Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu kampusu PWSZ w Pile na potrzeby placu dydaktycznego

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa ogłasza przetarg

  • Adres: 64920 Piła, ul. Podchorążych
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 673 522 632 , fax. 673 522 609
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa
    ul. Podchorążych 10
    64920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 673 522 632, fax. 673 522 609
    REGON: 57088912400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu kampusu PWSZ w Pile na potrzeby placu dydaktycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych niezbędny do oddania przewidzianego specyfikacją zadania inwestycyjnego pn. Zagospodarowanie terenu kampusu PWSZ w Pile na potrzeby placu dydaktycznego. 2. Przedmiotowe roboty budowlane obejmują rozbiórkę istniejącego obiektu kubaturowego (powojskowy budynek E o funkcji dydaktycznej) oraz wykonanie zagospodarowania terenu kampusu PWSZ w Pile na potrzeby placu dydaktycznego wraz z budową magazynu sprzętu dydaktycznego , oświetleniem i odwodnieniem terenu, monitoringiem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną (instalacją elektryczną , instalację niskoprądową, teletechniczną). Wykonawca zobowiązuje się do informowania i uzgadniania z Zamawiającym wszelkich działań dotyczących terminów, czasu, organizacji i nadzoru zabezpieczenia i koordynacji robót, tak aby przebiegały bez zakłóceń odnośnie użytkowania i funkcjonowania obiektu F Centrum Fizjoterapii (budynek będzie w trakcie realizacji inwestycji w ciągłej eksploatacji przez Zamawiającego). 1) Ogólny zakres zadania inwestycyjnego (rzeczowy robót) obejmuje wykonanie: 1.1) robót budowlanych: 1.1.1) roboty rozbiórkowe budynku E, 1.1.2) roboty w zakresie wykonania placu dydaktycznego, 1.1.3) instalację odwodnienia terenu, 1.1.4) instalację elektryczną włączoną do istniejącej instalacji, w tym wykonanie oświetlenia, 1.1.5) instalację niskoprądową, teletechniczną, w tym wykonanie monitoringu ( kamery), 1.1.6) wykonanie utwardzenia terenu, parkingów i ciągów komunikacyjnych, 1.1.7) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 1.1.8) wykonanie trawników i nasadzeń krzewów, 1.1.9) wykonanie ogrodzenia, 1.2) towarzyszących robotom budowlanym dostaw i usług niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu zamówienia: 1.2.1) wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i oznakowania p.poż; 1.2.2) dostawa i zamontowanie wyposażenia, sprzętów oraz urządzeń; 1.2.3) przeprowadzenie rozruchu zamontowanych instalacji, urządzeń i wyposażenia; 1.2.4) przeprowadzenie szkolenia użytkowników z obsługi zamontowanych urządzeń (potwierdzone protokołem szkolenia), 1.2.5) wykonanie innych prac budowlanych związanych z wykonaniem przedmiotowego zakresu robót, a niezbędnego do prawidłowego wykonania całości zadania i możliwości dokonania odbioru, 1.2.6) wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z wykonaniem zestawienia (z podaniem nazw i typów) fizycznie zamontowanych urządzeń, 1.2.7) wykonanie przeglądów technicznych (bez dodatkowego wezwania ze strony Zamawiającego) w ramach umownego wynagrodzenia wynikającego z zawartej umowy (dopuszczających urządzenia do użytkowania/eksploatacji) w ramach udzielonej gwarancji, zgodnie z zapisami gwarancyjnymi poszczególnych urządzeń i ich instrukcjami eksploatacji, jednak nie rzadziej niż raz do roku w okresie obowiązywania udzielonej Zamawiającemu gwarancji. Wymagany harmonogram przeglądów technicznych sporządzi Wykonawca i będzie stanowił on załącznik do dokumentu gwarancyjnego, o którym mowa § 16 ust. 2 umowy. Uwaga! W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z przeglądów technicznych, o których mowa powyżej, Wykonawca przejmuje na siebie obowiązki gwaranta względem Zamawiającego za ewentualną utratę gwarancji na poszczególne urządzenia/instalację/materiały oraz wykonane przez Wykonawcę prace na podstawie niniejszej umowy; w przypadku urządzeń, które ze względu swej specyfiki wymagają przeglądów wynikających z przepisów prawa Zamawiający może skorzystać z wykonawcy zastępczego a kosztami obciąży Wykonawcę. 1.2.8) wykonanie dokumentacji fotograficznej przed, w trakcie i po budowie, 1.2.9) zabezpieczenie miejsca prowadzenia robót w trakcie prowadzenia prac oraz zabezpieczenie terenu budowy, 1.2.10) porządkowanie terenu po przeprowadzonych pracach i przywrócenie go do stanu jak sprzed rozpoczęcia inwestycji wraz z wywozem i utylizacją gruzu oraz innych materiałów, 1.2.11)przygotowanie wykonanie i dostarczenie protokołów min. z: pomiarów oświetlenia, pomiarów skuteczności samoczynnego wyłączenia, pomiarów obwodów, badanie rezystancji izolacji obwodów, 1.2.12)wykonanie harmonogramu rzeczowo – finansowego, 1.2.13)wykonanie projektu organizacji placu budowy i zasilania w media placu budowy, 1.2.14)wykonanie planu B. i O. Z., 1.2.15)wykonanie dokumentacja roboczej (warsztatowej), 1.2.16)wszelkie zmiany rozwiązań technicznych, plastycznych i technologicznych w stosunku do przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji wymagają wcześniejszej akceptacji Zamawiającego i projektanta, 1.2.17)wykonanie projektów montażu dla nowobudowanych elementów, 1.2.18)wykonanie scenariusza rozwoju zdarzeń - wypadków w czasie pożaru, 1.2.19)wykonanie projektów rozwiązań wynikających z przyjętej technologii realizacji i organizacji robót, a dotyczące deskowań, rusztowań, rozbiórek, przebudów, konstrukcji pomocniczych, lub wzmocnień elementów budowlanych, czasowych przebudów instalacji, zabezpieczeń obiektów sąsiednich itp. 1.2.20)wykonanie wszystkich prac konstrukcyjnych (przekuć, rozbiórek) musi być poprzedzone odkrywkami, jednoznacznie określającymi układ konstrukcyjny budynku w rejonie prac, 1.2.21)jeżeli zastosowanie rozwiązań, lub technologii odmiennych w stosunku do zatwierdzonych wcześniej PB i PW wymagać będzie sporządzenia dokumentacji zamiennej, lub uzupełniającej, to zostanie ona opracowana przez Wykonawcę, który winien uzyskać dla niej wszystkie wymagane opinie, decyzje administracyjne itp. Dokumentacja zamienna wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego i projektanta przed skierowaniem do realizacji, jeżeli taka dokumentacja zostanie sporządzona, to jej autor powinien zapewnić nadzór autorski nad jej realizacją, 1.2.22)z uwagi na wysokie nasycenie rozbieranego obiektu sieciami infrastrukturalnymi prace muszą być realizowane w sposób szczególnie starannie skoordynowany, w związku z tym obowiązkiem Wykonawcy robót będzie dokonanie koordynacji międzybranżowej przed przystąpieniem do wykonywania prac, skutki odstąpienia od takiej koordynacji będą go obciążać; 1.2.23)dostarczenie instrukcji użytkowania , eksploatacji, konserwacji i serwisowania obiektu, wbudowanych, lub dostarczonych systemów i urządzeń, procedury postępowania na wypadek awarii (+ ewentualne szkolenie odpowiedzialnych przedstawicieli Zamawiającego), wytyczne dotyczące realizacji gwarancji na obiekt wraz z wyposażeniem, 1.2.24)oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem lub warunkami pozwolenia na budowę oraz przepisami, 1.2.25)deklaracje własności użytkowych , deklaracje zgodności, świadectwa dopuszczenia, certyfikaty zgodności i aprobaty techniczne na zastosowane w obiekcie wyroby budowlane i urządzenia przeciwpożarowe służące ochronie przeciwpożarowej, 1.2.26)przygotowanie i dostarczenie wszystkich dokumentów w trakcie dokonywania poszczególnych odbiorów, a także sporządzenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskanie ostatecznej prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa niezbędnych dla wykonania Inwestycji i oddania jej do użytkowania, 1.2.27) załączone przedmiary maja charakter pomocniczy. Wykonawca w swojej ofercie powinien przewidzieć wszystkie roboty, czynności ( w tym utylizacje) i dostawy niezbędne dla wykonania robót i pozytywnego odbioru obiektu, 2) Szczegółowy zakres przedmiotowych robót został określony za pomocą dokumentacji: a) Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b) Projektu budowlanego wraz z projektem wykonawczym; c) Przedmiaru robót, d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w odpowiednich branżach (zwane STWiORB),zwanej dalej także dokumentacją techniczną - stanowiącą Załącznik nr 7 do specyfikacji. 3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej „specyfikacją”), dokumentacją techniczną, wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, gdyż Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach jak określone w ww. wzorze oraz zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, zasadami wiedzy i sztuki budowlanej, aktualnym stanem wiedzy technicznej oraz kierując się zasadą gospodarności, a także przestrzegając przepisów prawa, a w szczególności w zakresie techniczno-budowlanym, warunkami wykonawstwa i odbioru robót oraz normami obowiązującymi w tym zakresie. 4. UWAGA! W dokumentacji technicznej, we wszystkich wskazanych pozycjach, w których występuje nazwa lub znak producenta, norma związana z produktem, Zamawiający dopuszcza możliwość wykorzystania produktów równoważnych, tzn. spełniających wszystkie parametry techniczne, co wskazane za pomocą znaku towarowego, pochodzenia produktu lub normy. Zamawiający, zatem dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń innych producentów niż zaproponowano w dokumentacji technicznej, ale o parametrach nie gorszych niż zaproponowane, jednakże wyłącznie za zgodą Zamawiającego i projektanta. Wszelkie nazwy towarowe lub producenta oraz normy, (jeżeli występują) podane w dokumentacji technicznej należy traktować jako przykładowe. 5. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty i dostarczone urządzenia, wykonawca udzielił min. 5-letniej rękojmi oraz min. 5-letniej gwarancji, z wyłączeniem dostaw materiałów określonych, na które Wykonawca udziela rękojmi i gwarancji wynikającej z przepisów prawa oraz gwarancji producenta. 6. W celu lepszego zapoznania się z przedmiotem zamówienia Zamawiający zaleca: 1) dokonanie (na własny koszt, ryzyko i odpowiedzialność) wizji lokalnej w miejscu prowadzenia prac budowlanych i jego otoczeniu określonych w niniejszym postępowaniu przetargowym przed przygotowaniem i złożeniem oferty, 2) szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją techniczną – załącznikiem nr 7 do specyfikacji. 7. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga aby faktyczne wykonanie czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. prace ogólnobudowlane i prace branżowe budowlane (z wyłączeniem czynności polegających na wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie polegających na kierowaniu budową lub innymi robotami budowlanymi oraz czynności obsługi inwestycji) odbywały się przy pomocy osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks pracy (Tekst jednolity Dz. U. z 2016. poz. 1666 z późn. zm.). art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 8. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia na każde wezwanie Zamawiającego, wykazu pracowników wykonujących roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia. Tabelaryczny (podpisany przez Wykonawcę) wykaz osób realizujących zamówienie, o których mowa w pkt. 7 (minimum: nazwisko i imię) musi się znajdować na stałe na terenie budowy. 9. Wykaz, o którym mowa w pkt. 8 będzie okazywany przez kierownika budowy na każde żądanie inspektora nadzoru lub/i innego przedstawiciela Zamawiającego, pod rygorem naliczenia kar umownych. 10. Wykonawca zobowiąże się do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o wszelkich zmianach personalnych poprzez aktualizację wykazu w formie pisemnej, najpóźniej w dniu wprowadzenia zmiany. 11. Wykonawca zobowiąże się do prowadzenia ewidencji czasu pracy personelu Wykonawcy lub podwykonawcy i udostępniania na każde żądanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających podstawę dysponowania personelem skierowanym do realizacji zamówienia (poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę, ewidencja czasu pracy). 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli i żądania od Wykonawcy, w dniu zawarcia umowy oraz w każdym czasie we wskazanym w wezwaniu Zamawiającego terminie, potwierdzenia dysponowania personelem Wykonawcy lub podwykonawcy świadczącym roboty budowlane, w szczególności poprzez przedłożenie wykazu pracowników, kopii umów o pracę oraz ewidencji ich czasu pracy. 13. Wykaz pracowników, poświadczony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopia umów o pracę oraz ewidencja czasu pracy pracowników powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 14. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 15. Wszyscy pracownicy i przedstawiciele wykonawcy (w tym podwykonawcy lub/i dalszego podwykonawcy) będą oznakowani trwałymi identyfikatorami firmy wykonawcy lub/i podwykonawcy. 16. W przypadku braku w/w identyfikatorów Zamawiający naliczy kary umowne, zgodnie z wzorem umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji. 17. Niedopełnianie obowiązku zatrudniania pracowników wykonujących roboty budowlane na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, będzie skutkowało naliczaniem kar umownych. 18. Realizacja zamówienia będzie przebiegać na warunkach określonych w niniejszej specyfikacji oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji. 19. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia: Polska, woj. wielkopolskie, 64-920 Piła, ul. Podchorążych 10. 20. Zamawiający posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. 21. Zamawiający wskazuje, że na podst. art. 36a ustawy, Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 22. Zamawiający może zastrzec obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę: 1) kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi; 2) prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy. 23.W przypadku, o którym mowa powyżej, na podst. art. 36b ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 1) W przypadku zamówień na roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa powyżej, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. 2) Zamawiający może żądać informacji, o których mowa w ppkt. 1, w przypadku zamówień na dostawy, usługi inne niż dotyczące zamówień od dostawców uczestniczących w realizacji zamówienia na roboty budowlane. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 5) Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 6) Przepisy ppkt. 4 i 5 stosuje się wobec dalszych podwykonawców. 7) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 24.Zamawiający informuje, że zasady udziału podwykonawców w realizacji zamówienia zostały uregulowane we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 1 do specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium będzie mogło być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu – wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 4. Wadium w pieniądzu: 1) wadium w formie przelewu należy wpłacić na konto Zamawiającego: BZ WBK III o/Piła 56 1500 1041 1215 9001 1439 0000 z zaznaczeniem, że dotyczy zamówienia pn.: „Zagospodarowanie terenu kampusu PWSZ w Pile na potrzeby placu dydaktycznego ‘’ 2) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego, 3) Zamawiający określa porządkowy wymóg załączenia do oferty kserokopii przelewu, 4) Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 5. Wadium w pozostałych formach dopuszczonych: 1) oryginał dokumentu poręczenia lub gwarancji, o których mowa w pkt. 2 lit. b) – e) należy załączyć do oferty przetargowej, albo 2) alternatywnie oryginał dokumentu można złożyć w kasie Zamawiającego – zlokalizowanej w siedzibie Zamawiającego, natomiast (wymóg porządkowy) kserokopię dokumentu oraz potwierdzenie złożenia dokumentu (z określeniem dnia i godziny złożenia) załączyć do oferty. 3) Wadium składane w tych formach musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej ostatecznemu terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. W razie zawieszenia biegu terminu związania ofertą lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium, o którym mowa w pkt. 2 lit. b – e albo zostanie przedłużony przez Wykonawcę, albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres. 6. Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub wadium przetargowego: 1) gwarancje oraz poręczenia powinny być wystawione na Zamawiającego, w treści tych gwarancji oraz poręczeń nie mogą być żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do ich realizacji, 2) gwarancje oraz poręczenia muszą określać bezwarunkowe prawo Zamawiającego do ich realizacji, 3) gwarancje oraz poręczenia, w których ograniczono prawa Zamawiającego lub w których uzależniono realizację od spełnienia jakichkolwiek nieracjonalnych warunków przez Zamawiającego, do wykonania, których Zamawiający nie wyraził zgody na piśmie, uznane zostaną jako niespełniające warunków. 7. Wadium (złożenie, zwrot, zatrzymanie) realizowane będzie według zasad określonych w ustawie. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, gwarancja lub poręczenie powinno zapewnić wypłatę należnej kwoty w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 z tytułu działań lub zaniechań wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt. 1-9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), zwanego dalej rozporządzeniem o dokumentach, (jeżeli dotyczy), pod warunkiem, że dokumentów tych żądał od Wykonawcy; 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do specyfikacji, (jeżeli dotyczy). 4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do specyfikacji. 5. Parafowany wzór umowy - załącznik nr 1 do siwz. 6. Wstępne oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 2 do siwz. 7. Formularz oferty - załącznik nr 3 do siwz. 8. Oświadczenie wykonawców występujących wspólnie (jeżeli dotyczy) - załącznik nr 5 do siwz. 9. Kosztorysy ofertowe.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach