POWIAT NOWODWORSKI ogłasza przetarg
- Adres: 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Ignacego Paderewskiego 1B
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. + 48 22 765 32 36
- Data zamieszczenia: 2024-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: POWIAT NOWODWORSKI
ul. Ignacego Paderewskiego 1B
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. + 48 22 765 32 36
REGON: 013270034 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodworski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1: Wycinka zakrzaczenia wraz z pielęgnacją drzewostanu w ciągu dróg powiatowych.Przedmiotem zamówienia w części 1 postępowania jest utrzymanie zieleni w pasie drogowym w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego, tj.: wycinka gęstych krzaków i podszycia, obcinanie gałęzi ograniczających skrajnię drogową, ścinanie drzew, frezowanie karp po wyciętych drzewach, cięcia korekcyjne koron drzew oraz wykonywanie nasadzeń nowych drzew.Przewidziane ilości maksymalne usług do wykonania w ramach zamówienia podstawowego:1) mechaniczna wycinka gęstych krzaków i podszycia: 120 000 m2,2) ręczne obcinanie gałęzi, które ograniczają skrajnię drogową: 500 sztuk (1 sztuka = 1 drzewo, którego gałęzie będą obcinane),3) ścinanie drzew piłą mechaniczną (średnica pnia: 66 cm i powyżej): 70 sztuk,4) frezowanie karp po wyciętych drzewach: 30 sztuk,5) cięcie korekcyjne koron drzew zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej (średnica pnia: 66 cm i powyżej): 70 sztuk,6) sadzenie drzew w terenie płaskim, dół o średnicy x głębokość: 0,50 x 0,50 m, w gruncie kategorii III: 10 sztuk.Część 2: Koszenie poboczy drogowych.Przedmiotem zamówienia w części 2 postępowania jest utrzymanie zieleni w pasie drogowym w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego w zakresie koszenia traw i chwastów na poboczach, skarpach i rowach w ciągu dróg powiatowych. Przewidziana maksymalna ilość prac do wykonania – wykoszenie trawy i chwastów na poboczach, skarpach i w rowach: 880 kmCzęść 3: Sprzątanie pasów drogowych.Przedmiotem zamówienia w części 3 postępowania są prace porządkowe z zakresu bieżącego utrzymania dróg, w których skład wchodzą:1) prace związane z utrzymaniem czystości pasa drogowego dróg na terenie miast i wsi powiatu nowodworskiego poprzez okresowe grabienie i uprzątnięcie liści z terenu pasa zieleni, chodnika i jezdni wraz z oczyszczaniem chodników z zalegającej darni, trawy, piasku i chwastów;2) uprzątanie terenu pasa drogowego (zbieranie śmieci w postaci puszek, butelek, papierów oraz innych nieczystości) wraz ze sprzątaniem padliny i jej utylizacją oraz sprzątaniem po zdarzeniach drogowych.Przewidziane ilości maksymalne usług do wykonania w ramach zamówienia podstawowego:1) grabienie i uprzątnięcie liści z terenu pasa drogowego przy zakładanej szerokości ok. 6 m: 2 200 mb, 2) grabienie i uprzątnięcie liści z terenu pasa drogowego przy zakładanej szerokości ok. 2,5 m: 2 200 mb,3) oczyszczenie nawierzchni chodnika z zalegającej darni, trawy i piasku (wraz z zamiataniem pozostałości po oczyszczaniu) przy zakładanej szerokości ok. 1,0 m: 50 000 mb,4) niszczenie odrostów chwastów i trawy z nawierzchni chodnika środkami chwastobójczymi aktualnie dostępnymi na rynku (wraz z zamiataniem pozostałości po odrostach chwastów i trawy) przy zakładanej szerokości ok. 2,0 m: 50 000 mb,5) zbieranie i wywiezienie śmieci z poboczy dróg (zbieranie śmieci na szerokości ok. 5,0 m od krawędzi jezdni): 120 000 mb,6) sprzątanie i utylizacja padliny: 15 sztuk,7) sprzątanie po zdarzeniach drogowych: 10 sztuk. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie:1) część nr 1 – 1 400,00 zł,2) część nr 2 – 2 700,00 zł,3) część nr 3 – 1 400,00 zł.2. Wadium może być wniesione w:1) pieniądzu,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2024r. poz. 419).3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj.: Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach, numer rachunku: 53 8009 1046 0019 8904 2002 0009 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nr ZP.272.6.2024” oraz wskazać numer części, na którą składana jest oferta zabezpieczenia wadium.4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, który wskazano w ust. 3, pod warunkiem, że uznanie środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert, który wyznaczono na 27.05.2024r., godz. 12:00.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach musi zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego nieodwołalnie i bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, jeżeli zaistnieją przesłanki do zatrzymania wadium, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty,2) innej niż pieniądz – oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej został załączony do oferty; Zamawiający dopuszcza również, by wadium w formie innej niż pieniądz zostało przekazane Zamawiającemu w innej dacie niż oferta, byleby moment złożenia wadium Zamawiającemu nie przekroczył terminu składania ofert, który wyznaczono na 27.05.2024r., godz. 12:00. W sytuacji przekazywania przez Wykonawcę oryginału gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej w innej dacie niż oferta, dokument ten Wykonawca zobowiązany jest przekazać jako załącznik za pomocą poczty elektronicznej na następujący adres e-mail Zamawiającego: zp@nowodworski.pl lub za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”) na Platformie e-Zamówienia, stosując odpowiednie zasady korzystania z tych narzędzi określone w części VIII SWZ.8. Pozostałe informacje dotyczące wadium zawarte są w części IX SWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-27
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zagospodarowanie terenów zielonych w Centrum Celestynowa
Dodano: 2024-06-24 - Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
Dodano: 2024-06-20 - Odcinkowe utrzymanie koryt cieków naturalnych na terenie Nadzoru Wodnego w Szczecinku.
Dodano: 2024-06-17 - Nasadzenia roślin - realizacja budżetu obywatelskiego na 2024 r.
Dodano: 2024-06-17 - Koszenie rowów melioracyjno-komunalnych w 2024 roku
Dodano: 2024-06-13 - Utrzymanie miejsc pamięci narodowej, administrowanych przez Urząd Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy w okresie 1093 dni od dnia 23.12.2024 r.
Dodano: 2024-06-12 - Bieżące utrzymanie zieleni na terenie powiatu pruszkowskiego
Dodano: 2024-06-06 - Wykonanie bieżącej konserwacji, eksploatacji i utrzymania urządzeń wodnych na terenie Zarządu Zlewni w Inowrocławiu
Dodano: 2024-05-07 - Dostawa i posadzenie drzew wraz z trzyletnią pielęgnacją na terenie pasów drogowych m.st. Warszawy - Śródmieście
Dodano: 2024-04-25 - Wykonanie nasadzeń roślin na terenie zieleni miejskiej w Pruszkowie
Dodano: 2024-03-27