Przetargi.pl
Zagospodarowanie odpadu o kodzie 19 12 04 tworzywa sztuczne i guma

Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Witosa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3802000 , fax. 48 3802033 wew. 17, 48 3847607
  • Data zamieszczenia: 2020-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp. z o.o.
    ul. Witosa 76
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3802000, fax. 48 3802033 wew. 17, 48 3847607
    REGON: 67057488300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://radkom.com.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie odpadu o kodzie 19 12 04 tworzywa sztuczne i guma
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie, w procesie odzysku lub recyklingu, odpadu o kodzie 19 12 04 tworzywa sztuczne i guma powstających w procesie odzysku odpadów na liniach technologicznych Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Radomiu, w tym odbiór i transport przedmiotowych odpadów. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ. Przewidywana ilość odpadów o kodzie 19 12 04, przekazana do odbioru i zagospodarowania w okresie 45 dni kalendarzowych, będzie wynosiła 1 000 Mg.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90514000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 2 000,00 zł. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Szczegóły określono w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: posiada koncesje, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim unii europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika, 2) w przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3) umowa ( polisa) ubezpieczenia OC w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem niniejszej umowy na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł (przed podpisaniem umowy) 4) wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia ( przed podpisaniem umowy) 5) umowy z Podwykonawcami w zakresie powierzonych czynności (jeżeli dotyczy- przed podpisaniem umowy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach