Przetargi.pl
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Bełżyce

Gmina Bełżyce ogłasza przetarg

  • Adres: 24200 Bełżyce, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 172 728 , fax. 815 172 506
  • Data zamieszczenia: 2017-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bełżyce
    ul. Lubelska 3
    24200 Bełżyce, woj. lubelskie
    tel. 815 172 728, fax. 815 172 506
    REGON: 43102008400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Bełżyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne przyjmowanie na linię segregacji i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Bełżyce w szczególności: 1. Niesegregowane zmieszane odpady komunalne (frakcja mokra)kod 20 03 01 ok. 1 700 Mg; 2. Odpady ulegające biodegradacji kody 20 02 01 20 02 01A ok. 60Mg; 3. Frakcja sucha: odpady opakowaniowe (włącznie z selektywnie gromadzonymi komunalnymi odpadami opakowaniami), odpady komunalne segregowane i gromadzone selektywnie (z wyłączeniem 15 01) w tym: kody - 15 01 01,15 01 02 , 15 01 03,15 01 04, 15 01 05,15 01 06, 15 01 07,20 01 01,20 01 40. ok. 150Mg; 4. Odzież kod 20 01 10 ok. 10Mg; 5.Odpady wielkogabarytowe kod 20 03 07 ok. 80Mg; 6. Rozpuszczalniki ,kwasy, alkalia, odczynniki fotograficzne kody - 20 01 13*,20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 17* ok. 0,5Mg; 7. Detergenty kody - 20 01 29*, 20 01 30 ok. 0,5 Mg; 8. Zużyte oleje silnikowe, przekładniowe, oraz jadalne kody - 20 01 26*,13 02 04*,13 02 05*,13 02 06*,13 02 07*, 13 02 08*. ok. 0,5Mg; 9. Farby , tusze , farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice kody - 20 01 27, 20 01 28 ok. 0,5MG; 10.Środki ochrony roślin kody - 20 01 19*, 20 01 80 ok. 0,5Mg; 11. Opakowania zawierające substancje niebezpieczne kody - 15 01 10*,15 01 11* ok. 0,5 Mg; 12.Lampy fluorescencyjne i urządzenie zawierające freony kody - 20 01 21* 20 01 23* ok. 1,0Mg; 13.Elementy zawierające rtęć kod - 16 01 08* ok. 100 sztuk; 14. Przeterminowane leki kod - 20 01 31*, 20 01 32 ok. 0,1Mg; 15. Zużyte baterie i akumulatory ołowiowe, niklowo-kadmowe kody - 16 06 01*, 16 06 03* 16 06 02* 16 06 04, 16 06 05 ok. 10Mg; 16. Opony kod 16 01 03 ok. 50Mg; 17. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny nie rozebrany kody - 20 01 36, 20 01 35* ok. 35Mg; 18.Inne frakcje zbierane w sposób selektywny (popiół) kod - 20 01 99A ok. 70 Mg; 19. Inne frakcje zbierane w sposób selektywny kod 20 01 99 ok. 300 Mg; 20. Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia i inne niż wymienione w 17 01 06 odpady innych materiałów ceramicznych i wyposażenia kod 17 01 07, 17 01 03, 17 09 04,ok. 120g; 21. Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów, gruz ceglany kody - 17 01 01,17 01 02 ok. 50Mg; 22.Inne odpady nieulegające biodegradacji kod 20 02 03 ok. 1 Mg; 23.Odpady z torfowisk, odpady z czyszczenia ulic kody - 20 03 02, 20 03 03 ok. 10Mg; RAZEM 2 650,10 Mg; 2. RAZEM: 2 650,10 Mg; w tym ok. 1700 Mg – frakcja mokra, ok. 450 Mg – frakcja sucha, ok. 500,10 Mg – pozostałe odpady. 3. Wartość umowy wynikać będzie z faktycznie przyjętych ilości odpadów oraz cen wskaźnikowych przyjętych w umowie. 4. Odbiorca zobowiązany jest do okazania dokumentów sporządzonych na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 5. Odbiorca winien przekazywać miesięczną informację o ilości odpadów odebranych od podmiotu wykonującego na zlecenie Dostawcy transport odpadów komunalnych pochodzących z terenu Gminy Bełżyce. 6. Zgodnie z art.20 ust. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U z 2016 roku, poz. 1987 z późn. zm), miejsca operacji odzysku lub unieszkodliwienia odpadów komunalnych powinny spełniać kryteria technologiczne – mają odpowiadać wymaganiom określonym w art. 143 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2016 r.,poz. 672 ze zmianami). 7. Wykonawca musi posiadać instalację wskazaną w Planie Gospodarki Odpadami Województwa Lubelskiego 2022, przyjętym uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego Nr XXIV 349/2016 z dnia 2 grudnia 2016r. jako Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych (dalej zwana RIPOK) dla Regionu Południowo – Zachodniego. 8. Załadunek odpadów oraz transport odbywać się będzie przy pomocy środków i na koszt Zamawiającego. Transport do miejsca przyjęcia odpadów powinien być dogodny dla pojazdu ciężarowego. 9. Wykonawca zobowiązuje się do przyjęcia dostarczonych odpadów w dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od ...........do .......... (zgodnie ze złożoną ofertą), oraz w soboty w godzinach od ................ do .................. 10. Dostawa odpadów dokumentowana będzie przez Wykonawcę. Każdy wyjazd będzie zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zawierającym datę przewozu, rodzaj, kod i wagę odpadów, nr rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne dostawcy. W/w dokument otrzymuję kierowca Zamawiającego podczas dostawy każdej partii odpadów. 11. Przyjmowane odpady muszą być każdorazowo ważone na legalizowanej wadze. Ważenie musi być potwierdzone wystawieniem kwitu wagowego. 12. Zamawiający stosownie do treści art. 29 ust.3a ustawy Pzp 1)Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę będącego pracodawcą, osób na podstawie umowy o pracę wykonujących czynności w zakresie sortowania odpadów - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, ze zm.), w zakresie obsługi punktu wagowego. 2) Wykonawca w terminie do 5 dni kalendarzowych, licząc od dnia podpisania umowy, będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oświadczenia, że osoby oddelegowane do wykonania usługi w wyżej wymienionym zakresie czynności są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 3. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności. 4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 11. Przyjmowane odpady muszą być każdorazowo ważone na legalizowanej wadze. Ważenie musi być potwierdzone wystawieniem kwitu wagowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach