Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych przy ul. Odnowiciela, ul. Szerokiej i ul. Chełmińskiej w Iławie

Gmina Miejska Iława ogłasza przetarg

  • Adres: 14200 Iława, ul. Niepodległości
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 6490159, 6490101 , fax. (089) 649 26 31
  • Data zamieszczenia: 2018-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Iława
    ul. Niepodległości 13
    14200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 6490159, 6490101, fax. (089) 649 26 31
    REGON: 52437000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.umilawa.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych przy ul. Odnowiciela, ul. Szerokiej i ul. Chełmińskiej w Iławie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn. zagospodarowanie terenów rekreacyjnych przy ul. Odnowiciela, ul. Szerokiej i ul. Chełmińskiej w Iławie Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”. 2. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: 1) Część 1 - Zakup siłowni zewnętrznych wraz z budową nawierzchni utwardzonych - przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) zadanie 1 - Siłownia zewnętrzna przy ul. Odnowiciela w Iławie: - wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej o powierzchni ok. 104m2, - wykonanie nawierzchnia sportowa bezpieczna trzywarstwowa o powierzchni ok.18m2, - dostawę i montaż 5 stanowisk siłowni zewnętrznych (4 stanowiska po 2 urządzenia siłowe oraz 1 stanowisko z jednym urządzeniem - nowe urządzenia), b) zadanie 2 - Siłownia zewnętrzna przy ul. Szerokiej w Iławie: - wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej o powierzchni 8m2 na każde stanowisko (łącznie 24m2). - dostawę i montaż 3 stanowisk siłowni zewnętrznych (po 2 urządzenia siłowe na stanowisko - nowe urządzenia). - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SIWZ. c) zadanie 3 - Siłownia zewnętrzna przy ul. Chełmińskiej w Iławie: - wykonanie nawierzchni utwardzonej z kostki betonowej o powierzchni 148m2, - dostawę i montaż 2óch stanowisk siłowni zewnętrznych (po 2 urządzenia siłowe na stanowisko - nowe urządzenia), - przeniesienie 3 stanowisk siłowni (po 2 urządzenia każde stanowisko) w nowe miejsce (wszystko w obrębie jednej działki) wraz z rekultywacją dotychczasowego miejsca po siłowni (likwidacja wykopów fundamentowych, niwelacja terenu, obsianie trawą - w ramach tego elementu wykonawca zobowiązany jest do demontażu istniejących urządzeń oraz montażu w nowej, wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji. W ramach przeniesienia urządzeń wykonawca odpowiada tylko za ich uszkodzenie podczas montażu i demontażu oraz udziela gwarancji tylko na roboty budowlane związane z ponownym montażem. - Zamawiający informuje, że remont boiska, wyposażenie boiska, ławki wypoczynkowe, nawierzchnia trawiasta, tablice z regulaminem, remont nawierzchni poliuretanowej, kosze na śmieci o którym mowa w dokumentacji projektowej nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia i nie należy dokonywać jego wyceny. d) Nazwa kodu dotyczącego przedmiotu zamówienia określona we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 45111291-4 – Roboty w zakresie zagospodarowania terenu, 37440000-4 – Sprzęt do ćwiczeń fizycznych, 37442900-8 – Różnorodny sprzęt gimnastyczny, 37410000-5 – Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu. 2) Część 2 - Budowa oświetlenia boiska - przedmiot obejmuje, w szczególności: a) dostawę i montaż 10 opraw oświetleniowych typu LED na słupach systemowych z wysięgnikami: b) Nazwa kodu dotyczącego przedmiotu zamówienia określona we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 45316100-6 – Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego. 2) Część 3 - Montaż piłkochwytów wraz z zagospodarowaniem terenu - przedmiot obejmuje, w szczególności: a) dostawa i montaż piłkochwytów systemowych o 2 wysokościach: - 3 m (na długości ok. 44m), - 6 m (na długości ok. 32m); - słupy o przekroju prostokątnym 80x80x2,5mm stalowe; - rozstaw słupów skrajnych co 3,5m; - wypełnienie z siatki polipropylenowej na stalowych linkach, wymiar oczka 100x100mm, grubość splotu 4-5mm; b) wyrównanie skarpy wzdłuż dłuższego boku boiska sportowego, c) obsianie trawą terenu wokół boiska, powierzchnia ok. 650m2; d) Nazwa kodu dotyczącego przedmiotu zamówienia określona we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV 45111291-4 – Roboty w zakresie zagospodarowania terenu. 3. W ramach robót (części 1-3) będących przedmiotem postępowania przetargowego Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych, w tym montażu wyposażenia stałego oraz niezbędnych urządzeń przewidzianych w dokumentacji projektowej. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu dla części 1-3 został zawarty w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarze robót, SIWZ, załączniku nr 6 do SIWZ (część 1 - zadanie 2), wzorze umowy wraz załącznikami. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia część 1-3 na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty są dokumentacje projektowe, STWiORB oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy. 6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane. 7. W przypadku wskazania dla części 1-3 w dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarach, SIWZ, załączniku nr 6 (część 1 - zadanie 2) do SIWZ znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarach oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacją projektową, STWiORB, załącznikiem nr 6 do SIWZ, przedmiarami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach, oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne przy współudziale autora dokumentacji projektowej i /lub inspektora nadzoru. 8. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w/w dokumentach. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 10. Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych, instalacji, jak również przeznaczone do robót przewidzianych w dokumentacji projektowej dla części 1-3 oraz załączniku nr 6 do SIWZ. 11. Elementy wyposażenia (urządzenia) muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych dotyczy części 1-3 oraz załączniku nr 6 do SIWZ. 12. Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta. 13. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu prac: a) dla części 1: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, wykonanie nawierzchni, roboty instalacyjne w zakresie urządzeń, wykonanie zieleni i inne roboty, o których mowa w dokumentacji projektowej i STWiORB na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy, b) dla części 2: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, wykonani sieci elektroenergetycznej i montaż słupów i inne roboty, o których mowa w dokumentacji projektowej i STWiORB na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy, c) dla części 3: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty instalacyjne w zakresie piłkochwytów, wykonanie zieleni i inne roboty, o których mowa w dokumentacji projektowej i STWiORB na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy, d) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w załączniku nr 7 wzór umowy dla części 1-3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111291-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a i/lub 1b i/lub 1c do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ 4) Pisemne zobowiązania lub inne dokumenty, w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach