Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu Parku Dolinka w Elblągu wraz z przebudową amfiteatru w ramach zadania „Rewitalizacja Parku Dolinka w Elblągu”.

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536, , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2020-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, , fax. 552393334
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu Parku Dolinka w Elblągu wraz z przebudową amfiteatru w ramach zadania „Rewitalizacja Parku Dolinka w Elblągu”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Zagospodarowanie terenu Parku Dolinka w Elblągu wraz z przebudową amfiteatru w ramach zadania „Rewitalizacja Parku Dolinka w Elblągu”. Przedmiot główny: CPV: 45.11.12.91 – 4 Nazewnictwo wg CPV: Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Przedmioty dodatkowe: CPV: 45.11.10.00 - 8 Nazewnictwo wg CPV: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne CPV: 45.23.31.61 - 5 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych CPV: 77.21.16.00 - 8 Nazewnictwo wg CPV: Sadzenie drzew Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Park Dolinka w Elblągu, dz. nr 395/30; 386; 376; 382; 383/3; 375; 200; 395/32; 389/4; 209; 383/7; 394/2; obręb 9 Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja Parku Dolinka w Elblągu. Zamawiający informuje, że Projekt jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 8 Obszary wymagające rewitalizacji, Działanie 8.2 Rewitalizacja miejskiego obszaru funkcjonalnego Elbląga – ZIT bis. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane przez firmę LS-Projekt Maciej Sikorski z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim (05-825) przy ul. Okulickiego 19A/15, tj.: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1) PRZEDMIARY ROBÓT: a) Obiekt Rewitalizacja Parku Dolina w Elblągu, mieszczącego się wzdłuż rzeki Kumieli, na odcinku od ulicy Górnośląskiej do ulicy Spacerowej - roboty budowlane Kod CPV 45000000-7 - Roboty budowlane Budowa Elbląg - dz. nr ew. 395/30 395/32 383/7 386 376 382 383/3 375 389/4 394/2 200 209 obręb 9 Inwestor Urząd Miejski w Elblągu ul. Łączności 1 82-300 Elbląg b) Obiekt Rewitalizacja Parku DOLINKA w Elblągu - Budowa oświetlenia parkowego i monitoringu Kod CPV 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Budowa Elbląg - dz. nr ew. 395/30 395/32 383/7 386 376 382 383/3 375 389/4 394/2 200 209 obręb 9 Inwestor Gmina Miasto Elbląg c) Obiekt Rewitalizacja Parku Dolinka KANALIZACJA DESZCZOWA Kod CPV 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45000000-7 - Roboty budowlane Budowa Elbląg - dz. nr ew. 395/30 395/32 383/7 386 376 382 383/3 375 389/4 394/2 200 209 obręb 9 Inwestor Gmina Miasto Elbląg ul. Łączności 1 82-300 Elbląg d) Wykaz cen pielęgnacji zieleni 2) PROJEKT BUDOWANO – WYKONAWCZY Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Parku Dolinka” B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: 1) SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH 454-6 PLATFORMA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH 2) NAZWA INWESTYCJI : REWITALIZACJA PARKU DOLINKA W ELBLĄGU POLEGAJACA NA UTWORZENIU MIEJSC PRZYJAZNYCH DO SPORTU, REKREACJI I WYPOCZYNKU ADRES INWESTYCJI : Elbląg, odcinek od ul. Górnośląskiej do ul. Spacerowej dz. nr ew. 395/30, 386, 376, 382, 383/3, 375, 200 obręb 9 KOD CPV : 45000000-7 Roboty budowlane BRANŻA : Budowlana ZAKRES : Zagospodarowanie terenu wraz z małą architekturą INWESTOR : GMINA MIASTO ELBLĄGul. Łączności 1 82-300 Elbląg 3) NAZWA INWESTYCJI : REWITALIZACJA PARKU DOLINKA W ELBLĄGU POLEGAJACA NA UTWORZENIU MIEJSC PRZYJAZNYCH DO SPORTU, REKREACJI I WYPOCZYNKU ADRES INWESTYCJI : Elbląg - dz. nr ew. 395/30 395/32;383/7;386;376;382;383/3;375;389/4;394/2 200;209 obręb 9 KOD CPV : 45000000-7 Roboty budowlane BRANŻA : Budowlana ZAKRES : Zagospodarowanie terenu wraz z małą architekturą INWESTOR : GMINA MIASTO ELBLĄG ul. Łączności 1 4) NAZWA INWESTYCJI : Rewitalizacja Parku DOLINKA w Elblągu – Budowa oświetlenia parkowego i monitoringu ADRES INWESTYCJI : Park Miejski "DOLINKA" w Elblągu Elbląg - dz. nr ew. 395/30 395/32;383/7;386;376;382;383/3;375;389/4;394/2 200;209 obręb 9 KOD CPV : 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne BRANŻA : Elektryczna ZAKRES : Prace elektryczne INWESTOR : Gmina Miasto Elbląg 5) SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA ROBOTY ELEKTRYCZNE ZEWNĘTRZNE E.2.00 INNSTALACJE ELEKTRYCZNE ZEWNĘTRZNE 6) Inwestycja: Rewitalizacja Parku Dolinka Adres Elbląg - dz. nr ew. 395/30;395/32;383/7;386;376;382;383/3;375;389/4;394/2 200;209 obręb 9 Inwestor Gmina Miasto Elbląg ul. Łączności 1 82-300 Elbląg Kod CPV 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Branża Sanitarne Zakres Instalacje sanitarne zewnętrzne 7) SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU INSTALACJI SANITARNYCH ZEWNĘTRZNYCH SST P.7.1 KANALIZACJI DESZCZOWA Kod CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 11 do SIWZ 3. Zakres zamówienia obejmuje: 1) część I - zagospodarowanie terenu Parku Dolinka, w tym: a) wykonanie niezbędnych rozbiórek istniejących nawierzchni, elementów małej architektury oraz zdegradowanych części amfiteatru przeznaczonych do przebudowy, b) wykonanie wycinki drzew i krzewów, c) wykonanie nowych ciągów pieszo – rowerowych, d) demontaż istniejącego oświetlenia, e) budowę nowego oświetlenia oraz monitoringu wizyjnego, f) wykonanie remontu istniejących schodów, g) przeniesienie istniejącej rzeźby w miejsce wcześniej uzgodnione z Zamawiającym, h) wykonanie nasadzeń zieleni i trawników, i) przebudowę istniejącego amfiteatru, j) wykonanie i zamontowanie tablic: informacyjnej i pamiątkowej zgodnie z wytycznymi oraz zasadami promocji znajdującymi się pod linkiem: https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku 2) część II - pielęgnację wykonanych nasadzeń zieleni i trawników przez okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia (odbioru Części I). Szczegółowy zakres został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 11 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji, licząc od daty odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia określonego w części I i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego odbioru robót, w tym 36 miesięcy gwarancji na pielęgnację zieleni i trawników. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego robót. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę na roboty budowlane będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. 6. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. 7. Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 8. Oferta powinna zawierać: koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz przedmiarów robót, jak również nieujęte w przedmiarach robót, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: roboty przygotowawcze, porządkowe, utrzymanie zaplecza i terenu budowy, (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon, dozorowanie itp.), koszty dopuszczenia do czynnych urządzeń oraz wyposażenia budowli w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, koszty za zajęcie pasa drogowego przy realizacji robót budowlanych, koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, pielęgnacji zieleni przez okres gwarancyjny, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót oraz dopuszczeniem inwestycji do użytkowania, np. opłat za czynności odbiorowe itp. 9. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia, związanej z przedmiotem zamówienia (OC deliktowo-kontraktowa) oraz ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, przedłużony o jeden miesiąc, obejmującego: a) ubezpieczenie robót, urządzeń, sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, b) ubezpieczenie wobec osób trzecich. 10. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca opracuje w uzgodnieniu z Inspektorem nadzoru robót budowlanych szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy robót dla realizowanego zadania i przedłoży go Zamawiającemu w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy. Harmonogram musi być zatwierdzony przez Użytkownika. 11. Złom pochodzący z rozbiórek będzie stanowić własność Zamawiającego. Inne materiały pochodzące z rozbiórek, które można w jakikolwiek sposób odzyskać, wykorzystać lub zbyć stanowić będą własność Zamawiającego i od jego decyzji zależy, czy te materiały zatrzyma. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania tych materiałów i w razie dyspozycji o niezatrzymywaniu ich przez Zamawiającego do ich wywiezienia i utylizacji na własny koszt. 12. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 13. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 14. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 15. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: a) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, b) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, c) wykonanie czynności nasadzenia i pielęgnacji zieleni i trawników, przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 16. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty za uprzednim wyrażeniem zgody na zawarcie takiej umowy przez Zamawiającego. 17. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane i usługi. 18. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 19. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych i usług. 20. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane i usługi podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 95 1020 1811 0000 0902 0334 1138 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) wnosi się w takiej formie jakiej zostało ustanowione przez Gwaranta (wystawcę gwarancji/poręczenia), tj. oryginału dokumentu. Dokument w formie elektronicznej, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta (wystawcę gwarancji/poręczenia): plik wraz z pozostałymi plikami stanowiącymi ofertę należy skompresować do jednego pliku archiwum (ZIP) i złożyć wraz z ofertą za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. 2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2) dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Uwaga: a) Dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane i usługi, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach