Gmina Swarzędz ogłasza przetarg
- Adres: 62-020 Swarzędz, Rynek 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (061) 65 12 000 , fax. (061) 65 12 211
- Data zamieszczenia: 2010-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Swarzędz
Rynek 1 1
62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie
tel. (061) 65 12 000, fax. (061) 65 12 211 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.swarzedz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu na osiedlu Mielżyńskiego w Swarzędzu pomiędzy drogą dojazdową do Zespołu Szkół a ulicą Graniczną. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu na osiedlu Mielżyńskiego w Swarzędzu pomiędzy drogą dojazdową do Zespołu Szkół a ulicą Graniczną w zakresie: roboty a zakresie ciągów pieszych, budowa oświetlenia terenu, zakup i montaż elementów małej architektury, zagospodarowanie zieleni (nasadzenia, pielęgnacja), zgodnie ze Specyfikacją Istotnych warunków Zamówienia, w tym: projektami, kosztorysami przedmiarowymi, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112914
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 17000.00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej: 3 usługi polegające na zakładaniu, utrzymaniu i pielęgnacji zieleni o zakresie i złożoności nie mniejszej niż zakres niniejszego zamówienia każda 3 roboty polegające na budowie oświetlenia ulicznego w terenie zabudowanym o zakresie i złożoności nie mniejszej niż zakres niniejszego zamówienia tj. min. 50m linii kablowej, 10 opraw oświetleniowych 3 roboty polegające na budowie ścieżek pieszych z kostki betonowej o zakresie i złożoności nie mniejszej niż zakres niniejszego zamówienia tj. min. 800M2; Każda z robót potwierdzona referencjami, że usługa została wykonana należycie z określeniem zakresu wykonywanych prac, ilości materiału wykażą, że dysponują lub będą dysponować podczas wykonywania zamówienia następującymi osobami: min. 3 osobami z ukończonym kursem, szkoleniem lub szkołą w zakresie urządzania i pielęgnacji terenów zieleni, w tym jedną osobę z wykształceniem średnim ogrodniczym; min. 1 osobą z ukończonym kursem w zakresie stosowania środków ochrony roślin; min. 1 osobą posiadającym uprawnienia do samodzielnego kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie robót ogólnobudowlanych, min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do samodzielnego kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie robót elektrycznych min 2 osobami posiadającymi uprawnienia kwalifikacyjne do 1 kV (E) wykażą przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, dla każdego pracownika z uprawnieniami. min. 2 osoby posiadające uprawnienia na samochód ciężarowy (prawo jazdy) min. 1 osoba posiadająca uprawnienia na koparko- ładowarkę min. 1 osoba posiadająca uprawnienia na zagęszczarkę min. 1 osoba posiadająca uprawnienia na żuraw samochodowy min. 1 osoba posiadająca uprawnienia na podnośnik koszowy wykażą, że dysponują lub będą dysponować podczas wykonywania zamówienia następującymi narzędziami i urządzeniami: min. 2 samochody do obsługi terenów zieleni i wywozu odpadów o ładowności maksymalnie do 5 ton. 2 kosiarki ręczne beczkowóz do podlewania roślin koparko- ładowarka zagęszczarka żuraw samochodowy podnośnik koszowy c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. e)Załączą do oferty dokumenty zgodnie z Rozdziałem 3. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą, w skali spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda: 1.Wypełnionego i podpisanego DRUKU OFERTY (zgodnie z załączonym formularzem - ROZDZIAŁ 4); 2.Pełnomocnictwa dla jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1); 4.Upoważnienia do podpisania oferty - jeżeli nie wynika z załączonego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, Zamawiający żąda: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM Nr 2); III. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1.Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 2.Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5); 3.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 6) 4.Wykazu osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3); 5.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 6) 6.Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. IV. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: 1.Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, kwestię dokumentów składanych na potwierdzenie w/w faktów określa §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ.U Nr. 87,poz. 605 z 2006r. i Dz.U. Nr.188, poz. 1155 z 2008r. oraz Dz.U. Nr 226, poz. 1817 z 2009r.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.swarzedz.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa placów zabaw: część 1 - rozbudowa placu zabaw w Gutowie Małym oraz Psarach Małych, część 2 - rozbudowa placu zabaw w Psarach Polskich część 3 - rozbudowa placu zabaw w Sołecznie, Wódkach oraz we Wrześni
Dodano: 2016-07-27 - Budowa fitness parku w Grzybowie na dz. geod. nr 224/9
Dodano: 2016-07-15 - Zamówienie pn.: Budowa placów zabaw wraz z elementami małej architektury w miejscowości Kaliszany i Brzeźno Stare, obejmujące: Zadanie Nr 1 pn.: Budowa placu zabaw wraz z elementami małej architektury przy świetlicy wiejskiej w Kaliszanach, Zadanie Nr 2 pn.: Budowa placu zabaw wraz z elementami małej architektury przy świetlicy wiejskiej w Brzeźnie Starym
Dodano: 2016-07-15 - Budowa placów zabaw we Wrześni: część 1 - budowa placu zabaw w Parku im. Marszałka Józefa Piłsudskiego; część 2 - budowa placu zabaw nad Zalewem Lipówka
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa i montaż urządzeń Streetworkout i Parkour łącznie z wykonaniem nawierzchni syntetycznej na podstawie dokumentacji projektowej Zagospodarowania parku na osiedlu Rzeczypospolitej i Jagiellońskim w Poznaniu - w ramach zadania Sportowy Raj - Miejskie Centrum Multisportowo - Integracyjne
Dodano: 2016-06-14 - Wykonanie zadań w zakresie budowy wybiegu dla psów na terenie Chartowa, utworzenie ogrodzonego wybiegu dla psów na terenie na terenie parku im. Jana Pawła II, budowa siłowni zewnętrznej na terenie placu sportowo- rekreacyjnego u zbiegu ulic Wandy i Sabiny, wykonanie inwestycji na terenie działania RO Rataje zgodnie ze wskazaniami RO, doposażenie placu zabaw przy ul. Lelewela/T.Vetulaniego, modernizacja boiska na skwerze im. J.Kurczewskiego
Dodano: 2016-05-27 - Zagospodarowanie terenu parku Rataje położonego w Poznaniu - Sportowy Raj - Miejskie Centrum Multisportowo - Integracyjne
Dodano: 2016-05-25 - Wykonanie placu rekreacyjno - sportowego przy ulicy Jasna Rola w Poznaniu
Dodano: 2016-04-28 - Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkoła Podstawowa i Przedszkole w Kobylinie
Dodano: 2016-04-18 - Budowa placów zabaw we Wrześni
Dodano: 2016-04-12