Przetargi.pl
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Bełżyce

Gmina Bełżyce ogłasza przetarg

  • Adres: 24200 Bełżyce, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 172 728 , fax. 815 172 506
  • Data zamieszczenia: 2017-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bełżyce
    ul. Lubelska 3
    24200 Bełżyce, woj. lubelskie
    tel. 815 172 728, fax. 815 172 506
    REGON: 43102008400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.belzyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Bełżyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na Zagospodarowaniu odpadów komunalnych z terenu Gminy Bełżyce. 2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne przyjmowanie na linię segregacji i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Bełżyce, w szczególności: 1. Niesegregowane zmieszane odpady komunalne (frakcja mokra) kod 20 03 01 ok. 1 800 Mg; 2. Odpady ulegające biodegradacji kody 20 02 01, 20 02 01A, ok. 80 Mg; 3. Frakcja sucha: odpady opakowaniowe (włącznie z selektywnie gromadzonymi komunalnymi odpadami opakowaniami), odpady komunalne segregowane i gromadzone selektywnie (z wyłączeniem 15 01) w tym: 15 01 01, 15 01 02 , 15 01 03, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 15 01 07, 20 01 01, 20 01 40, ok. 150 Mg. 4. Odzież kod 20 01 10, ok. 10 Mg. 5.Odpady wielkogabarytowe kod 20 03 07 ok. 80 Mg. 6. Rozpuszczalniki ,kwasy, alkalia, odczynniki fotograficzne kody 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17* ok. 0,5 Mg. 7. Detergenty kody 20 01 29*, 20 01 30 ok. 0,5 Mg. 8. Zużyte oleje silnikowe, przekładniowe, oraz jadalne kody 20 01 26*, 13 02 04*, 13 02 05*, 13 02 06*, 13 02 07*, 13 02 08*. ok. 0,5 Mg. 9. Farby , tusze , farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice kody 20 01 27, 20 01 28 ok. 0,5 Mg. 10. Środki ochrony roślin kody 20 01 19*, 20 01 80 ok. 0,5 Mg. 11. Opakowania zawierające substancje niebezpieczne kody 15 01 10*, 15 01 11* ok. 0,5 Mg. 12. Lampy fluorescencyjne i urządzenie zawierające freony kody 20 01 21*, 20 01 23* ok. 1,0 Mg. 13. Elementy zawierające rtęć kod 16 01 08* ok. 100 sztuk. 14. Przeterminowane leki kody 20 01 31*, 20 01 32 ok. 0,1 Mg. 15. Zużyte baterie i akumulatory ołowiowe, niklowo-kadmowe kody 16 06 01*, 16 06 03*, 16 06 02*, 16 06 04, 16 06 05 ok. 10 Mg. 16. Opony kod 16 01 03, ok. 50 Mg. 17. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny nie rozebrany kody 20 01 36, 20 01 35* ok. 35 Mg 18. Inne frakcje zbierane w sposób selektywny (popiół) kod 20 01 99A ok. 70 Mg; 19. Inne frakcje zbierane w sposób selektywny kod 20 01 99 ok. 300 Mg. 20. Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia i inne niż wymienione w 17 01 06 odpady innych materiałów ceramicznych i wyposażenia kody 17 01 07, 17 01 03,17 09 04, ok. 160 Mg. 21. Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, gruz ceglany kody 17 01 01, 17 01 02 ok. 50 Mg. 22. Inne odpady nieulegające biodegradacji kod 20 02 03 ok. 1 Mg. 23. Odpady z targowisk, odpady z czyszczenia ulic kody 20 03 02, 20 03 03 ok. 10 Mg. RAZEM ok. 2 810,10 Mg. 2. Szacunkowa przewidywana ilość ilości dostarczanych odpadów: dla frakcji mokrej ok. 1800 Mg, dla frakcji suchej ok. 450Mg, pozostałe odpady ok. 560,10 Mg. 3. Wartość umowy wynikać będzie z faktycznie przyjętych ilości odpadów oraz cen wskaźnikowych przyjętych w umowie. 4. Odbiorca zobowiązany jest do okazania dokumentów sporządzonych na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 5. Odbiorca winien przekazywać miesięczną informację o ilości odpadów odebranych od podmiotu wykonującego na zlecenie Dostawcy transport odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Bełżyce 6. Zgodnie z art. 20 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2016 poz. 1987), miejsca operacji odzysku lub unieszkodliwienia odpadów komunalnych powinny spełniać kryteria technologiczne – mają odpowiadać wymaganiom określonym w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017 poz. 519). 7. Wykonawca musi posiadać instalację wskazaną w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego Nr XXIV/394/2016 z dnia 2 grudnia 2016 r. jako Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych (dalej zwana RIPOK) dla Regionu Południowo – Zachodniego. 8. Załadunek odpadów oraz transport odbywać się będzie przy pomocy środków i na koszt Zamawiającego. Transport do miejsca przyjęcia odpadów powinien być dogodny dla pojazdu ciężarowego. 9. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia dostarczonych odpadów w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do .......... (zgodnie ze złożoną ofertą), oraz w soboty w godzinach od 7:00 do .................. 10. Dostawa odpadów dokumentowana będzie przez Wykonawcę. Każdy wyjazd będzie zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zawierającym datę przewozu, rodzaj, kod i wagę odpadów, nr rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne dostawcy. W/w dokument otrzymuję kierowca Zamawiającego podczas każdej partii odpadów. 11. Przyjmowane odpady muszą być każdorazowo ważone na legalizowanej wadze. Ważenie musi być potwierdzone wystawieniem kwitu wagowego. 12. Nomenklatura wg CPV 90.53.30.00-2 Usługi gospodarki odpadami 90.50.00.00-2 Usługi związane z odpadami 13. Na podstawie art. 24 aa. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 ze zm.) zamawiający przewiduje, możliwość zastosowania procedury odwróconej oceny i badania ofert. 14. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zamówienia na usługi na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę będącego pracodawcą, osób na podstawie umowy o pracę wykonujących czynności w zakresie – sortowania oraz zagospodarowywania odpadów z zakresu usług określonych w ust. 2, (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudniena jako podwykonawcy). 2) Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte są w § 10 (Klauzula zatrudnienia) wzoru umowy stanowiący załącznik nr 5 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje posiadanie : decyzji, pozwolenia na wytwarzanie odpadów z uwzględnieniem przetwarzania i zbierania odpadów w instalacji mechaniczno – biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca załącza formularz ofertowy, pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotycz). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach