Przetargi.pl
Rewitalizacja parku wraz z remontem alejek w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie etap IV

Dom Pomocy Społecznej w Klisinie ogłasza przetarg

  • Adres: 48118 Lisięcice, Klisino
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 857 593 , fax. 774 857 594
  • Data zamieszczenia: 2017-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie
    Klisino 100
    48118 Lisięcice, woj. opolskie
    tel. 774 857 593, fax. 774 857 594
    REGON: 29337300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja parku wraz z remontem alejek w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie etap IV
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac: obejmuje remont nawierzchni spacerowych alejek parkowych, za wyjątkiem głównych ciągów przeznaczonych do ruchu samochodowego – alei centralnej, drogi dojazdowej oraz obszaru wokół budynku pałacu (ciągi te w większości posiadają już nową nawierzchnię z kostki kamiennej granitowej) w zakresie przebudowy nawierzchni i obrzeży, uzupełnienia elementów małej architektury (ławki parkowe, kosze na śmieci, tablice informacyjne) oraz prac pielęgnacyjnych i nasadzeń zamiennych i uzupełniających w drzewostanie parkowym. Przebieg alejek spacerowych pozostaje bez zmian, z niewielka korektą łuków oraz spadków. Bez zmian pozostaje również lokalizacja połączeń z terenami sąsiednimi. Granice opracowania pokazano liniami rozgraniczającymi na planie sytuacyjnym parku w skali 1:500. Zakres opracowania zlokalizowany jest w miejscowości Klisino, na działce nr 430, k.m. 2, obręb Klisino, woj. Opolskie. UWAGA: Przy sporządzaniu oferty proszę nie brać pod uwagę pozycji przedmiaru robót : - od nr 1 do 5, - poz. nr 12, - poz. nr 27, - poz. od nr 41 do nr 53 W/w pozycje przedmiaru robót nie podlegają przetargowi. Prace te zostaną wykonane przez Zamawiającego Szczegółowe informacje znajdują się w SIWZ, projekcie budowlanym oraz w przedmiarze robót. Z uwagi na ryczałtowe rozliczenie przedmiotu zamówienia Zamawiający zaleca : - przeprowadzenie wizji lokalnej, w celu zapoznania się z zakresem robót stanowiących przedmiot zamówienia , - zapoznania się z dokumentacją projektowa w siedzibie zamawiającego przed przystąpieniem do przygotowania oferty. Jeżeli Wykonawca, nie określi w złożonej ofercie okresu gwarancji i rękojmi lub zaproponowany okres gwarancji i rękojmi będzie krótszy od wymaganego - oferta zostanie odrzucona. Miejsca wykonywania prac: Dom Pomocy Społecznej w Klisinie, Klisino 100, na działce nr 430, k.m. 2, woj. Opolskie. UWAGA! Na prowadzenie robót budowlanych na terenie parku w Domu Pomocy Społecznej w Klisinie posiadamy pozwolenie Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz pozwolenie budowlane. W związku z powyższym - Pracami konserwatorskimi oraz pracami restauratorskimi, prowadzonymi przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru albo innego rodzaju zorganizowaną zielenią wpisaną do rejestru kieruje osoba, która ukończyła studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, których program obejmuje zajęcia lub grupy zajęć umożliwiające nabycie wiedzy i umiejętności w tym zakresie, oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich, przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich lub pracach restauratorskich prowadzonych przy tego rodzaju zabytkach wpisanych do rejestru, lub była zatrudniona przy tych pracach w muzeum będącym instytucją kultury (ustawa z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami Dz. U. z 2014r. poz 1446 ze zm.) Odpowiednie uprawnienia i odbyta praktyka zawodowa przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków wpisanych do rejestru zabytków zostaną zweryfikowane przez Opolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp nazwy materiałów budowlanych, wyposażenia, sprzętu (typ, model, nazwa producenta) użyte w dokumentacji technicznej są nazwami pomocniczymi i przykładowymi dla wykonawców. W związku z powyższym zamawiający dopuszcza i/lub równoważne materiały budowlane, wyposażenie, sprzęt, spełniające parametry podanych przykładowo materiałów. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Warunki wykonania robót: -przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z SIWZ, DOKUMENTACJĄ PROJEKTOWĄ, PRZEDMIAREM ROBÓT, zasadami sztuki budowlanej oraz zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych i zasadami bhp, -Wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenia, -Wykonawca zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy, wykona zasilanie placu budowy w niezbędne media i pokryje koszty ich zużycia. -Wykonawca zapewni bezkolizyjne prowadzenie prac. Koszt ewentualnych szkód wyrządzonych na osobach i rzeczach w związku z realizacją zamówienia obciążać będzie wyłącznie Wykonawcę robót, -przedmiot zamówienia należy realizować z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami i etyką zawodową, -prowadzeniem robót w miejscach kolizji z kablami energetycznymi i teletechnicznymi oraz przy innych przeszkodach wynikłych w trakcie realizacji zamówienia na odpowiedzialności Wykonawcy i w ramach należnego mu wynagrodzenia -wykonawca przyjmujący zamówienie na wykonanie przedmiotu zamówienia jest odpowiedzialny za jakość robót i ich zgodność z dokumentacją projektową , siwz, ofertą i umową. -wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków zamawiającego oraz specyfikacji, -prace powinny być wykonane zgodnie z reżimem technologicznym, określonym przez Polskie Normy. -dokumentacja techniczna dotycząca przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i stanowi jej integralną część, -wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie do sporządzenia, przed rozpoczęciem robót planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). Plan ma uwzględniać specyfikę terenu i warunki prowadzenia robót budowlanych. Plan BIOZ sporządza się na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, -wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy materiały potrzebne do wykonywania zamówienia . -dobrane i użyte materiały muszą posiadać udokumentowane, stosowne świadectwa i certyfikaty, dopuszczające ich użycie zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz powinny odpowiadać wymogom dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, -wymaga się, aby wykonawca uzyskał na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty, -wykonawca jest zobowiązany do wykorzystania załączonej dokumentacji projektowej tylko i wyłącznie w celu sporządzenia oferty a w przypadku zawarcia umowy do wykonania zamówienia. -wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zawiadomienia Zamawiającego o zakończeniu robót i wykonaniu przedmiotu umowy zgodnie z jej zapisami i gotowości odbioru końcowego. -wszyscy pracownicy (Wykonawcy, podwykonawcy i dalszych podwykonawców) posiadają aktualne szkolenie bhp, aktualne badania lekarskie i inne uprawnienia i kwalifikacje odpowiednie do zajmowanego stanowiska. -Stosowany i wykorzystywany przez (Wykonawcę, podwykonawcę i dalszych podwykonawców) sprzęt, maszyny i urządzenia są sprawne technicznie, posiadają aktualne przeglądy dopuszczające do pracy. Pracownicy zostali zapoznani z instrukcjami obsługi i sposobem zachowania się w sytuacjach awaryjnych i niebezpiecznych. -wykonawca, zobowiązany jest do posiadania aktualnej polisy ubezpieczeniowej w zakresie szkód, które mogą zaistnieć na placu budowy w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112711-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach