Przetargi.pl
ZAGOSPODAROWANIE POSCALENIOWE GRUNTÓW OBRĘBU JÓZEFIN, GMINA KAMIEŃ, POWIAT CHEŁMSKI, WOJEWÓDZTWO LUBELSKIE

Starostwo Powiatowe w Chełmie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5627501 , fax. 082 5627510
  • Data zamieszczenia: 2011-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Chełmie
    Plac Niepodległości 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 082 5627501, fax. 082 5627510
    REGON: 11020011300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chelmski.iap.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAGOSPODAROWANIE POSCALENIOWE GRUNTÓW OBRĘBU JÓZEFIN, GMINA KAMIEŃ, POWIAT CHEŁMSKI, WOJEWÓDZTWO LUBELSKIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni drogi, istniejących zjazdów indywidualnych i zjazdów na drogi publiczne oraz wykonanie poboczy z kruszywa łamanego w miejscowości Józefin, gmina Kamień. Zakres robót obejmuje: 1.ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE- roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych- trasa dróg w terenie równinnym- 2,20 km, 2.ROBOTY ZIEMNE a)roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gr. kat. III-IV z transp. urobku na odl. do 1 km sam. samowyład.- 440,74 m3, b)dodatek za każdy rozp. 1 km transportu ziemi samochodami samowyładowczymi po drogach o nawierzchni utwardzonej (kat. gr. I-IV), krotność= 4- 440,74 m3. 3.PODBUDOWA a)warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr. 10 cm- 199,70 m2, b)podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,50 MPa, warstwa gr. 15 cm- 199,70 m2, c)warstwa podbudowy z kruszyw łamanych 0-31,50 gr. 20 cm- 199,70 m2. 4.NAWIERZCHNIA a)wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- bitumiczną asfaltową mechanicznie- 1 210,00 t, b)ułożenie geosiatki typu GLASSTAR 50/50- 12 100,00 m2, c)nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna)- 12 100,00 m2. 5.POBOCZA- warstwa górna podbudowy z kruszyw łamanych 0-31,50 gr. 8 cm- 2 048,90 m2. 6.ZJAZDY a)podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm= 1,50 MPa, warstwa gr. 15 cm- wykonana w wytwórni- 783,36 m2, b)podbudowa z kruszyw łamanych 0-31,50 gr. 20 cm- 735,48 m2, c)nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa ścieralna)- 749,60 m2, d)oczyszczenie rowów w wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 10 cm- 500,00 m, e)oczyszczenie przepustów śr. 0,6 m z namułu do 50 % jego średnicy- 25,00 m. 7.ROBOTY TOWARZYSZĄCE: wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej- 2 egzemplarze w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna stanowiąca Załącznik Nr 9 do SIWZ, tj. w szczególności: 1.Projekt wykonawczy 2.Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji na okres 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1. Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem wykonawczym, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, kosztorysem ofertowym i zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych. 2.Zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3.Opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem opinii organu zarządzającego ruchem na terenie powiatu chełmskiego. 4.Zapewnienie ciągłości ruchu w trakcie prowadzenia robót. 5.Zabezpieczenie oraz utrzymanie wszelkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia (oznakowania, wygrodzeń, itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność. 6.Uporządkowanie placu budowy. 7.Wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej ilości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe. 8.Dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót. Zadanie realizowane jest w ramach działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 17 430,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy czterysta trzydzieści złotych). 2.Wykonawca wnosi wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy. 3.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP SA O / Chełm Nr 25 1020 1563 0000 5902 0013 7349 z dopiskiem wadium- Zagospodarowanie poscaleniowe obrębu Józefin, gmina Kamień, powiat chełmski, województwo lubelskie. Wadium uważa się za wniesione , jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty. 5.Zamawiający dokona zatrzymania bądź zwrotu wadium zgodnie z treścią art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmski.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach