Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu dla inwestycji pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Psarach, gm. Wisznia Mała.”

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 127 025 , fax. 713 127 068
  • Data zamieszczenia: 2018-08-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9
    55114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 713 127 025, fax. 713 127 068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu dla inwestycji pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Psarach, gm. Wisznia Mała.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: „Zagospodarowanie terenu dla inwestycji pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Psarach, gm. Wisznia Mała.” 2. Zakres zagospodarowania obejmuje następujące elementy: • Likwidacja istniejących tablic reklamowych i ogrodzenia • Wycięcie drzew • Wykonanie dojść utwardzonych (chodników) i tarasów • Adaptacja istniejącego śmietnika • Demontaż starego oraz montaż nowego ogrodzenia • Przygotowanie podłoża oraz dwukrotne malowanie płotu betonowego farbą chlorokauczukową. UWAGA: Projektowane przyłącze wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, gazu nie jest objęte zakresem opracowania. Wszystkie powierzchnie utwardzone na terenie inwestycji projektuje się z płyt chodnikowych w kolorze szarym spoinowanych piaskiem. W granicach działki nr 27 zakłada się postawienie nowego ogrodzenia wys. 130cm. Projektuje się ogrodzenie panelowe ze stali ocynkowanej, malowane proszkowo na kolor szary RAL 7037, na betonowej podmurówce systemowej. Ogrodzenie nie może posiadać ostro zakończonych elementów, górną krawędź ogrodzenia należy zabezpieczyć np. poprzez zastosowanie poręczy. Bramy i furtki w ogrodzeniu otwierane są do wewnątrz działki. KOMUNIKACJA Obsługa komunikacyjna części doprojektowanej szkoły będzie się odbywać poprzez trzy utwardzone dojścia od strony ulicy Parkowej i dwa utwardzone dojścia od strony ul. Głównej. ZESTAWIENIE POWIERZCHNI DZIAŁKI W OBRĘBIE OBSZARU INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO: - Powierzchnia terenu inwestycji 3 400,00 m2= 100% - Powierzchnia zabudowy budynku istniejącego 383.12 m2 - Powierzchnia zabudowy budynku projektowanego 1 029.54 m2 - Powierzchnia zabudowy do rozbudowie 1 412.66 m2= 41.6% - Powierzchnia terenu biologicznie-czynnego 1 481.89 m2= 43.6% - Powierzchnie utwardzone 505,45 m2= 14,8% 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówieni został określony w dokumentacji Projektowej, na którą składa się: 1) Projekt budowlany pn.: „Rozbudowa szkoły podstawowej przy ul. Głównej 40 w Psarach wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną ” opracowany przez: Pietrucha Mroziuk Projekt Wrocław ul. Swojczycka 38 wraz z decyzją pozwolenia na budowę Nr 333/16 z dnia 21 października 2016 wydana przez Starostę Trzebnickiego. 2) Projekt Wykonawczy - Branża Architektura pn.: „Rozbudowa szkoły podstawowej przy ul. Głównej 40 w Psarach” opracowany przez: Pietrucha Mroziuk Projekt Wrocław ul. Swojczycka 38/233 3) Specyfikacja Wykonania i Odbioru Robót 4) Przedmiar robót Uwaga!!!! Załączony przedmiary robót służy jako materiał pomocniczy, w celu zapoznania się Wykonawcy z charakterem przedmiotu zamówienia. Wykonawca powinien sprawdzić ilości i charakter prac oraz dokonać wyceny prac, opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, zgodnie z własnym rozpoznaniem przedmiotu zamówienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym a przedmiarem robót Zamawiający za właściwe uzna zakres robót oraz ich ilości zawarte w projekcie budowlano - wykonawczym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza: 1)Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 2).. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). 3) Dokumenty i oświadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich 1. Pisemne zobowiązanie (oryginał) podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach