Przetargi.pl
Zagospodarowanie Parku Miejskiego im. Jana Pawła II w Aleksandrowie Kujawskim na potrzeby usług turystycznych

Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 87-700 Aleksandrów Kujawski, ul. Słowackiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2824855 , fax. 054 2822101
  • Data zamieszczenia: 2012-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Aleksandrowa Kujawskiego
    ul. Słowackiego 8 8
    87-700 Aleksandrów Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2824855, fax. 054 2822101
    REGON: 91086638200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.aleksandrowkujawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie Parku Miejskiego im. Jana Pawła II w Aleksandrowie Kujawskim na potrzeby usług turystycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.:Zagospodarowanie Parku Miejskiego im. Jana Pawła II w Aleksandrowie Kujawskim na potrzeby usług turystycznych, w systemie zaprojektuj i wybuduj. 3.2. Zamówienie obejmuje: a) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, w tym z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków i Zamawiającym oraz uzyskaniem niezbędnych ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę; b) wykonanie robót budowlanych na podstawie uzyskanych pozwoleń na budowę w oparciu o sporządzoną przez Wykonawcę dokumentację projektową. 3.3. Zakres robót budowlanych: ? budowa lub remont ścieżek pieszych o różnorodnej szerokości od 3.5m (główna Aleja) do min. 1.2 m, tak aby umożliwić przejazd osobom niepełnosprawnym - materiał: kostka granitowa szara i kolorowa; ? likwidacja postoju taxi i przeniesienie we wskazane miejsce w pobliżu wejścia głównego do dworca; ? przeprowadzenie dosadzeń, przesadzeń, zagęszczeń drzew i krzewów oraz restauracje wartych zachowania elementów istniejącej zieleni, wprowadzenie kompozycji rabatowych; ? odtworzenie powierzchni trawiastych; ? budowa zbiorników wodnych (fontann) o różnym wyglądzie i wielkości wraz z zasilaniem w zamkniętym obiegu; ? instalacja urządzeń edukacyjno - rekreacyjnych do zabawy dla dzieci w różnym przedziale wiekowym, np. szachownice, piaskownice, przeplotnie, huśtawki, karuzela; ? instalacja ławek parkowych, koszy na śmieci, systemu oznaczeń i znaków, podświetlonych tablic, niewielkich tabliczek o charakterze dydaktycznym opisujących gatunki roślin w parku, infokiosków, ławek interaktywnych itp. wraz z instalacją zasilającą; . montaż oświetlenia - lampy parkowe rozstawione wzdłuż ścieżek, miejsc kontemplacji, przystanków informacji turystycznej; ? instalacja systemu monitoringu wizyjnego. 3.4.Opracowanie dokumentacji projektowej wg niżej wymienionych branż wraz z uzgodnieniami wymaganymi przepisami prawa budowlanego. Kompletna dokumentacja projektowa winna zawierać: a) inwentaryzację dendrologiczną szaty roślinnej Parku; b) projekt gospodarki drzewostanem i projekt wykonawczy szaty roślinnej; c) projekt budowlano - wykonawczy rekonstrukcji układu komunikacyjnego i budowy nowych założeń komunikacyjnych - ciągi piesze z uwzględnieniem planowanego przez Gminę Miejską poszerzenia ulicy Dworcowej; d) projekt budowlano - wykonawczy elementów małej architektury (place zabaw, fontanny itp.); e) projekt budowlano - wykonawczy instalacji oświetlenia, monitoringu wizyjnego, zasilania w wodę fontann (obieg zamknięty). Prace związane z wykonaniem projektu budowlanego na w/w zadanie: 1) uzyskanie wszystkich niezbędnych warunków, opinii, uzgodnień i decyzji pozwalających na rozpoczęcie prac projektowych, uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, 2) wykonanie innych pomiarów uzupełniających dla potrzeb projektowania, 3) wykonanie projektu budowlanego, kompletnego w zakresie wszystkich branż i wymaganych uzgodnień, spełniającego wymagania polskich przepisów w zakresie bezpieczeństwa pracy, warunków sanitarnych, inspekcji pracy, bezpieczeństwa pożarowego wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, 4) BIOZ (gdy jest wymagane oddzielnymi przepisami), 5) wykonanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, 6) wykonanie przedmiaru robót, 7) kosztorys inwestorski oraz zestawienie kosztów inwestycji z podziałem na poszczególne branże robót, 8) wykonanie projektów powykonawczych i dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, 9) instrukcji obsługi i eksploatacji, 10) wykonanie wszelkich innych ekspertyz i dokumentów, niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, oraz pozwolenia na użytkowanie bądź zgłoszenia do użytkowania, 11) nadzór autorski, 12) uzyskanie niezbędnych warunków dostawy mediów, w tym energii elektrycznej. Dokumentacja projektowa powinna być sporządzona w 6 egz. w formie papierowej i elektronicznej. Kosztorys inwestorski oraz przedmiar robót winny być sporządzone w 2 egzemplarzach w formie papierowej i elektronicznej. W przypadku wystąpienia konieczności uzyskania więcej niż jednego pozwolenia na budowę w zakresie realizowanej inwestycji Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt wykonać dodatkowe egzemplarze projektu budowlanego niezbędnego do złożenia w odpowiednich instytucjach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został dokonany w Programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127112
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium - każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 20.000,00 zł (dwadzieścia tysięcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aleksandrowkujawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach