Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu i wykonanie wejścia dla niepełnosprawnych do budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej, w ramach zadania Rozszerzenie oferty edukacyjnej Miejskiej Biblioteki w Sanoku.

Gmina Miasta Sanoka ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4652800, 4652833 , fax. 013 4630890
  • Data zamieszczenia: 2009-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sanoka
    ul. Rynek 1 1
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4652800, 4652833, fax. 013 4630890
    REGON: 37044071000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um-sanok.e-zet.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu i wykonanie wejścia dla niepełnosprawnych do budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej, w ramach zadania Rozszerzenie oferty edukacyjnej Miejskiej Biblioteki w Sanoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie ogrodzenia terenu tzw. zielonej czytelni - montaż stalowych przęseł ogrodzeniowych na istniejącym muru ogrodzeniowym i osadzonych bezpośrednio w gruncie. Całkowita długość ogrodzenia 121 mb. Adaptacja istniejącego terenu wokół Biblioteki pod zieloną czytelnię oraz wykonanie i montaż elementów małej architektury (wykonanie chodników pieszych 427 m2, profilowanie istniejącego terenu, montaż, montaż ławek - szt 8, montaż tablicy informacyjnej - szt 1, montaż koszy na śmieci - szt. 4, wykonanie altany szt. 1 Budowa wejścia i podjazdu dla osób niepełnosprawnych wraz z miejscami parkingowymi. wykonanie okładzin wejścia i schodów, rzeźba wejścia z kamienia, dobudowa dachu nad wejściem, pochylnia dla niepełnosprawnych, parking i podjazd dla niepełnosprawnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1-Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2-Udzielą co najmniej 36 miesięcy gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia, 3-Posiadają ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - budowlanej. 4-Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej trzy roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. 5-Posiadają odpowiedni potencjał kadrowy - Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany Personel w celu obsadzenia stanowiska: Kierownik budowy-5 lat doświadczenia zawodowego, uprawnienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, kwalifikacje w zakresie kierowania i nadzorowania pracami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych w specjalności konstrukcyjnej i innych specjalności techniczno budowlanych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków wymaganych w niniejszym przetargu każdy Wykonawca złoży następujące dokumenty stanowiące załączniki do oferty (wzór formularza oferty w załączeniu): 1.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 (wg wzoru). W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda następujących dokumentów: 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3 Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 4 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy o zamówieniach publicznych (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz. 5 Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1, pkt 9 (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 6 Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, (wymagane uprawnienia budowlane do nadzorowania robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i zaświadczenie do kierowania i nadzorowania pracami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych w specjalności konstrukcyjnej i innych specjalności techniczno budowlanych. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 7 Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego o okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności potwierdzonymi dokumentami stwierdzającymi, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia wymagane Prawem Budowlanym - oraz życiorysami zawodowymi wymaganymi pkt.6.5. (wg wzoru). 8 Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7.7 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9 Wyposażenie techniczne będące w dyspozycji Wykonawcy, niezbędne do wykonania zamówienia - wyszczególnienie w SIWZ i przedmiarach robót wg wzoru. 10 Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa pkt 7.9 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. 11 Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. wg wzoru 12 Wykaz wykonanych przez Wykonawcę, co najmniej trzech w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów. 13 Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 14 Oświadczenie o spełnieniu warunków w trybie art. 22 ust. 1, pkt 1-3, ustawy Prawo Zamówień Publicznych wg wzoru.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um-sanok.e-zet.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-11
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach