Przetargi.pl
Dostawa gazu propan i montaż instalacji

Zespół Szkół Gimnazjum i Szkoła Podstawowa w Buczu ogłasza przetarg

  • Adres: 64-234 Przemęt, Bucz, ul. Kasztanowa 8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (065) 549 81 21 , fax. (065) 549 81 21
  • Data zamieszczenia: 2010-01-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Gimnazjum i Szkoła Podstawowa w Buczu
    Bucz, ul. Kasztanowa 8 8
    64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie
    tel. (065) 549 81 21, fax. (065) 549 81 21
    REGON: 41112759600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsbucz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa gazu propan i montaż instalacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazu propan do instalacji przy budynku gimnazjum (3 zbiorniki podziemne o poj. 6700 l każdy) i przy budynku szkoły podstawowej (2 zbiorniki podziemne o poj. 4850 l każdy) w postaci dostaw częściowych. Gaz propan wskazany w przedmiocie zamówienia musi odpowiadać Polskim Normom: PN-82/C-96000. Przewidywana roczna ilość dostawy gazu wynosi 35.000 litrów w postaci dostaw częściowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości zamawianego gazu w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. Na przedmiot zamówienia składa się również demontaż istniejącej instalacji i zamontowanie nowej: przy gimnazjum 3 zbiorniki podziemne o pojemności 6700 l każdy wraz z ochroną katodową i przy budynku szkoły podstawowej 2 zbiorniki podziemne o pojemności 4850 l każdy wraz z ochroną katodową. Zamawiający informuje, że koszty montażu i demontażu instalacji pokrywa Wykonawca. Zamawiający uwzględnia możliwość opłaty za użytkowanie zbiorników będących własnością Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091221001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 3. Spełnianie wymaganych warunków będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- art. 22 ust. 1 ustawy - wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 2. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- art. 24 ust. 1 ustawy, - wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do rejestru ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. 4. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:// www.zsbucz.pl,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach