Przetargi.pl
Zagospodarowanie parku miejskiego im. Jana Pawła II w Aleksandrowie kujawskim na potrzeby usług turystycznych

Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2824855 , fax. 054 2822101
  • Data zamieszczenia: 2013-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego
    ul. Słowackiego 8 8
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2824855, fax. 054 2822101
    REGON: 91086638200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrowkujawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie parku miejskiego im. Jana Pawła II w Aleksandrowie kujawskim na potrzeby usług turystycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Zagospodarowanie Parku Miejskiego im. Jana Pawła II w Aleksandrowie Kujawskim na potrzeby usług turystycznych w systemie zaprojektuj i wybuduj. 2. Zamówienie obejmuje: a) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, w tym z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków i Zamawiającym oraz uzyskaniem niezbędnych ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę; b) wykonanie robót budowlanych na podstawie uzyskanych pozwoleń na budowę w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę dokumentację projektową. 3. Zakres robót budowlanych: ? budowa lub remont ścieżek pieszych o różnorodnej szerokości od 3.5m (główna Aleja) do min. 1.2 m, tak aby umożliwić przejazd osobom niepełnosprawnym - materiał: kostka granitowa szara i kolorowa; ? likwidacja postoju taxi i przeniesienie we wskazane miejsce w pobliżu wejścia głównego do dworca; ? przeprowadzenie dosadzeń, przesadzeń, zagęszczeń drzew i krzewów oraz restauracje wartych zachowania elementów istniejącej zieleni, wprowadzenie kompozycji rabatowych; ? odtworzenie powierzchni trawiastych; ? budowa zbiorników wodnych (fontann) o różnym wyglądzie i wielkości wraz z zasilaniem w zamkniętym obiegu. (W koncepcji zagospodarowania załączonej do PFU przyjęto zbiorniki wodne tzw przepływowe otwarte, bez dominant rzeźbiarskich, z obrzeżami kamiennymi, np. rozwiązania kaskadowe, tarasowe. Mogą być pojedyncze fontanny wodne o zmiennej wysokości, w ilości około 3 szt. oświetlenie fontann i zbiorników wodnych będzie zależało od projektanta. Proponuje się oświetlenie liniowe, diodowe typu LED w trzech kolorach. Grupy dysz z obrazem wodnym stabilnym proponuje się zastosować w 2 fontannach, a z obrazem dynamicznym (4 zmiany obrazu) w pozostałych. Całość sterowana programem czasowym); ? instalacja urządzeń edukacyjno - rekreacyjnych do zabawy dla dzieci w różnym przedziale wiekowym, np. szachownice, piaskownice, przeplotnie, huśtawki, karuzela; ? instalacja ławek parkowych, koszy na śmieci, systemu oznaczeń i znaków, podświetlonych tablic, niewielkich tabliczek o charakterze dydaktycznym opisujących gatunki roślin w parku, infokiosków, ławek interaktywnych itp. wraz z instalacją zasilającą. Infokioski mają być dostarczone z systemem. Mała architektura powinna ascetyczną formą wtapiać się w historyczne otoczenie. Przyjęto zastosowanie drewna, stali oksydowanej oraz niedrogich okładzin kamiennych; . montaż oświetlenia - lampy parkowe rozstawione wzdłuż ścieżek, miejsc kontemplacji, (przystanków) informacji turystycznej; ? instalacja systemu monitoringu wizyjnego. 4. Podstawowe dane: - pow. opracowania 9 786 m2 w tym: pow. zieleni parku 5 714 m 5. Warunkiem wykonania przedmiotu zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wg niżej wymienionych branż wraz z uzgodnieniami wymaganymi przepisami prawa budowlanego. Kompletna dokumentacja projektowa winna zawierać : a) inwentaryzację dendrologiczną szaty roślinnej Parku; b) projekt gospodarki drzewostanem i projekt wykonawczy szaty roślinnej; c) projekt budowlano - wykonawczy rekonstrukcji układu komunikacyjnego i budowy nowych założeń komunikacyjnych - ciągi piesze z uwzględnieniem planowanego przez Gminę Miejską poszerzenia ulicy Dworcowej; d) projekt budowlano - wykonawczy elementów małej architektury (place zabaw, fontanny itp.); e) projekt budowlano - wykonawczy instalacji oświetlenia, monitoringu wizyjnego, zasilania w wodę fontann (obieg zamknięty). Planowane zmierzenie nie wpływa ujemnie na środowisko oraz nie narusza praw osób trzecich. Zasilanie w instalacje elektryczne i sanitarne odbywać się będzie z istniejących sieci na terenie opracowywanego obszaru. 6. Okres gwarancji wynosi 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został dokonany w Programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 8. Teren objęty opracowaniem projektowym oraz realizacją zadania obejmuje działkę o nr ewidencyjnym 1na 2 KM 26 położonej pomiędzy ul. Dworcową i ul. Wojska Polskiego, w obrębie ewidencyjnym miasto Aleksandrów Kujawski. Działka 1 na 2 znajduje się w sąsiedztwie strefy objętej wpisem do rejestru zabytków Nr 423 A decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Włocławku z dnia 30 grudnia 1998 r. 9. Podane przez Zamawiającego informacje przy opisie przedmiotu zamówienia w programie funkcjonalno-użytkowym oraz SIWZ nie zwalniają Wykonawców z konieczności przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie i uwzględnienia innych, nie opisanych uwarunkowań niezbędnych do realizacji zamówienia. 10. Prace związane z wykonaniem projektu budowlanego na w/w zadanie: 1) uzyskanie wszystkich niezbędnych warunków, opinii, uzgodnień i decyzji pozwalających na rozpoczęcie prac projektowych, uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, 2) wykonanie innych pomiarów uzupełniających dla potrzeb projektowania, 3) wykonanie projektu budowlanego, kompletnego w zakresie wszystkich branż i wymaganych uzgodnień, spełniającego wymagania polskich przepisów w zakresie bezpieczeństwa pracy, warunków sanitarnych, inspekcji pracy, bezpieczeństwa pożarowego wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, 4) BIOZ (gdy jest wymagane oddzielnymi przepisami), 5) wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, 6) wykonanie przedmiaru robót, 7) kosztorys inwestorski oraz zestawienie kosztów inwestycji z podziałem na poszczególne branże robót, 8) wykonanie projektów powykonawczych i dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, 9) instrukcji obsługi i eksploatacji, 10) wykonanie wszelkich innych ekspertyz i dokumentów, niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, oraz pozwolenia na użytkowanie bądź zgłoszenia do użytkowania, 11) nadzór autorski, 12) uzyskanie niezbędnych warunków dostawy mediów, w tym energii elektrycznej. 11. Dokumentacja projektowa powinna być sporządzona w 6 egz. w formie papierowej i elektronicznej. 12. Kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót winny być sporządzone w 2 egzemplarzach w formie papierowej i elektronicznej. 13. W przypadku wystąpienia konieczności uzyskania więcej niż jednego pozwolenia na budowę w zakresie realizowanej inwestycji Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt wykonać dodatkowe egzemplarze projektu budowlanego niezbędnego do złożenia w odpowiednich instytucjach. 14. Projekt budowlany i wykonawczy muszą być opracowane zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i zasadami wiedzy technicznej oraz winien zawierać wszystkie wymagane przepisami szczególnymi opinie, uzgodnienia i pozwolenia. 15. Dokumentacja musi być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, projektanta, że jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami, zasadami wiedzy technicznej i że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. 16. Przed przystąpieniem do projektowania, koncepcję zagospodarowania Parku, a na etapie uzyskiwania pozwolenia budowlanego - dokumentację budowlaną - należy przedłożyć w Delegaturze WUOZ we Włocławku celem uzyskania opinii i uzgodnień konserwatorskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127112
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium - każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w ww. formach musi być opatrzone adnotacją: Zagospodarowanie Parku Miejskiego im. Jana Pawła II w Aleksandrowie Kujawskim na potrzeby usług turystycznych 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Gmina Miejska Aleksandrów Kujawski Nr konta Bank Spółdzielczy w Aleksandrowie Kujawskim 51 9537 0000 2001 0017 9735 0006 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężnej należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, ul. Słowackiego 8, 87-700 Aleksandrów Kujawski, w sekretariacie, pok. 102, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 5. Termin wniesienia wadium. 1Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Zamawiający zaleca dokonanie wpłaty na rachunek bankowy minimum 3 dni robocze przed terminem składania ofert, aby kwota wadium została zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed datą i godziną złożenia oferty. W przypadku gdy wadium zostanie zwrócone, a w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta Wykonawcy zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Wykonawca wniesie ponownie wadium w terminie do 5 dni po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze. 6. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy: a) wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji gdy wykonawca, który w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty zgodnie z Ustawą, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25, ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. b) niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jego wniesienia żądano) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Utrata wadium. 1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Waluta 1. Wszelkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ dokonywane będą w polskich złotych PLN. 2. Wyliczenia i rozliczenia należy podawać do dwóch miejsc po przecinku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.aleksandrowkujawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach