Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w tym: Boisko za rogiem - budowa pełnowymiarowego boiska do siatkówki na terenie Osiedla Jelcz, budowa boiska wielofunkcyjnego w Biskupicach Oławskich.

Gmina Jelcz-Laskowice ogłasza przetarg

  • Adres: 55-220 Jelcz-Laskowice, Witosa, 24
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jelcz-Laskowice
    Witosa, 24
    55-220 Jelcz-Laskowice, woj. dolnośląskie
    REGON: 931934880
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w tym: Boisko za rogiem - budowa pełnowymiarowego boiska do siatkówki na terenie Osiedla Jelcz, budowa boiska wielofunkcyjnego w Biskupicach Oławskich.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 - Boisko za rogiem - budowa pełnowymiarowego boiska do siatkówki na terenie Osiedla Jelcz1. Zakres robot: 1) demontaż, wywóz i utylizacja słupków do piłki siatkowej i obrzeży na podsypce piaskowej.2) Wykonanie 220,0 m2 nawierzchni boiska z poliuretanu, ograniczonej obrzeżami betonowymi.3) Nawierzchniapoliuretanowa ułożona na podłożu betonowym składa się z dwóch warstw:• warstwy wierzchniej w kolorze czerwonym i warstwy podkładowej czarnej. Nawierzchnia musi być odporna na warunkiatmosferyczne, przepuszczalna dla wody (na podbudowie dynamicznej) oraz nie powodować zbierania wody się napowierzchni.• Krawężniki pokryte warstwą poliuretanową w sposób ciągły z nawierzchnią boiska. Na powierzchni boiska malowane linie.2. Charakterystyka podłoża pod nawierzchnię poliuretanową i nawierzchni poliuretanowej znajduje się w opisie technicznymdo projektu budowlanego.3. Wymagania dla Wykonawcy dotyczące nawierzchni boiska:1) aktualny kompletny raport z badania na zgodność z normą PN-EN 14877:2014.2) Atest Higieniczny PZH lub równoważny.3) Karta techniczna nawierzchni poliuretanowej autoryzowana przez producenta potwierdzająca spełnieniewyspecyfikowanych wymagań technologicznych.4) Autoryzacja producenta systemu upoważniająca do instalacji konkretnej nawierzchni poliuretanowej na danym zadaniuwraz z potwierdzeniem udzielenia gwarancji.5) Próbka oferowanej nawierzchni poliuretanowej wielkości min. 10 x 10cm (wymagana przed podpisaniem umowy)4. Dostawa i montaż następujących urządzeń:1) słupki wraz z siatką do gry w piłkę siatkową - 1 komplet,2) piłkochwyt o wysokości 4,0 m i długości 11,0 m - 1 sztuka,3) ławka bez oparcia do wkopania - 2 sztuki,4) kosz na śmieci o pojemności 35 litrów - 1 sztuka.Szczegółowa charakterystyka wymienionych urządzeń znajduje się w opisie technicznym do projektu budowlanego.Konstrukcje ławek i kosza na śmieci malowane w kolorze RAL 6029.5. Dostawa i montaż regulaminu korzystania z boiska. W treści regulaminu należy uwzględnić dane dotyczące inwestora.Konstrukcja regulaminu malowana w kolorze RAL 6029.6. Odtworzenie trawnika - 196,0 m2.Zadanie nr 2 - budowa boiska wielofunkcyjnego w Biskupicach Oławskich.1. Zakres robót:1) wykonanie 288,0 m2 nawierzchni boiska z trawy syntetycznej wielofunkcyjnej o wysokości 12-15 mm z wypełnieniempiaskiem kwarcowym, ograniczonej obrzeżem betonowym.2) Nawierzchnię należy wykonać na podbudowie kamiennej z tłucznia i wyrównać warstwą wyrównawczą z klińca. Napowierzchni boiska malowane linie.2. Charakterystyka podłoża pod nawierzchnię i parametry nawierzchni z trawy syntetycznej znajdują się w opisietechnicznym do projektu budowlanego.3. Wymagania dla Wykonawcy dotyczące nawierzchni boiska:1) autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniemokresu gwarancji udzielonej przez producenta na trawę syntetyczną.2) Karta techniczna oferowanej nawierzchni, poświadczona przez jej producenta, potwierdzająca wymagane przezZamawiającego minimalne parametry dla nawierzchni.3) Aktualny Atest PZH lub równoważny dla trawy syntetycznej.4) Deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2014 (EN 15330-1:2013) wykonana przez niezależne, akredytowanelaboratorium potwierdzające minimalne parametry nawierzchni wymagane przez Zamawiającego (nie będą uznawanebadania wykonywane w laboratoriach wewnętrznych producentów trawy).5) Próbka oferowanej nawierzchni o wymiarach 25 x 15 cm z metryką producenta(wymagana przed podpisaniem umowy)4. Wykonanie 39,6 m2 nawierzchni utwardzonej z bezfazowej kostki betonowej szarej grubości 6 cm,na podsypce piaskowej, utwardzonej warstwie z kruszywa łamanego oraz zagęszczonej podsypce piaskowej. Nawierzchniautwardzona ograniczona obrzeżami z krawężników betonowych. Szczegółowa charakterystyka nawierzchni znajduje się wopisie technicznym do projektu budowlanego.5. Dostawa i montaż następujących urządzeń:1) bramki do piłki ręcznej - 2 sztuki,2) słupki wraz z siatką do gry w piłkę siatkową - 1 komplet.6. Szczegółowa charakterystyka wymienionych urządzeń znajduje się w opisie technicznym do projektu budowlanego.7. Dostawa i montaż regulaminu korzystania z boiska. W treści regulaminu należy uwzględnić dane dotyczące inwestora.Konstrukcja regulaminu malowana w kolorze RAL 6029.8. Rekultywacja trawnika - 72,0 m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:Część 1, 2 po 1000,00 PLN na każdą część (słownie: jeden tysiąc złotych),2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku BS Oława Oddz. Jelcz-Laskowice 39 9585 0007 0020 0209 7563 0002 z dopiskiem Wadium w postępowaniu Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych w tym: Boisko za rogiem - budowa pełnowymiarowego boiska do siatkówki na terenie Osiedla Jelcz, budowa boiska wielofunkcyjnego w Biskupicach Oławskich” - część ……………5. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.6. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Jelcz-Laskowice7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodoweja) Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem była budowa boisk sportowych, w tym min. jedno o nawierzchni poliuretanowej o wartości łącznej brutto co najmniej 150 000,00 zł – dotyczy części 1.b) Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, których przedmiotem była budowa boisk sportowych, w tym min. jedno o nawierzchni z trawy syntetycznej o wartości łącznej brutto co najmniej 150 000,00 zł – dotyczy części 2.c) Zamawiający wymaga by Wykonawca w trakcie realizacji robót dysponował osobą Kierownika Budowy posiadającego uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstukcyjno-budowlanej bez ograniczeń – dotyczy części 1,2.Uwaga:Spełnienie w/w warunków może zostać przedstawione w wykazach Wykonawcy dla 2 zadań. W przypadku składania przez Wykonawcę ofert na 2 części zamówienia Zamawiający dopuszcza, aby dla wykazania zdolności technicznej i zawodowej Wykonawca miał możliwość wykazania tych samych umów/ kontraktów i osób dla 2 części bez ich sumowania.3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2 - zgodnie z Załącznikiem nr 3B do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach