Przetargi.pl
„Zagospodarowanie skweru przy ul. Kiełczowskiej” – Etap I

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
  • Data zamieszczenia: 2019-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33
    50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zagospodarowanie skweru przy ul. Kiełczowskiej” – Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zagospodarowanie skweru przy ul. Kiełczowskiej” – Etap I, które będzie realizowane w zakresie: Część I: wykonanie robót budowlanych, w tym: wykonanie ścieżek, usunięcie betonowego ogrodzenia oraz wykonanie oświetlenia terenu. Część II: prace w zieleni istniejącej, założenie trawników, sadzenie drzew, krzewów oraz założenie rabat trawiastych z roślinami cebulowymi, Część III: pielęgnacja gwarancyjna zieleni w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych i usług związanych z założeniem zieleni. UWAGA! Załączona do SIWZ dokumentacja projektowa zawiera zakres kompleksowego zagospodarowania terenu. 1) Dla części I przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) przygotowanie terenu: - rozbiórka betonowych ław i obrzeży, - rozbiórka prefabrykowanych przęseł betonowych ogrodzenia o wysokości 2 m, - rozbiórka słupów betonowych ogrodzenia, w tym: demontaż słupka odkopanie i wyjęcie fundamentu oraz zasypanie wykopu, - przestawienie obrzeży na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – demontaż, montaż obrzeża betonowego z dostosowaniem do projektowanej nawierzchni, - rozbiórka ław pod obrzeża- ława przestawianego obrzeża, - transport gruzu z terenu rozbiórki wraz z utylizacją, - usunięcie wierzchniej warstwy gleby (humusu)- przyjęto gr. 10 cm, z wywozem usuniętej gleby, - korytowanie do założonych rzędnych, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, - przestawienie istniejącego stołu do ping-ponga, b) tyczenie układu przestrzennego, c) roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, d) budowę obramowania nawierzchni z obrzeży betonowych 6x25x100, na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową. e) budowę nawierzchni: - z kostki brukowej betonowej 20x20x8, na podsypce cementowo-piaskowej, - mineralnej utwardzonej / grysowej. UWAGA: Nie należy stosować serpentynitu jako materiału budowlanego! f) wykonanie instalacji elektroenergetycznej obejmującej w szczególności: - przygotowanie terenu – wykonanie prac ziemnych: kopanie rowów dla kabli, nasypanie warstwy piasku na dno rowu kablowego, plantowanie gruntu oraz zasypanie rowów dla kabli, - wytyczenie trasy kablowej oraz miejsc posadowienia słupów, - układanie kabli typu YKYżo 5x16 zgodnie z normą SEP-E-004, - układanie bednarki w rowach kablowych, - ułożenie rur ochronnych typu DVR 50 w wykopie, - dostawa i montaż 14 szt. słupów oświetleniowych parkowych (kolor RAL 7016, proste, średnica 102mm/76mm, wys. robocza 5m) instalowane na fundamentach prefabrykowanych typu F100 Mabo lub wykonanych na miejscu. Słupy zabezpieczone powłoką antyplakatową typu HLG-System lub równoważną do wysokości 2,5m od podłoża i elastomerem do wysokości 50cm od podłoża. - dostawa i montaż opraw oświetleniowych ze źródłem światła LED (33,8W, IP66, 3270Lm, 4000K, CRI 70, IK08) w kolorze RAL 7016, optyka ST0.5. z zastosowaniem do montażu uchwytów pojedynczych (D-102). - dostawa i montaż tabliczki bezpiecznikowej - słupowej, - montaż przewodów YDYżo 3x2, 5mm2 w słupach oświetleniowych, - dostawa i montaż z podłączeniem szafki oświetleniowej oraz szafki do imprez plenerowych, - opisanie słupów oświetleniowych, - pomiary: sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania, sprawdzenie rezystancji izolacji, uziemienia ochronnego, natężenia oświetlenia, - podłączenie obiektu do sieci energetycznej, - wykonanie dokumentacji geodezyjnej. 2) Dla części II przedmiot zamówienia obejmuje: 1) usunięcie drzew zgodnie z decyzją oraz drzew młodych – samosiewów niewymagających decyzji na wycinkę, karczowanie drzew z wywozem karpin i gałęzi, 2) odmładzanie starszych drzew, 3) przesadzanie drzew i krzewów, 4) zabezpieczenie istniejących drzew na okres wykonywania robót budowlanych, 5) czyszczenie podszytu, 6) założenie trawników dywanowych siewem z nawożeniem wzdłuż budowanych ciągów pieszych oraz instalacji elektrycznej, na całej długości i szerokości 2 mb po obu stronach, 7) sadzenie drzew, krzewów oraz założenie rabat trawiastych z roślinami cebulowymi. 3) Dla części III przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie pielęgnacji zieleni w okresie 3 lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych i usług związanych z pracami w zieleni, polegającej na: a) ręcznej pielęgnacji trawników dywanowych: - koszeniu osiem razy w roku (w okresie kwiecień-październik, termin koszenia będzie wyznaczany przez Zamawiającego w zależności od warunków atmosferycznych i tempa przyrostu trawy) z odsłanianiem krawężników oraz zbieraniem pokosu w tym samym dniu, - nawożeniu trawników, - renowacji (usuwanie ubytków poziomych i przedeptów), b) dla pozostałych nasadzeń: - regularnym podlewaniu - raz w tygodniu w okresie od kwietnia do września - w zależności od warunków pogodowych, rośliny zimozielone podlewać lekko również w bezśnieżne zimy podczas odwilży, - regularnym odchwaszczaniu - min. raz na 2 tygodnie w okresie od kwietnia do czerwca, raz w miesiącu od marca do września, - regularnych cięciach formujących i zagęszczających krzewów w okresie jesiennym lub podczas spoczynku zimowego, od września do marca – 1 raz w roku, - usuwaniu przekwitających kwiatostanów, - usuwaniu obumarłych części roślin po kwitnieniu, traw rabatowych - na wiosnę, - regularnym nawożeniu dostosowanym do potrzeb roślin - w drugim roku od posadzenia roślin (nawozami mineralnymi, zalecane jest stosowanie długo działających nawozów otoczkowanych) - 2 razy w okresie wegetacyjnym, co 3 miesiące długo działającymi nawozami otoczkowanymi, w okresie od marca do czerwca, - usuwaniu odrostów korzeniowych - w razie potrzeby - 1 raz w roku, - poprawianiu ukształtowanych wokół drzew mis - według potrzeb, - uzupełnianiu palikowania i wiązadeł drzew - w razie potrzeby, - uzupełnianiu kory - w razie potrzeby, ale minimum 1 raz w roku w okresie wiosennym (marzec-kwiecień), - wymianie uszkodzonych roślin - w razie potrzeby zgodnie z terminem sadzenia, - wymianie roślin, które się nie przyjęły, przycięciu złamanych i/lub chorych gałęzi - w razie potrzeby, - dosadzeniach uzupełniających materiału roślinnego, w miejsce uschniętego i zniszczonego oraz skradzionego (po wcześniejszym zgłoszeniu przez Wykonawcę kradzieży policji), - regularnych cięciach zagęszczających, pielęgnacyjnych i sanitarnych roślin - 1 raz w roku, - oprysku w razie wystąpienia chorób i/lub szkodników - w razie potrzeby, - regularnym wygrabianiu liści w okresie jesiennym oraz uzupełniającym wygrabianiu w okresie wiosennym. Wszelkie prace pielęgnacyjne należy prowadzić zgodnie ze sztuką ogrodniczą. Termin wykonania: 1.Realizacja robót budowlanych i usług związanych z pracami w zieleni (Część I i II przedmiotu zamówienia) zostanie wykonana do dnia 30.08.2019r. 2.Wykonywanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni (Część III przedmiotu zamówienia) będzie realizowane w okresie trzech lat (36 kolejnych miesięcy kalendarzowych) od dnia protokolarnego odbioru robót budowlanych i usług związanych z pracami w zieleni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 200,00 zł (słownie: pięć tysięcy dwieście złotych i 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać i do ofert należy załączyć: - wypełniony Formularz ofertowy (wg Załącznika nr 1 do SIWZ), - wypełnione Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2), - wypełnione Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3), - Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów (Załącznik nr 9 do SIWZ), - Zestawienie zaproponowanych przez Wykonawcę urządzeń równoważnych - o ile Wykonawca chce zaproponować sprzęt równoważny (Załącznik nr 6), - Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach