Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych miejscowości letniskowej Stara Dobrzyca wraz z remontem pomostu oraz budynku Stanica przy jeziorze Dobrzyca

Gmina Resko ogłasza przetarg

  • Adres: 72-315 Resko, Rynek 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 3951503 w. 37 , fax. 0-91 3951205
  • Data zamieszczenia: 2012-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Resko
    Rynek 1 1
    72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 3951503 w. 37, fax. 0-91 3951205
    REGON: 81168445600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.resko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych miejscowości letniskowej Stara Dobrzyca wraz z remontem pomostu oraz budynku Stanica przy jeziorze Dobrzyca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego robót budowlanych, polegających na zagospodarowaniu terenów rekreacyjnych miejscowości letniskowej Stara Dobrzyca wraz z remontem pomostu oraz budynku Stanica przy jeziorze Dobrzyca. Roboty obejmują w szczególności: A. Remont budynku Stanica (działka nr 161/2): a) remont pokrycia dachowego nad częścią noclegową (wymiana pokrycia dachowego na nowe bez zmiany obciążeń konstrukcji dachu); b) remont wykończenia połaci dachu od strony wewnętrznej (strych); c) remont elewacji budynku Stanicy; d) remont wykończenia podłogi strychu; e) remont sanitariatów; f) w sali głównej budynku wykonać w obrębie bramy wejściowej przeszklenie na profilach aluminiowych szklone szkłem bezpiecznym; g) wykucie starych ościeżnic oraz wstawienie okien zespolonych PCV z okleiną drewnopodobną od zewnątrz - rozerwalno-uchylne z nawiewnikami w liczbie sztuk 6 - 5,40m2. B. Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych: a) remont pomostu poprzez wymianę wszystkich elementów konstrukcji, pali drewnianych i pokładu pomostowego z desek (działka nr 268/2); b) remont 2-óch budynków toalety publicznej wraz z wykonaniem nowego deskowania na dachach budynków (działka nr 268/2 oraz działka nr 88/2); c) remont oświetlenia terenu (działka nr 268/2) - istniejące słupy oświetleniowe należy zdemontować i wymienić na słupy wskazane w projekcie o parametrach poboru mocy takich samych jak istniejące (po montażu należy wykonać niezbędne pomiary sprawdzające); d) wokół każdego miejsca ogniskowego zdemontować istniejące ławki i zamontować po 4 sztuki ławek wolnostojących, stalowych, kotwionych w gruncie (na działce nr 268/2 znajdują się 3 miejsca ogniskowe i na działce nr 88/4 znajdują się 2 miejsca ogniskowe, czyli należy zamontować 20 sztuk ławek), Dodatkowo 2 sztuki w/w ławek należy zamontować przed budynkiem Stanicy w miejsce istniejących, które należy zdemontować; e) w pobliżu miejsc ogniskowych zamontować należy dwie wiaty drewniane z bali (altany) kryte gontem bitumicznym w kolorze ceglastym (kształt karpiówka) o powierzchni min. 8 m2 (wzór wiaty (altany) przedstawiony został w projekcie) - jeżeli zamontowana wiata przez Wykonawcę nie będzie wyposażona w ławki i stół, to do każdej z nich należy wstawić stół z ławkami typu stół piwny (działki nr 268/2 i 88/4); f) wykonanie towarzyszących prac ziemnych dla celów posadowienia ww. altan, g) remont wraz z miejscowymi odtworzeniami ogrodzenia terenu pola namiotowego (działka nr 268/2) - należy zamontować ogrodzenie wykonane z paneli systemowych o wys. 1,5 - 1,7 m z dwiema furtkami, których lokalizacje należy ustalić z Zamawiającym przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia; h) istniejące stoły z ławkami należy zdemontować i zamontować 6 sztuk stołów z ławkami typu stoły piwne - 4 szt. na działce 268/2 i 2 szt. na działce 88/4; i) istniejące śmietniki należy zdemontować i zamontować (w podłożu na stopie fundamentowej) 12 sztuk koszy stalowych z drewnianym wykończeniem i zadaszeniem, o podwyższonej wytrzymałości na warunki atmosferyczne - 6 szt. na działce 268/2 i 6 szt. na działce 88/4; j) remont placu do gry w siatkówkę (działka nr 88/4) - przystosować do gry w siatkową piłkę plażową, teren boiska o wymiarach 16 m x 8 m należy przystosować do gry w siatkową piłkę plażową, wykonać nawierzchnię piaskową (o konstrukcji: piasek kwarcowy gr. 50 cm i żużel paleniskowy gr. 30 cm), wykonać strefę bezpieczeństwa 2 m szerokości na obwodzie pola gry w sposób analogiczny jak boisko do gry, całość ograniczyć bezpiecznymi obrzeżami dostosowanymi do tego typu boisk - istniejące słupki należy zdemontować i wyposażyć boisko w dwa słupki stalowe przeznaczone do gry w piłkę plażową na obiektach otwartych z ochraniaczami (słupki osadzone na stałe) i siatkę do gry oraz linię boiska; k) remont ujęcia wody pitnej (działka nr 268/2) - w miejscu ujęcia wody na polu namiotowym zamontować na fundamencie tzw. zdrój uliczny; C. Remont placu zabaw (działki nr 88/4 i 286) - należy zdemontować istniejące urządzenia znajdujące się na placu zabaw i wyposażyć w następujące elementy: a) karuzelę koszyczkową; b) zestaw wielofunkcyjny wieżowy - zawierający dwie duże wieże z daszkami, schody, pomost, zjeżdżalnie ze stali kwasoodpornej, ściankę wspinaczkową, kratę z łańcucha; c) huśtawkę zwykłą, podwójną; d) huśtawkę ważkę podwójną z rury; e) piaskownicę; Wyżej wymienione elementy należy rozmieścić z zachowaniem wymiarów i stref ochronnych wskazanych w projekcie budowlano - wykonawczym. W przypadku zastosowania elementów wyposażenia o wymiarach większych należy zachować strefy bezpieczeństwa wskazane przez producenta. Rozmieszczenie poszczególnych urządzeń należy skonsultować z Zamawiającym. D. Wykonanie kosztorysu powykonawczego w 2 egzemplarzach. Zdemontowane elementy małej architektury, tj. słupy oświetleniowe, ławki przy miejscach ogniskowych, stoły z ławkami, śmietniki i urządzenia palcu zabaw oraz boiska należy złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń o równoważnych parametrach techniczno - użytkowych, zgodnie z treścią rozdziału 4, pkt 2, ppkt b) niniejszej SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ, projekt budowlano - wykonawczy - załącznik nr 7 do SIWZ oraz Przedmiar Robót - załącznik nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) 1) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy w Gryficach oddział Resko Nr rachunku : 91 9376 0001 0050 6515 2003 0007 z dopiskiem na blankiecie przelewu: Wadium - przetarg na zagospodarowanie terenów rekreacyjnych Stara Dobrzyca 2) Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3) Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, które należy w formie nienaruszonego oryginału załączyć do oferty. 4) Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 5) Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) określenie przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy. 6) Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 7) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 10) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia. 11) Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12) W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 13) Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, b) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył wymagane oświadczenia lub dokumenty, ale z treści ich nie wynika, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, c) jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, d) jeżeli Wykonawca był zobowiązany i nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, e) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14) Zamawiający nie zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył wymagane oświadczenia lub dokumenty, ale z treści ich nie wynika, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, pod warunkiem że udowodni, że złożenie innych dokumentów nie jest możliwe i nie wynika to z przyczyn leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.resko.pl zakładka Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach