Przetargi.pl
Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Dobra w miesiącach: lipiec – październik 2020 r.

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 62-730 Dobra, plac Wojska Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 279-90-11 , fax. 0-63 279-90-11
  • Data zamieszczenia: 2020-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    plac Wojska Polskiego 10
    62-730 Dobra, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 279-90-11, fax. 0-63 279-90-11
    REGON: 52819000000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Dobra w miesiącach: lipiec – październik 2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na zagospodarowaniu odpadów komunalnych z terenu Gminy Dobra poprzez: sortowanie, odzysk i składowanie odpadów komunalnych oraz inne zgodne z prawem metody gospodarowania odpadami. Zagospodarowanie odpadami ma zapewnić osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zmianami) 2. Zamówienie obejmuje okres od 01 lipca do 31 października 2020 r., z możliwością przedłużenia terminu świadczenia usługi w przepadku okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć na etapie udzielenia zamówienia, w tym pandemię związaną z występowaniem choroby o nazwie COVID – 19. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w całym okresie realizacji zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Dobra dostarczanych cyklicznie przez podmiot odbierający odpady: 1) Zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych, 2) Odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny, w workach lub pojemnikach obejmującej tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i metale. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie usług: 1) Mechaniczno-biologiczne przetwarzanie zmieszanych odpadów komunalnych oraz wydzielenie ze zmieszanych odpadów komunalnych frakcji nadającej się w całości lub w części do odzysku, 2) Prowadzenia mechaniczno-biologicznego procesu przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych (zgodnie z art. 35 ust. 6 ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2019.701 z późn. zm.) 3) Składowania odpadów po procesie mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych, 4) Zagospodarowanie odpadów opakowaniowych z przeznaczeniem do odzysku. 5. Prognozowana szacunkowa ilość odpadów: 1) Odpady zmieszane (20 03 01) – 300 Mg, 2) Zmieszane odpady opakowaniowe ( 15 01 06) – 80 Mg. I. Wymagania wobec podmiotu realizującego przedmiot zamówienia: 1. Zagospodarowanie odpadów, o których mowa w rozdziale I, może być dokonane przez instalację przetwarzania odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.), w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu i odzysku oraz ograniczenie masy odpadów zielonych przekazanych do składowania, określonych art. 3b i 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010 z późn. zm.), rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie poziomu recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych z dnia 14 grudnia 2016 r (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167) oraz rozporządzania Ministra Środowiska w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji z dnia 15 grudnia 2017 r. (Dz. U. z 2017 r. poz. 2412). 2. Wykonawca zapewni, by miejsca operacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych spełniały kryteria technologiczne – odpowiadały wymaganiom określonym w ustawie o odpadach, ustawie Prawo ochrony środowiska i innych właściwych przepisach. 3. Wykonawca zobowiązuje się przyjmować odpady od dostawcy wskazanego przez Zamawiającego. II. Sposób potwierdzenia realizacji usługi i jej rozliczenia. 1. Dostawa odpadów dokumentowana będzie przez Wykonawcę. Każdy wjazd będzie zarejestrowany i potwierdzony dokumentem zawierającym datę przywozu, rodzaj, kod i wagę odpadów, nr rejestracyjny pojazdu i dane identyfikacyjne dostawy. Kopię w/w dokumentu otrzymuje kierowca dostawcy odpadów podczas dostawy każdej partii odpadów. 2. W ramach dokumentowania usług zagospodarowania odpadów objętych niniejszym zamówieniem oraz w związku z wymogami w zakresie sprawozdawczości określonymi w Ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, podmiot realizujący usługę zobowiązany jest do: 1) Ważenia wszystkich dostarczonych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze samochodowej; ważenie musi być potwierdzone wystawieniem kwitu wagowego; 2) Przechowywania dokumentów potwierdzających ważenie, o którym mowa w ppkt 1) oraz przekazywania Zamawiającemu w/w dokumentów wagowych z danego miesiąca wraz z fakturami; 3) Bieżącego prowadzenia ewidencji odpadów dostarczonych do zagospodarowania w ramach realizacji umowy z Zamawiającym, zgodnie z przepisami prawa. 3. Rozliczenie usługi odbywa się w cyklu miesięcznym na podstawie łącznej masy zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych oraz masy odpadów odebranych selektywnie od właścicieli nieruchomości zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Podstawą określenia masy odpadów dla celów rozliczenia jest zestawienie ważeń, o których mowa w pkt 1 i pkt 2 ppkt 1), sporządzonych dla potrzeb dokumentowania przekazania i zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, z zastrzeżeniem określonym w pkt 4. 5. Wykonawca przedstawia zestawienie, o którym mowa w pkt 3 w podziale na odpady zmieszane oraz odpady segregowane w podziale na poszczególne frakcje. 6. Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie wymagane sprawozdania określone obowiązującymi przepisami w sprawie zagospodarowania odpadów, w terminach wskazanych przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada dokumenty potwierdzające uzyskanie stosownych zezwoleń właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie gospodarki odpadami

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach