Przetargi.pl
Usługa odbioru i dalszego zagospodarowanie odpadów, folii „mix”( kod odpadu 15 01 02 ) z Instalacji Komunalnej w Woli Pawłowskiej

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, ul. Gostkowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 722 242 , fax. 023 6722242 w. 105
  • Data zamieszczenia: 2020-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Ciechanowie
    ul. Gostkowska 83
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 236 722 242, fax. 023 6722242 w. 105
    REGON: 13035572200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: komunalny Sp. z o. o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa odbioru i dalszego zagospodarowanie odpadów, folii „mix”( kod odpadu 15 01 02 ) z Instalacji Komunalnej w Woli Pawłowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór i dalsze zagospodarowanie odpadów, folii „mix”( kod odpadu 15 01 02 ) z Instalacji Komunalnej w Woli Pawłowskiej – dalej odpad/y. Oferowany sposób zagospodarowania odpadu musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi m.in. w Załączniku nr 1 Załącznik „Niewyczerpujący wykaz procesów odzysku stanowiącym załącznik” do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (tj. z dnia 15 marca 2019 r. Dz.U. z 2019 r. poz. 701 z póź. zm). 2.2. Szacunkowa ilość odpadu, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy wyniesie nie więcej niż 1400 Mg 2.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazania mniejszej ilości odpadu w okresie obowiązywania umowy , a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. 2.4. Odpady przeznaczone do dalszego zagospodarowania powstają na linii sortowniczej, na której sortowane są niesegregowane odpady komunalne (kod 20 03 01) oraz odpady surowcowe ( z grupy 15 i 20). Odpady są belowane na prasie w formie kostek o wymiarach 80x100x150 cm związane stale drutem o grubości 3,2 mm. Średnia gęstość objętościowa odpadu to 480 kg/m3. 2.5. Odbiór odpadu folii „mix” będzie odbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w ilości określonej w zamówieniu jednostkowym przesłanym mailem (lub faksem) lub też telefonicznie do przedstawiciela Wykonawcy. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów będzie odbywało się na zalegalizowanej wadze Zamawiającego. 2.6. Wykonawca każdorazowo będzie potwierdzał ilość odebranych do zagospodarowania odpadów na wystawionych przez Zamawiającego Kartach Przekazania Odpadów w systemie BDO. 2.7. Zamawiający zobowiązuje się, że: a) w sposób stały i zorganizowany będzie umożliwiał Wykonawcy przejęcie odpadów, b) będzie płacił wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu przejęcia odpadów na zasadach określonych w Umowie. 2.8. Wykonawca: a) zobowiązuje się, że w sposób stały i zorganizowany będzie przyjmował od Zamawiającego odpady przestrzegając przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach(tj. z dnia 15 marca 2019 r. Dz.U. z 2019 r. poz. 701 z póź. zm) – dalej Ustawa o odpadach, b) przejmuje w pełni obowiązki wynikające z przejęcia odpadów zastrzeżone m.in. w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach(tj. z dnia 15 marca 2019 r. Dz.U. z 2019 r. poz. 701 z póź. zm) oraz innych aktach prawnych, c) przejmuje odpowiedzialność za działania związane z odpadami zgodnie m.in. Ustawą o odpadach oraz innymi aktami prawnymi od momentu przejęcia odpadów od Zamawiającego, w tym zwłaszcza Wykonawca zobowiązuje się do naprawienia wszelkich ewentualnych szkód powstałych od tego momentu. Będzie dokonywał odzysku lub przetwarzania odpadów odebranych od Zamawiającego, poprzez odpowiednie przetworzenie tych odpadów za pośrednictwem własnych instalacji i urządzeń i przekazania odpadów do ostatecznego odzysku lub unieszkodliwiania w drodze przekształcenia termicznego. 2.9. Przejęcie odpadów następuje po zakończeniu załadunku odpadów przez Zamawiającego na środek transportu podstawiony do odbioru odpadów przez Wykonawcę. 2.10. Odpady przekazane do zagospodarowania będą transportowane przez Wykonawcę na jego koszt. 2.11 Szczegółowy zakres praw i obowiązków Wykonawcy reguluje projekt umowy ( załącznik nr 5 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90514000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Aktualny Wpis do rejestru Bazy Danych o Odpadach BDO jako kupujący/sprzedający lub w zakresie transportu, przetwarzania i odzysku odpadów o kodzie 15 01 02 ( odpady z tworzyw sztucznych) b) aktualne zezwolenie na przetwarzania odpadów o kodzie 15 01 02 od instalacji głównych docelowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które muszą złożyć Wykonawcy wraz z ofertą 1) wypełniony Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie (jeśli dotyczy); 3) wypełnione oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 2 do SIWZ 4) wypełnione oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania załącznik nr 3 do SIWZ 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów – załącznik nr 4 - (jeśli dotyczy) W terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach