Przetargi.pl
Zagospodarowanie i pielęgnacja zieleni w Parku „Ogrody Mehoffera”.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, Modlińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
  • Data zamieszczenia: 2020-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    Modlińska 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
    REGON: 15259663000360
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie i pielęgnacja zieleni w Parku „Ogrody Mehoffera”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest: a) wykonanie zagospodarowania zielenią Parku „Ogrody Mehoffera” - II etap zadania realizowanego z budżetu obywatelskiego pod nazwą „Ogrody Mehoffera - Kwiaty, krzewy, drzewa”, przy ul. Mehoffera i Strumykowej w Warszawie oraz b) pielęgnacja drzew, krzewów, bylin i trawników na terenie „Ogrodów Mehoffera” w latach 2021, 2022 i 2023. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) wykonanie szpaleru krzewów izolacyjnych, b) posadzenie świerka kłującego, c) posadzenie krzewów, d) utworzenie rabaty bylinowej wabiącej motyle, e) odtworzenie istniejącej rabaty bylinowej, f) wykonanie wygrodzeń wiklinowych istniejących rabat, g) przygotowanie terenu pod „rabatę Mehoffera” oraz terenu nasadzeń do wykonywania przez mieszkańców, h) odtworzenie i renowacja trawników. Szczegółowy zakres przedmiotu lit. a) określają: a) projekt zagospodarowania terenu ( tom: architektura, zieleń, konstrukcje, w części dotyczącej zieleni). b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części: sadzenie drzew, krzewów i bylin, usługi w zakresie trawników, usługi utrzymania terenów zielonych. c) przedmiar robót branża zieleń Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ oraz wzorze umow, w tym w zał nr 2 do umowy - technologia wykonania prac związanych z pielęgnacją drzew, krzewów i trawników oraz załączniku nr 1 do SIWZ (dokumentacja techniczna), w skład którego wchodzą: a) projekt zagospodarowania terenu ( tom: architektura, zieleń, konstrukcje, w części dotyczącej zieleni). b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w części: sadzenie drzew, krzewów i bylin, usługi w zakresie trawników, usługi utrzymania terenów zielonych. c) przedmiar robót. 2.2. Prawo opcji Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Zamawiający nie przewiduje możliwości skorzystania z prawa opcji. 2.3 Przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca musi posiadać ważną polisę od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą na sumę ubezpieczenia nie niższą niż łączna kwota brutto określona w ofercie Wykonawcy. 2.4. Rozwiązania równoważne. Nie dotyczy. 2.5. Wspólny Słownik Zamówień CPV Główny kod CPV: 77310000-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymywania terenów zielonych, Pomocniczy kod CPV: 77313000-7 usługi utrzymania parków 2.6. Termin realizacji zamówienia. a) w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy - wykonanie zagospodarowania zielenią Parku „Ogrody Mehoffera” - II etap zadania realizowanego z budżetu obywatelskiego pod nazwą „Ogrody Mehoffera - Kwiaty, krzewy, drzewa”, przy ul. Mehoffera i Strumykowej w Warszawie, b) od dnia 1.01.2021 r. do dnia 15.12.2023 r. - pielęgnacja drzew, krzewów, bylin i trawników na terenie „Ogrodów Mehoffera” w latach 2021, 2022 i 2023. 2.7. Gwarancja jakości Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia (dotyczy pzredmiotu zamówienia opisanego w § 1 lit. a) wzoru umowy. Okres gwarancji liczony jest od daty podpisania protokołu odbioru potwierdzającego prawidłowość posadzenia roślin. Wymagany okres gwarancji: co najmniej 1 rok. UWAGA: Okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia stanowi krterium oceny ofert. Zamawiający określa minimalny oraz maksymalny okres gwarancji. W przedziale od 12 miesiecy do 36 miesięcy. Zamawiający przyzna punkty Wykonawcom w kryterium długość okresu gwarancji, jeśeli zaoferują oni okres gwarancji powyżej 12 miesięcy. 2.8. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na postawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r., Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. 2019, poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 288, 1086). Wykonawca lub Podwykonawca albo dalszy Podwykonawca jest zobowiązany zatrudnić na postawie umowy o pracę, w rozumieniu Kodeksu Pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca lub Podwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania pracowników, którzy w okresie wskazanym w § 2 wzóru umowy będą wykonywali zakres prac wyszczególniony w § 1 ust. 1 lit. a) i b)wzóru umowy, w szczególności polegających na sadzeniu i pielęgnacji roślin. Szczegółowe warunki wynikające z kaluzuli społecznej zostały opisane w § 11 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nd
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.3. DOKUMENTY WYMAGANE W POSTĘPOWANIU (składane za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego) - wykaz oświadczeń lub dokumentów składanych przez Wykonawców WRAZ Z OFERTĄ w celu potwierdzenia, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu: UWAGA!! Przed przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z Instrukcja korzystania z platformy zakupowej Zamawiającego dla Wykonawców, która została zamieszona bezpośrednio na platformie zakupowej. a) Oferta musi być sporządzona i złożona w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego pod rygorem nieważności. Sposób złożenia oferty, w tym jej zaszyfrowania opisany został w Instrukcji dla Wykonawców korzystania z platformy zakupowej Zamawiającego. Formularz oferty dostępny jest na platformie zakupowej Zamawiającego. Niezłożenie formularza oferty lub złożenie go w sposób niezgodny z SIWZ lub w niezgodnej formie (niezawierający wszystkich określonych przez zamawiającego elementów, niepodpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, braku wypełnienia jakiegokolwiek pola w ofercie) spowoduje, że Zmawiający ofertę odrzuci. b) Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) stanowiący wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie wskazanym w SIWZ oraz ogłoszeniu o zamówieniu. JEDZ musi być złożony w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego.  Wykonawca sporządzi oświadczenie JEDZ za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego poprzez link: https://zamowienia.um.warszawa.pl, Zamawiający dopuszcza w szczególności następujący format przesyłanych danych: .pdf, .doc, .docx, .odt., Instrukcja wypełniania formularze JEDZ znajduje się na stronie internetowej Urzędu Zamówień Publicznych pod adresem: https://zamowienia.um.warszawa.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=umw&USER_MENU_HOVER=publicFilesList.  W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców odrębny formularz JEDZ (dokument elektroniczny) wypełnia i podpisuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W takim przypadku w formularzu JEDZ w zakresie Części II (informacje dot. Wykonawcy) sekcja A należy wpisać własne dane identyfikacyjne.  W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia formularz JEDZ składa każdy z wykonawców (w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu wypełniony w zakresie, w jakim wykonawca wykazuje ich spełnianie).  W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą wypełniony i podpisany elektronicznie przez każdy z tych podmiotów odrębny formularz JEDZ. Podmiot, na którego zdolnościach polega Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, wypełnia część II sekcja A i B, część III (podstawy wykluczenia).  Zamawiający nie wymaga przedstawienia formularza JEDZ przez podwykonawców, na którego zasobach Wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy Wykonawca nie załączy do oferty wymaganego formularza JEDZ lub złożony formularz JEDZ jest niekompletny, zawiera błędy lub budzi wątpliwości Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień, w terminie przez siebie wskazanym. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, na każdym etapie postępowania Zamawiający może wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu lub spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. c) Oświadczenie o spełnieniu obowiązku RODO - według zał. nr 5 do SIWZ. - Oświadczenie składa wykonawca, podwykonawca, podmiot trzeci na zasoby, którego powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie podpisuje Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy). Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego. d) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w postaci elektronicznej kopii dokumentów poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza zgodnie z pkt 1.7 ppkt 9 SIWZ. e) W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia lub dokumentu zawierającego informacje, stanowiącą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, informacje które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i umieścić je w odrębnym pliku oznaczony nazwą „tajemnica przedsiębiorstwa” oraz dołączyć go do oferty. Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego. Dowody powinny zostać załączone do oferty jako oddzielny plik, nazwany w sposób jednoznaczny (niebudzący wątpliwości co do zawartości informacji w pliku). Dowody muszą być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub elektronicznej kopii dokumentów poświadczonej za zgodność z oryginałem. f) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ). Zobowiązanie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego, podpisane przez podmiot, który użycza zasobów. Powyższy dokument powinien zawierać informacje dotyczące w szczególności: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia;- czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą, czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia, na zasadach określonych w art.22a ust.4 ustawy. g) Formularz cenowy – załącznik nr 1 do oferty -formularz musi być złożony w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego. Niewypełnienie wszystkich pól formularza cenowego lub niezłożenie go wraz z ofertą, spowoduje odrzucenie oferty ! UWAGA!!! A. Ofertę wraz z załącznikami oraz JEDZ, należy składać wyłącznie za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego. B. Złożenie oferty, oświadczenia JEDZ lub załączników na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowi bowiem ich złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 lipca 2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną (j.t. Dz. U z 2017 r., poz. 1219 ze zm.). DOKUMENTY WYMAGANE W POSTĘPOWANIU BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJACEGO (składane za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego). Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia – oświadczenia składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach