Przetargi.pl
Materiały jednorazowego użytku II w podziale na 12 zadań

Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 01-401 Warszawa, ul. Górczewska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 223 211 470 , fax. 223 211 406
  • Data zamieszczenia: 2020-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjne i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o.o.
    ul. Górczewska 89
    01-401 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 223 211 470, fax. 223 211 406
    REGON: 16441803000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.attis.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Prawa Handlowego art. 3 ust. 1 pkt 3 lit. a)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Materiały jednorazowego użytku II w podziale na 12 zadań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku II w podziale na zadań do Apteki szpitalnej w Centrum Leczniczo-Rehabilitacyjnego i Medycyny Pracy ATTIS Sp. z o. o. w Warszawie przy ul. Górczewskiej 89 dla potrzeb jednostek medycznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwadzieścia dwa oddzielne zadania, jednocześnie jest to podział zamówienia na części (zadania): zadanie nr 1 – poz. 1-2; zadanie nr 2 - poz. 1-8; zadanie nr 3 - poz. 1-2; zadanie nr 4 - poz. 1-5; zadanie nr 5 – poz. 1; zadanie nr 6 – poz. 1; zadanie nr 7 - poz. 1; zadanie nr 8 – poz. 1-4; zadanie nr 9 – poz. 1-5; zadanie nr 10 – poz. 1-2; zadanie nr 11 – poz. 1; zadanie nr 12 – poz. 1-2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze asortymentowo - cenowe dla zadań nr 1- , stanowiące załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ.Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. 2020, poz. 186) i muszą posiadać aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu.Określenie przedmiotu zamówienia wg CPV: kod główny: 33140000 - 3 materiały medyczne;33141000-0 jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne; 33141640-8 dreny; 33198000-4 szpitalne wyroby papierowe; 35113400-3 Odzież ochrony biologicznej i chemicznej;33168000-5 Przyrządy do endoskopii, endochirurgii. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych na jedną lub dowolną liczbę części zamówienia. Zamówienie może zostać udzielone jednemu wykonawcy w odniesieniu do jednej lub dowolnej liczby części zamówienia lub kilku wykonawcom w odniesieniu do jednej części zamówienia albo w odniesieniu do dowolnej liczby części zamówienia.We wszystkich przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ. Użyte w SIWZ określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami: lub równoważne. Proponowane rozwiązania równoważne muszą być o takich samych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych lub je przewyższać. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wyroby medyczne dostarczane w ramach realizacji umowy muszą być zakupione w oficjalnym kanale sprzedaży.Wyroby medyczne dostarczone w ramach niniejszej umowy muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, nieregenerowane. Przez „fabrycznie nowy” należy rozumieć materiały opakowane oryginalnie (opakowanie musi być nienaruszone i posiadać zabezpieczenie zastosowane przez producenta). Wyroby medyczne muszą być wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich. Przez „wadę fizyczną” należy rozumieć również jakąkolwiek niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia. Oferowany w dniu sprzedaży wyrób medyczny nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. Wszelkie postanowienia SIWZ dotyczą wszystkich części zamówienia, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej. Termin ważności dla oferowanego przedmiotu zamówienia: minimum 12 miesięcy od dnia odbioru dostawy danego wyrobu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca, najpóźniej w dniu złożenia oferty a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium, w wysokości wynoszącej: zadanie nr 1 – nie dotyczy, zadanie nr 2 – nie dotyczy, zadanie nr 3 – nie dotyczy,, zadanie nr 4 – nie dotyczy, zadanie nr 5 – nie dotyczy, zadanie nr 6 – 2 500,00 ( słownie dwa tysiące pięćset zł), zadanie nr 7 – 1 440,00 (słownie: tysiąc czterysta czterdzieści zł), zadanie nr 8 – nie dotyczy, zadanie nr 9 – nie dotyczy, zadanie nr 10 – nie dotyczy, zadanie nr 11 – nie dotyczy, zadanie nr 12– nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto:1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy dla wybranej zadania złożony na odpowiednim druku stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ uzupełnionym przez Wykonawcę o oferowany asortyment zgodnie z częścią zamówienia, której dotyczy oferta, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty (o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych), złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, 4) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ, 5) uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy), 6) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego, 7) dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach