Przetargi.pl
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu ograniczonego pod nazwą: Zagospodarowanie terenu parku przylegającego do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu przy ulicy Fredry 8 - Etap III

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Fredry 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 62 12 300 , fax. 56 62 12 302
  • Data zamieszczenia: 2016-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu
    ul. Fredry 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 62 12 300, fax. 56 62 12 302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wfosigw.torun.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu ograniczonego pod nazwą: Zagospodarowanie terenu parku przylegającego do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu przy ulicy Fredry 8 - Etap III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.) dla zamierzenia inwestycyjnego polegającego na zagospodarowaniu terenu parku, przywracając jego funkcję rekreacyjno-wypoczynkową, poprzez działania w granicach działek 304, 308, 309, 311, 303 (zagospodarowanie częściowe oraz usytuowanie źródła zasilania energii elektrycznej), 302 (usytuowanie źródła poboru wody) oraz 346 i 313 (w zakresie wykonania wjazdu na posesję), zlokalizowanych w obrębie 13 w Toruniu. Przeznaczenie ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania zostały określone w Programie funkcjonalno-użytkowym, sporządzonym między innymi w oparciu o Koncepcję zagospodarowania terenu parku przylegającego do siedziby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu przy ul. Fredry 8. Ww. dokumenty są elementem stadium przedprojektowego planowanej inwestycji i stanowią materiał wyjściowy do opracowania dokumentacji projektowej, w oparciu o którą Wykonawca: a. w imieniu Inwestora, uzyska przewidziane Prawem budowlanym zezwolenie na realizację zamierzenia inwestycyjnego (prawomocne pozwolenie na budowę prawomocne zgłoszenie zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych), b. zrealizuje inwestycję (wykona roboty budowlane), c. po wykonaniu wszystkich robót, w imieniu Inwestora, uzyska przewidziane Prawem budowlanym i innymi przepisami ostateczne zezwolenie na użytkowanie zrealizowanej inwestycji (prawomocną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie zawiadomienie właściwego organu o zakończeniu budowy, wobec którego organ ten, w terminie ustawowym, nie zgłosi sprzeciwu w drodze decyzji inne stosowne dokumenty wymagane Prawem budowlanym) oraz dokona wszystkich czynności związanych z zakończeniem inwestycji w stosunku do stosownych instytucji. Opracowana przez Wykonawcę dokumentacja projektowa przed wszczęciem postępowania, o którym mowa w punkcie a, musi być przedłożona Zamawiającemu celem jej weryfikacji. W toku przedmiotowej weryfikacji Zamawiający oceni zgodność dokumentacji projektowej z zamiarem inwestycyjnym stanowiącym przedmiot zamówienia. 2. Inwestycja znajduje się w obszarze objętym ochroną konserwatorską (decyzja Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu z dnia 25 lipca 2011r. znak: WUOZ T DKI-IA-15 3786 2009 2011.TK, w sprawie wpisania do rejestru zabytków pod numerem A 1596 historycznego układu urbanistycznego Bydgoskiego Przedmieścia i Rybaków w Toruniu). W związku powyższym dokumentacja projektowa oraz prowadzenie robót budowlanych wymagać będą stosownych uzgodnień, uzyskania zezwoleń decyzji i dokonania odpowiednich zgłoszeń właściwym organom administracyjnym (Wojewódzki Konserwator Zabytków, Miejski Konserwator Zabytków). 3. Zakresem rzeczowym przedsięwzięcia inwestycyjnego jest zagospodarowanie terenu o powierzchni łącznej około 3.920 m2 poprzez: wykonanie prac w zakresie zieleni (wycinka drzew i krzewów obumarłych lub nierokujących szans na przeżycie lub pozostających w kolizji z zamierzeniem inwestycyjnym, nasadzenie kompozycyjne nowych drzew, krzewów i innych roślin wg. koncepcji zaakceptowanej przez Konserwatora Zabytków), remont zabytkowego zbiornika wodnego o wymiarach 4,0 m na 3,5 m i gł. 1,5 m, wykonanie wodoprzepuszczalnych ścieżek parkowych o powierzchni około 692 m2 oraz elementu dekoracyjnego z kostki kamiennej o powierzchni około 15 m2, montaż elementów małej architektury (ławki parkowe - 12 szt., kosze na śmieci - 6 szt., leżak parkowy - 4 szt., budki dla ptaków, tablice), montaż i zasilanie lamp parkowych w ilości około 5 szt. (h 5 m) wraz z kamerami monitorującymi (zintegrowanie z istniejącym systemem monitorującym Zamawiającego), wykonanie systemu nawadniającego, wykonanie utwardzonego wjazdu na posesję (pojazdy służące pielęgnacji i utrzymaniu parku). 4. Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych, o ile będzie wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę, musi składać się w szczególności z: - projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, - projektów wykonawczych, uzupełniających i uszczegółowiających projekt budowlany, - przedmiaru robót podstawowych w kolejności technologicznej ich wykonania, - informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie przepisów odrębnych. Jeśli wykonywanie robot budowlanych, będących przedmiotem zamówienia, nie będzie wymagało uzyskania pozwolenia na budowę, dokumentacja projektowa musi składać się w szczególności z: - planów, rysunków lub innych dokumentów umożliwiających zdefiniowanie rodzaju i zakresu robót budowlanych, - przedmiaru robót, jak wyżej, - kosztorysu robót budowlanych, jak wyżej, - projektów, pozwoleń, uzgodnień i opinii wymaganych odrębnymi przepisami, - informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w przypadkach gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie przepisów odrębnych. 5. Każdy element dokumentacji projektowej musi być wykonany przez osobę, mogąca sprawować samodzielną funkcję techniczną w budownictwie, na zasadach określonych w Prawie budowlanym, tj. posiadającą uprawnienia projektowe w zakresie i specjalności odpowiedniej dla danej branży (architektura, branża drogowa, elektryczna i sanitarna). 6. Dokumentacja projektowa powinna być sporządzona w 4 egz. w formie papierowej i elektronicznej zapisana w formacie PDF. 7. Kosztorys oraz przedmiar robót winny być sporządzone w 4 egzemplarzach w formie papierowej i elektronicznej zapisanej w formacie PDF i ATH. 8. Roboty ziemne oraz prace w zakresie zieleni należy prowadzić pod ciągłym nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia w tym zakresie oraz z zachowaniem szczególnej ostrożności z uwagi na istniejący drzewostan (korzenie drzew). 9. Na terenie parku zostaną zasadzone drzewa, krzewy, byliny, rośliny cebulkowe i inne. W przypadku ich nieukorzenienia (uschnięcie, wyginięcie, zamarznięcie itp.) należy uwzględnić ich wymianę bądź uzupełnienie brakujących gatunków na nowe w okresie gwarancji. 10. Wszelkie wskazane nazwy i materiały (wyroby) należy rozumieć, jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych, których zachowanie jest niezbędne dla utrzymania formy architektonicznej, nawiązującej do sąsiadującego otoczenia, podlegającej akceptacji Konserwatora Zabytków. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) nie gorszej jakości niż opisane. Ciężar udowodnienia, że materiał ( wyrób) jest równoważny w stosunku do wyrobu określonego przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki do ogłoszenia: nr 9 - Program funkcjonalno - użytkowy, nr 10 - Koncepcja zagospodarowania Parku (koncepcja, dendrochronologia, projekty nasadzeń), nr 11 - Mapa inwentaryzacji powykonawczej skala 1:500, nr 12 - dokumentacja fotograficzna. Wszystkie załączniki są dostępne na stronie Zamawiającego pod adresem: http:bip.wfosigw.torun.pl
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127112
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium wynosi 10. 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych i zero groszy). 2. Forma wadium: 1) wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 poz. 1804 ze zm.). 2) w przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji, musi być ona sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 3) postanowienia pkt. 2 ppkt 2) powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń określonych powyżej w pkt. 2 ppkt 1) lit. b) - e). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: Bank Gospodarstwa Krajowego 18 1130 1075 0002 6143 2620 0003 W tytule przelewu należy wpisać Wadium na postępowanie DO.3602.2.15, 2) w przypadku składania wadium w innej postaci wykonawca winien przedstawić ORYGINAŁ gwarancji (chyba, że z warunków gwarancji jednoznacznie wynika, że Zamawiający może zrealizować uprawnienia wynikające z gwarancji niezależnie od tego kto posiada oryginał gwarancji, czy dokument został zwrócony, zniszczony itd. - wówczas może być przedstawiona kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę), 3) w przypadku składania wadium w innej postaci wykonawca powinien wymieniony dokument załączyć do składanej Oferty. Należy wówczas umieścić go w oddzielnej, zamkniętej kopercie z jednoznacznym określeniem zawartości - wadium (tak by Zamawiający nie był zmuszony otwierać oferty przed upewnieniem się, że wadium zostało złożone przez wykonawcę). 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert (niezależnie od formy wadium), przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy wymagana kwota zostanie zaksięgowana na podanym rachunku bankowym przed upływem terminu składania ofert. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. 6. Utrata wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 2) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach