Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. „Budowa hali widowiskowo-sportowej w Książu Wlkp.”.

Gmian Książ Wlkp. ogłasza przetarg

  • Adres: 63-130 Książ Wielkopolski, ul. Stacha Wichury
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 822 001 , fax. 612 822 724
  • Data zamieszczenia: 2020-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmian Książ Wlkp.
    ul. Stacha Wichury
    63-130 Książ Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 612 822 001, fax. 612 822 724
    REGON: 53046500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaz-wlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. „Budowa hali widowiskowo-sportowej w Książu Wlkp.”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: „Budowa hali widowiskowo-sportowej w Książu Wlkp.” w następujących specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) inżynieryjnej drogowej, Osoby wykonujące nadzór w ww. specjalnościach muszą posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń. Pełnienie nadzoru inwestorskiego realizowane będzie w imieniu i na rzecz Zamawiającego i obejmuje obowiązki związane z koordynowaniem prac inspektorów poszczególnych branż, profesjonalnym i kompleksowym nadzorem oraz kontrolą zadania inwestycyjnego. Osoba określona w pkt. 1) będzie pełnić funkcję Koordynatora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze późn. zm.). 2. Inspektor Nadzoru zobowiązuje się w ramach prowadzonego nadzoru do reprezentowania Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją przetargową, obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz postanowieniami umowy zawartej z wykonawcą robót. 3. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest w szczególności do: 1) przybycia na teren budowy na każde uzasadnione wezwanie Inwestora i wykonawcy robót objętych nadzorem; 2) udzielenia na żądanie Inwestora informacji o stanie realizacji robót; 3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane 4) sprawdzania i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych oraz przygotowaniu i udziale w czynnościach odbioru gotowych elementów lub zrealizowanych etapów budowy potwierdzonych stosownym protokołem 5) wydawania kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych pisemnie wpisem do dziennika budowy/robót, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, jak też dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót; 6) potwierdzania ilości i jakości faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; 7) sporządzania lub kontrolowania prawidłowości dokumentów stanowiących podstawę dla rozliczeń budowy; 8) udziału w naradach na budowie, 9) udziału w czynnościach odbiorów technicznych określonych w umowie między Inwestorem a wykonawcą; 10) udziału w przeglądach technicznych w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót( w ramach wypłaconego wynagrodzenia na podstawie niniejszej umowy); 4. Inspektor nadzoru o którym mowa w ust. 1 pkt 1 jest zobowiązany do przeprowadzenia wizyty na placu budowy i skontrolowania wykonywanych prac nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu. Wizyty na budowie będą potwierdzane na liście obecności znajdującej się w siedzibie Zamawiającego. Niezależnie od powyższego Inspektor powinien na bieżąco kontrolować wykonywane roboty w stopniu niezbędnym do zapewnienia ich prawidłowego wykonania. 5. Inspektorzy o których mowa w ust. 1 pkt 2-4 są zobowiązani do przeprowadzenia wizyty na placu budowy i skontrolowania wykonywanych prac nie rzadziej niż 1 raz w każdym tygodniu w którym są wykonywane prace objęte ich specjalnością. Niezależnie od powyższego Inspektor powinien na bieżąco kontrolować wykonywane roboty w stopniu niezbędnym do zapewnienia ich prawidłowego wykonania. 6. Do obowiązków Inspektora należy także niezwłoczne, nie później jednak niż w terminie 2 dni od dnia ich ujawnienia, informowanie Inwestora o wszelkich okolicznościach mających lub mogących mieć wpływ na prawidłowość, kompletność lub terminowość wykonania robót budowlanych lub innych prac w ramach Inwestycji, jak również na ich koszty lub mogących w inny sposób negatywnie wpłynąć na sytuację Inwestora, w szczególności zaś poprzez wyrządzenie mu szkody. 7. Roboty budowlane objęte nadzorem w ramach niniejszego zamówienia zostały określone w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Wymienione dokumenty stanowią załącznik nr 11 do SIWZ. Szacowana wartość nadzorowanych robót w ciągu trwania umowy wynosi: - branża budowlana ( w tym drogowa) 12 873 844,78 zł brutto - branża instalacyjna 3 342 048,62 zł brutto - branża elektryczna i teletechniczna 1 030 054,73 zł brutto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 2000,00 zł słownie: dwa tysiące złotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. a) wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.) (o treści zgodnej z załącznikiem nr 4). Ponadto wykonawca winien przedłożyć: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 2) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 3) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców, w przypadku gdy: a) ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba; b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. konsorcjum), o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 ustawy – upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela /lidera konsorcjum/ wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach