Przetargi.pl
dostawa w 5 pakietach narzędzi do uszczelniania naczyń i pęczków tkankowych , narzędzi do zabiegów klasycznych i laparoskopowych, elektrod jednorazowego użytku wraz z użyczeniem 3 klem wielorazowych, staplerów i zestawu do przedniej , dolnej niskiej resekcji jelita w okresie 24 miesięcy z jednoczesnym utworzeniem magazynu depozytowego dla potrzeb Bloku Operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu

Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Królewiecka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (055) 2344111 , fax. 552 345 547
  • Data zamieszczenia: 2020-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
    ul. Królewiecka 146
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (055) 2344111, fax. 552 345 547
    REGON: 17074593000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.elblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa w 5 pakietach narzędzi do uszczelniania naczyń i pęczków tkankowych , narzędzi do zabiegów klasycznych i laparoskopowych, elektrod jednorazowego użytku wraz z użyczeniem 3 klem wielorazowych, staplerów i zestawu do przedniej , dolnej niskiej resekcji jelita w okresie 24 miesięcy z jednoczesnym utworzeniem magazynu depozytowego dla potrzeb Bloku Operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa w 5 pakietach narzędzi do uszczelniania naczyń i pęczków tkankowych , narzędzi do zabiegów klasycznych i laparoskopowych, elektrod jednorazowego użytku, staplerów i zestawu do przedniej , dolnej niskiej resekcji jelita dla potrzeb Bloku Operacyjnego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w okresie 24 miesięcy, których asortyment oraz ilości zostały określone w Załączniku od Nr 1 do Nr 5 do SIWZ 3.2. Wykonawca, który złoży ofertę w zakresie Pakietu nr 4 zobowiązany będzie do użyczenia 3 klem wielorazowych kompatybilnych z przedmiotowym narzędziem. Warunki użyczenia zostały określone we wzorze umowy użyczenia stanowiącej Załącznik Nr 12 do SIWZ. Koszty naprawy, serwisu, przeglądów itp. użyczonego sprzętu ponosi Wykonawca. 3.3. Utworzenie przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego nieodpłatnego magazynu depozytowego w zakresie pakietów: Nr 1, Nr 2, Nr 3, Nr 4, Nr 5 na zasadach, które zostały uregulowane umową depozytu (wzór stanowi Załącznik Nr 12 do SIWZ ), stanowiącą integralną część umowy sprzedaży. 3.4. Wymagane zabezpieczenie – wielkość depozytu dla pakietów wymienionych w punkcie powyżej zostało przedstawione w wykazie, który stanowi Załącznik Nr 14 do SIWZ. 3.5. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33162000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dla warunków udziału wymienionych w pkt. 5.1. ppkt. 2 SIWZ nie określa szczegółowych wymagań, a za wstępne spełnienie wszystkich warunków wymienionych w pkt. 5.1 ppkt. 2 SIWZ uzna złożenie wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy – Załącznik Nr 6 do SIWZ . 2. Wypełnione formularze asortymentowo-cenowe – stanowiące Załączniki od Nr 1 do Nr 5 do SIWZ (odpowiednio do zakresu złożonej oferty). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w tym z kryteriami oceny ofert oraz załącznikami do SIWZ oraz że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wybrania jego oferty zobowiązuje się do podpisania umowy sprzedaży stanowiącej Załącznik nr 11 do SIWZ oraz zgodnie z treścią oferty oraz umowy depozytu stanowiącej Załącznik nr 12 do SIWZ i w zakresie Pakietu nr 4 umowy użyczenia zgodnie z Załącznikiem Nr 13 do SIWZ. 6. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wraz z klauzulą informacyjną stanowiąca Załącznik nr 10 do SIWZ. 7. Wskazanie przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy / nie powierzy podwykonawcom (wraz z podaniem firm podwykonawców – jeżeli dotyczy) 8. Informację od Wykonawcy zgodnie z art. 91ust.3a uPzp, że wybór jego oferty będzie/ nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. 9. Wykaz wszystkich dokumentów – spis zawartości złożonej oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach