Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu ogłasza przetarg
- Adres: 32590 Libiąż, ul. Działkowa
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 326 271 311 , fax. 326 249 290
- Data zamieszczenia: 2018-04-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu
ul. Działkowa 1
32590 Libiąż, woj. małopolskie
tel. 326 271 311, fax. 326 249 290
REGON: 27625798900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w rejonie ul. Broniewskiego w Gromcu na cele społeczne” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w rejonie ul. Broniewskiego w Gromcu na cele społeczne”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.: 1) Budowę 3 wiat biesiadnych, jednej wiaty grillowej oraz wiaty sceny wraz z instalacją elektryczną; 2) Wykonanie utwardzenia terenu pełniącego funkcję placu wielofunkcyjnego oraz dojścia do zespołu wiat; 3) Roboty rozbiórkowe; 4) Bramę wjazdową wraz z fragmentem ogrodzenia; 5) Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej w ilości 1 szt o wymiarze 120x80 cm z blachy stalowej ocynkowanej z bezpiecznymi krawędziami, na którą należy nakleić wydrukowaną folię, a następnie folię UV. Ma być wykonana zgodnie z wizualizacją zamieszczoną na str. 23 Księgi wizualizacji znaku PROW 2014-2020 oraz logotypami opisanymi w tej księdze i zamontowana na dwóch słupkach stalowych; 6) Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej w ilości 2 szt o wymiarze 50x40cm z PCV, zabezpieczoną folią UV, która należy zamontować do płaskiej powierzchni; 7) Zabezpieczenie istniejących i projektowanych instalacji podziemnych; 8) Budowę oświetlenia terenu wraz z włączeniem do układu sterowania i sieci; 9) Badania odbiorcze, pomiary; 10) Nasadzenie i wykonanie zieleni. 3. Wszystkie zastosowane materiały maja być I jakości, posiadać atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczenia do stosowania na terenie Polski. Konstrukcje drewniane należy zabezpieczyć środkami ognioodpornymi oraz grzybobójczymi przed jej zabudową. Wybraną kolorystykę i rodzaj materiałów należy uzgodnić z zamawiającym przed zastosowaniem. 4. Miejsce wykonywania zamówienia: obszar działek nr 899/50, 899/67 zlokalizowanych w obrębie 0001 Gromiec w jednostce ewidencyjnej 120304_5 Libiąż – obszar wiejski, znajdujących się w rejonie ul. Broniewskiego w Gromcu. 5. Szczegółowy zakres robót określają Projekty (Branża budowlana załącznik nr 9.1 do SIWZ, Branża elektryczna - instalacja załącznik nr 9.2 do SIWZ, Branża elektryczna - oświetlenie załącznik nr 9.3 do SIWZ), Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Branża budowlana załącznik nr 10.1 do SIWZ, Branża elektryczna załącznik nr 10.2 do SIWZ, Branża elektryczna - oświetlenie załącznik nr 10.3 do SIWZ) oraz pomocniczo – Przedmiary robót (Branża budowlana załącznik nr 11.1 do SIWZ, Branża elektryczna załącznik nr 11.2 do SIWZ). W każdym przypadku gdy zamawiający podaje materiał lub urządzenie z podaniem znaku towarowego, patentu lub producenta należy uznać, iż jest to materiał lub urządzenie wzorcowe. Wykonawca ma prawo zaproponowania w ofercie równoważnych materiałów lub urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SIWZ, będą posiadały odpowiednie parametry, będą spełniać obowiązujące normy oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 6. Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: 1) dostarczenia w dniu następnym po dniu podpisaniu umowy oświadczenia kierownika budowy o przyjęciu obowiązku kierowania budową, zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wraz z potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopią posiadanych uprawnień oraz oświadczenie stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; 2) przystąpienie do robót budowlanych możliwe jest w dniu następnym po zawiadomieniu właściwego organu o rozpoczęciu robót; 3) zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do wykonania zadania oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem wyników na zasoby geodezyjne; 4) zlecenia jednostkom specjalistycznym nadzoru nad istniejącym uzbrojeniem terenu w miejscach kolizji oraz wykonania ewentualnych zabezpieczeń dodatkowych, zaleconych przez właścicieli lub użytkowników uzbrojenia oraz poniesienia ewentualnych kosztów z tym związanych; 5) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP; 6) wykonania i utrzymania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas wykonywania robót; 7) wykonania prób i badań zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót; 8) opracowania operatu kolaudacyjnego; 9) dostarczenia kompletnej dokumentacji powykonawczej z materiałami niezbędnymi do złożenia wniosku o zakończeniu robót; 10) zamieszczenie tablicy informacyjnej w widocznym miejscu. 7. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg dotyczy wyłącznie osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 7 ppkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 7 ppkt 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7 ppkt 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 7 ppkt 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów (załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa tężni solankowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacją wodociągową, elektryczną i technologiczną solanki oraz zagospodarowanie terenu przy ul. Padniewskiego w Krakowie
Dodano: 2024-05-17 - Modernizacja i przebudowa budynku C w ramach zadania Modernizacja i przebudowa pomieszczeń SOR i CDL współpracującej z SOR oraz zadania Modernizacja budynków szpitala termomodernizacja obiektów
Dodano: 2024-05-17 - Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34
Dodano: 2024-05-16 - „Przebudowa i rozbudowa zadaszeń nad ciągami komunikacyjnymi i stanowiskami targowymi wraz z infrastrukturą towarzyszącą i przebudową pawilonów w ramach modernizacji i termomodernizacji Targowiska”
Dodano: 2024-05-15 - Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i nasadzeń zieleni wraz z roczną pielęgnacją nasadzeń, w ramach realizacji zadania budżetu obywatelskiego pn.: „Miasteczko ruchu drogowego w Branicach”, dla ZZM.
Dodano: 2024-05-15 - „Budowa drogi gminnej na odcinku I - w km od 0+007 do km 0+082, na odcinku II - w km od 0+017,90 do km 0+465, na odcinku III- w km od 0+000 do km 0+123,70 w miejscowości Miechów,gmina Miechów”.
Dodano: 2024-05-15 - Modernizacja Miasteczka ruchu drogowego dla rowerów przy Szkole Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Szczucinie
Dodano: 2024-05-14 - Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych polegających na budowie II etapu placu zabaw przy ul. Kantorowickiej, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie
Dodano: 2024-05-14 - Remont instalacji wentylacji w Samorządowym Przedszkolu nr 11 w Krakowie, ul. Saska 11
Dodano: 2024-05-14 - Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Szarwarku
Dodano: 2024-05-14