodowejW celu wykazania spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać:a)że posiada doświadczenie zawodowe, legitymując się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:- 1 usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad realizacją roboty budowlanej obejmującej wykonanie sieci drogowej o długości min 2 km.Ocena spełnienia powyższych warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełniab) dysponuje co najmniej następującymi osobami, które będą skierowane do realizacji zamówienia publicznego:Funkcja/Uprawnienia DoświadczenieInspektor Nadzoru - branża drogowej- posiadający niezbędne uprawnienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego w zakresie objętym zamówieniem w specjalności drogowej bez ograniczeń. co najmniej 3 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy branży drogowej, liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanychOcena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia – nie spełniaWskazane w warunkach udziału dotyczącego wiedzy i doświadczenia dla części nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4 uprawnienia budowlane muszą być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.) lub odpowiadającym im ważnym uprawnieniom budowlanym, wydanym na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, z którego pochodzi dana osoba, na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.), które w zakresie objętym zamówieniem pozwalać będą na pełnienie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w ww. specjalności.Ilekroć się mówi o osobach posiadających uprawnienia budowlane, wymagana jest przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach