Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg
- Adres: 11015 Olsztynek, ul. Ratusz
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 51954 50 , fax. 895 195 457
- Data zamieszczenia: 2018-06-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
ul. Ratusz 1
11015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 51954 50, fax. 895 195 457
REGON: 52933800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.olsztynek.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie plaży miejskiej - I etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie obejmuje część projektu budowlanego, który jest załącznikiem do decyzji pozwolenia na budowę numer Ok/27/2017 z dnia 24 sierpnia 2017 r. wydanej przez Starostę Olsztyńskiego. Przedmiotem zadania jest budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej (wraz z doprowadzeniem energii elektrycznej do przepompowni kanalizacji sanitarnej i deszczowej) oraz budowę drogi dojazdowej wraz z chodnikiem i parkingami w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Zagospodarowanie plaży miejskiej w Olsztynku”. 2. Zadanie realizowane będzie w zakresie zaznaczonym na mapach stanowiących załącznik numer 3 oraz 3a do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający wymaga, ze względu na konieczność zastosowania nawierzchni w pełni rozbieralnej, zamianę w warstwie dodatkowego wzmocnienia podłoża wykonanej metodą stabilizacji gruntu cementem (wg projektu budowlanego) na wykonanie warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0-63 mm w warstwie o grubości po zagęszczeniu co najmniej 30 cm. 4. Zamawiający podkreśla, iż kamień, z którego częściowo zbudowana jest ulica Sienkiewicza (droga prowadząca do jeziora) musi zostać przez Wykonawcę rozebrany i dostarczony w miejsce wskazane przez Zamawiającego w odległości wynoszącej maksymalnie 6,0 km. 5. Wykonawca musi na własny koszt trwale wygrodzić teren budowy w sposób uniemożliwiający do niego dostęp osobom postronnym oraz odpowiednio oznakować – zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6. Wykonawca będzie odpowiedzialny za ustawienie tablicy informacyjno-promocyjnej projektu. Zasady promowania projektu opisane są pod adresem internetowym: http://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3346/zasady-dla-umow-podpisanych-do-31-grudnia-2017-roku - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 zł (sto tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Ofertowy 2) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) Pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę do złożenia/podpisania oferty lub złożenia/podpisania oferty i zawarcia umowy w imieniu Wykonawcy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów (Pełnomocnictwo w oryginale lub odpis poświadczony przez notariusza). Pełnomocnictwo powinno wyraźnie wskazywać: podmiot udzielający pełnomocnictwa, osobę umocowaną, zakres umocowania. Pełnomocnictwo powinno zostać podpisane przez osoby udzielające umocowania. 4)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale VI pkt. 2 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6. Informacja dotycząca wszystkich oświadczeń i dokumentów: 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 2) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 3) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. 4) W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa ogólnodostępnego i integracyjnego placu zabaw „Szczęśliwa Przystań” w miejscowości Głębock w ramach projektu „Dostępna Przestrzeń Publiczna’’
Dodano: 2024-04-15 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowościach Piduń – Rekownica. Etap III
Dodano: 2023-12-01 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Burdąg
Dodano: 2023-07-25 - Przebudowa drogi gminnej nr 144008N na działce nr 401 obręb 0006 w Jędrychowie
Dodano: 2023-06-30 - „Budowa utwardzenia i odwodnienia terenu Szkoły Podstawowej nr 1 w Barczewie wraz z zagospodarowaniem działki nr 78 obręb 2 miasta Barczewo”.
Dodano: 2023-05-13 - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Rekownica oraz budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rekownica
Dodano: 2023-04-21 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w miejscowościach Piduń – Rekownica
Dodano: 2023-04-01 - Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z oświetleniem w ramach Projektu pn.: „Rozwój mobilności i transportu publicznego Gminy Miejskiej Lidzbark Warmiński – etap II
Dodano: 2023-01-25 - „Budowa utwardzenia i odwodnienia terenu Szkoły Podstawowej nr 1 w Barczewie wraz z zagospodarowaniem działki nr 78 obręb 2 miasta Barczewo”.
Dodano: 2022-10-04 - Budowa i modernizacja sieci kanalizacyjnej i wodociągowej wraz z infrastrukturą w gminie Braniewo.
Dodano: 2022-08-30