Urząd Gminy Czarnków ogłasza przetarg
- Adres: 64-700 Czarnków, ul. Rybaki 3
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2552227 , fax. 067 2553079
- Data zamieszczenia: 2010-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czarnków
ul. Rybaki 3 3
64-700 Czarnków, woj. wielkopolskie
tel. 067 2552227, fax. 067 2553079
REGON: 00053298400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarnkowgmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa opału na sezon grzewczy I półrocze 2010 r. do placówek będących pod administracją tut. Urzędu Gminy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa opału na sezon grzewczy I półrocze 2010 r. do placówek będących pod administracją tut. Urzędu Gminy. Szczegółowy zakres rzeczowy określony został w wykazie placówek - załącznik do SIWZ. Dostawa polega na sprzedaży i transporcie opału do poszczególnych placówek, które wymienione są w załączniku, w którym określono ilości i gatunek opału. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091110000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. złożą ofertę w wymaganym terminie i zaakceptują istotne postanowienia umowy, 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w załączonych do oferty dokumentach. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnia. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli oferty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty na druku stanowiącym załącznik do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2007 roku, Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) - podpisane przez osobę właściwą do reprezentowania Wykonawcy, na druku stanowiącym załącznik do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarnkowgmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa eko-groszku, miału węglowego oraz węgla kamiennego w sezonie grzewczym 2016/2017
Dodano: 2016-07-01 - sukcesywna dostawa węgla kamiennego typu orzech I, eko groszku, miału węglowego IIA, drewna rozpałkowego oraz oleju opałowego do Agencji Nieruchomości Rolnych w Poznaniu - numer postępowania 016/POZ/49/2015
Dodano: 2015-11-23 - Dostawa opału do Urzędu Gminy w Krzymowie, Szkół z terenu gminy Krzymów, Gminnego Ośrodka Kultury w Brzeźnie, Świetlicy Środowiskowej w Krzymowie, Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespołu Lekarza Rodzinnego w Krzymowie oraz budynku po Posterunku Policji w Krzymowie.
Dodano: 2015-11-18 - Dostawa opału na sezon grzewczy II półrocze 2015 r. do placówek będących pod administracją Urzędu Gminy Czarnków
Dodano: 2015-10-19 - DOSTAWA OPAŁU
Dodano: 2015-09-14 - Dostawa miału węgla kamiennego na sezon grzewczy 2015/2016
Dodano: 2015-09-09 - Zakup i dostawa eko-groszku, miału węglowego oraz węgla kamiennego w sezonie grzewczym 2015/2016
Dodano: 2015-07-16 - Dostawa opału na sezon grzewczy I półrocze 2015 r. do placówek będących pod administracją Urzędu Gminy Czarnków
Dodano: 2015-02-04 - Zakup i sukcesywna dostawa miału węglowego dla Zespołu Szkół Nr 1 w Godzieszach Wielkich w okresie grzewczym od 01.01.2015 r. do 31.12.2015 r.
Dodano: 2014-12-04 - Sukcesywna dostawa węgla typu orzech, eko groszku, miału węglowego oraz oleju opałowego - postępowanie nr 016/POZ/85/2014
Dodano: 2014-11-25