Przetargi.pl
Zagospodarowanie przestrzeni placu w Nowych Budkowicach poprzez budowę ciągu pieszo-jezdnego i wyposażenie w infrastrukturę promującą dziedzictwo kulturowe i przyrodnicze.

GMINA MURÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 46-030 Murów, ul. Dworcowa 2
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MURÓW
    ul. Dworcowa 2
    46-030 Murów, woj. opolskie
    REGON: 531413171
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie przestrzeni placu w Nowych Budkowicach poprzez budowę ciągu pieszo-jezdnego i wyposażenie w infrastrukturę promującą dziedzictwo kulturowe i przyrodnicze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Zagospodarowanie przestrzeni placu w Nowych Budkowicach poprzez budowę ciągu pieszo-jezdnego i wyposażenie w infrastrukturę promującą dziedzictwo kulturowe i przyrodnicze” zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji.2. Zadanie inwestycyjne obejmuje m.in.: 1) Przygotowanie terenu budowy;2) Wykonanie robót budowlany obejmujących m. in.:a) Roboty ziemneb) Wykonanie konstrukcji ciągu pieszo-jezdnego o parametrach: Szerokość ciągu pieszo-jezdnego 4,0 [m] - 17,0 [m]Spadki poprzeczne jezdni 1-2%Rodzaj nawierzchni jezdni mieszanka dolomitowa frakcji 0-63 [mm] w EkokracieŁączna powierzchnia 861,95 [m2]c) Wykonanie konstrukcji alei: Szerokość alei 2,0 [m] - 10,0 [m]Spadki poprzeczne jezdni 1-2%Rodzaj nawierzchni jezdni mieszanka mineralna w kolorze piaskowymŁączna powierzchnia 208,17 [m2]d) Montaż elementów małej architektury;e) Prace związane z ukształtowaniem terenu;f) Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów;g) Przesadzenie istniejących drzew i krzewów w ramach usystematyzowania terenu.Szczegółowy zakres robót jest określony w projekcie budowlano-wykonawczym opracowanym przez biuro projektowe EdKom Edward Król z siedzibą przy ul. Ptasiej 6, 45-139 Opole – opracowanie zbiorowe z października 2019 roku, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz przedmiarze robót stanowiących załączniki do niniejszej dokumentacji przetargowej.Na realizację przedmiotowego zadania została wydana decyzja nr 1226/2019 Starosty Opolskiego z dnia 22 listopada 2019 roku zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę. DODATKOWE INFORMACJE DO PRZEDMIOTU ZMAÓWIENIAZamawiający dodatkowo wyjaśnia, że na rysunku projektu zagospodarowania terenu projektant omyłkowo wskazał w jednym miejscu podwójne leżaki – określając jako „Lx2”. Prawidłowym jest wykonanie pojedynczych leżaków – co w sumie da 3 szt. Zarówno w legendzie mapy, jak i w przedmiarze robót wskazane zostały prawidłowe ilości leżaków do zamontowania. Zamawiający wyjaśnia ponadto, że na rysunku projektu zagospodarowania terenu omyłkowo nie została ujęta jedna szt. tablicy edukacyjnej typu II. Prawidłowa ilość tablic edukacyjnych poszczególnych typów jest wskazana w legendzie oraz w przedmiarze robót. 3) Próby i odbiory z udziałem zamawiającego i wymaganych instytucji,4) Ubezpieczenie budowy na czas trwania realizacji zadania,5) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu),6) Zapewnienie bezpiecznego przejazdu i przejścia przez teren budowy dla mieszkańców i służb porządkowych, 7) Sporządzenie kosztorysu ofertowego (na 2 dni przed podpisaniem umowy - Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysów ofertowych do oferty); 8) Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego (na 2 dni przed podpisaniem umowy – na wzorze określonym przez Zamawiającego)9) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z wymaganymi prawem dokumentami (mapy powykonawcze, certyfikaty, atesty, itp.) w dwóch egzemplarzach w wersji papierowej oraz jednej w wersji elektronicznej (płyta CD/pendrive), 10) Inne prace wynikające z uzgodnień branżowych i warunków realizacji kontraktu wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i odbioru Robot Budowlanych.3. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:1) Projekt budowlano-wykonawczy, 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,3) Przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112711-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona WADIUM w wysokości 2.600,00 (słownie: dwa tysiące sześćset złotych),2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 stawy PZP.3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca powinien powołać się na oznaczenie postępowania.4. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu na konto Zamawiającego w:Bank Spółdzielczy ŁubnianyNumer konta: 21 8897 0004 2001 0006 0163 00032) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4 pkt. 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu zgodnie z art. 112 ust. 2 pzp mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w następującym zakresie:1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100)2) Zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli: Wykonawca wykaże się doświadczeniem zdobytym w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: co najmniej dwie roboty budowlane polegającą na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie dróg oraz roboty polegające na zagospodarowaniu terenu o wartości robót co najmniej 300 000,00 zł brutto każda (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100). W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, Wykonawcy mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, które spełniają następujące warunki:o kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie dróg, lub inne uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, Wykonawcy mogą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach