Przetargi.pl
Remont nawierzchni w ulicy Hermana oraz remont nawierzchni w części drogi dojazdowej oraz placu postojowego wraz z chodnikami do przedszkola w Sząbruku

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-036 Gietrzwałd, ul. Olsztyńska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. +48 89 5241900 , fax. +48 89 6500324
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Olsztyńska 2
    11-036 Gietrzwałd, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. +48 89 5241900, fax. +48 89 6500324
    REGON: 51074296500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gietrzwald.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont nawierzchni w ulicy Hermana oraz remont nawierzchni w części drogi dojazdowej oraz placu postojowego wraz z chodnikami do przedszkola w Sząbruku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na: (Zakres Części Nr 1) : a) Remont polegający na wykonaniu nawierzchni w ulicy Hermana w miejscowości Sząbruk, dz. nr 82 (Zakres Części Nr 2) b) Remont polegający na wykonaniu nawierzchni w części drogi dojazdowej oraz placu postojowego wraz z chodnikami do przedszkola na dz. Nr 75/4 i 75/5 obręb Sząbruk 2.1) Realizację określają zgłoszenia robót: a) odnośnie robót określonych w pkt III. 1. a) zgłoszenie BI-II 6743.8.29.2017.AD1 z dn. 25.04.2017 r. b) odnośnie robót określonych w pkt III. 1. b) zgłoszenie BI-II 6743.8.11.2018.DT11 z dn. 25.04.2017 r. 2.2) Szczegółowy zakres robót określają dokumentacje techniczne będąca załącznikami do w/w zgłoszeń sporządzone przez: A. mgr inż. Leszek Szymański, upr. nr WAM/0095/POOD/09 B. Projektowanie-Nadzory „PRO-NAD” Bohdan Nieciecki, 11-015 Olsztynek, ul. Kolejowa 3/24, 3. Zakres robót określony w pkt III. 1. a) i b) uzyskał zaświadczenie Starosty Olsztyńskiego o braku sprzeciwu do wniesionego zgłoszenia zgodnie w w/w dokumentami. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: Część Nr 1: 1) roboty budowlane (branża drogowa) na drodze wewnętrznej w ulicy Hermana w miejscowości Sząbruk. W szczególności : 1 -Wykonanie robót remontowy istniejącej jezdni na odcinku ok 200 mb wraz z wykonaniem pobocza (w tej samej technologii co jezdnia) 2 -Oczyszczenie rowów wzdłuż przedmiotowego odcina jezdni do odwodnienia powierzchniowego 3 -Wykonanie oznakowania stałej organizacji ruchu Część Nr 2: 2) roboty budowlane (branża drogowa) na drodze dojazdowej, placu postojowym i chodniku przy przedszkolu w Sząbruku. W szczególności : 1- Wykonanie remontu nawierzchni 2- Wykonanie oznakowania stałej organizacji ruchu 3- Przestawienie istniejącego ogrodzenia 4- Odprowadzenie wód opadowych do istniejącej kanalizacji deszczowej Szczegółowy opis przedmiotu został określony w SIWZ i załącznikach do niej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) – na każdą część z osobna.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (zgodnie z załącznikiem do SIWZ); Pełnomocnictwo do złożenia oferty (jeżeli dotyczy); Oświadczenia udostępniającego (jeżeli dotyczy); Oświadczenia Wykonawców wspólnie składających ofertę (jeżeli dotyczy). Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach