Przetargi.pl
Zagospodarowanie i odnowa centrum wsi Jaminy. Zadanie I: Remont budynku świetlicy wiejskiej w Jaminach Zadanie II: Budowa parkingu dla samochodów osobowych przed kościołem parafialnym wraz z remontem parku w Jaminach.

Gmina Sztabin ogłasza przetarg

  • Adres: 16-310 Sztabin, ul. Augustowska 53
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6439750 , fax. 087 6439751
  • Data zamieszczenia: 2009-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sztabin
    ul. Augustowska 53 53
    16-310 Sztabin, woj. podlaskie
    tel. 087 6439750, fax. 087 6439751
    REGON: 00054220900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztabin.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie i odnowa centrum wsi Jaminy. Zadanie I: Remont budynku świetlicy wiejskiej w Jaminach Zadanie II: Budowa parkingu dla samochodów osobowych przed kościołem parafialnym wraz z remontem parku w Jaminach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie: Zadanie I: Remont budynku świetlicy wiejskiej w Jaminach : W ramach remontu świetlicy wiejskiej wykonane zostaną następujące elementy robót: - przebudowa chodników wokół budynku świetlicy, - rozbiórka istniejących docieleń stropów z trocin i wykonanie nowego z wełny mineralnej, - wzmocnienie stropu, - remont więźby dachowej, wymiana zbutwiałych elementów, - wymiana instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania ( montaż dwóch kominków grzewczych ) - wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej, - remont pokrycia dachowego, - wykonanie nowej elewacji budynku z szalówki drewnianej, - docieplenie budynku, - wymiana części stolarki - remont pomieszczeń wewnątrz budynku ( uzupełnienie tynków, szpachlowanie i malowanie ścian i sufitów itp.) Zadanie II. Budowa parkingu dla samochodów osobowych przed kościołem parafialnym w wraz z remontem parku wiejskiego w Jaminach. Na obszarze gdzie będzie wybudowany parking nie znajdują się żadne nawierzchnie utwardzone. Teren jest płaski a różnica maksymalna terenu wynosi 1,80m. Znajduje się tu infrastruktura techniczna nadziemna z postaci linii niskiego napięcia oraz podziemna w postaci wodociągu i linii telekomunikacyjnej. Nie znajdują się natomiast żadne urządzenia odwodnienia terenu. W ramach projektu wykonanych zostanie 88 miejsc postojowych dla samochodów osobowych w tym 2 miejsca dla osób niepełnosprawnych. Stanowiska postojowe posiadać będą wymiary 2,5 x 5,0m oraz 3,75 x 5,00 m dla osób niepełnosprawnych. Będą wykonane z kamienia polnego raz łamanego gr. 13 - 17cm i wydzielone pasami z kostki betonowej -starobruk. Chodniki dla osób pieszych o szerokościach 2,50m, zaprojektowano jako dojścia do parkingów i kościoła. Chodniki będą wykonane z kostki betonowej - starobruk o gr. 6 cm, a obrzeża i krawężniki betonowe. Ze względu na brak kanalizacji deszczowej na projektowanym terenie wody opadowe i roztopowe z powierzchni parkingu i jezdni odprowadzane będą poprzez wpusty deszczowe ze studzienkami z osadnikami, kolektorem kanalizacji deszczowej o średnicy 250mm, następnie do osadnika i separatora ropopochodnych z odprowadzeniem do gruntu poprzez studnie chłonne. W ramach budowy parkingu należy wykonać przełożenie kabla telekomunikacyjnego w rurę osłonową o długości 270 m. W ramach remontu parku wiejskiego wykonane zostaną następujące elementy robót: - rozbiórka istniejących i wykonanie nowych chodników z płytek i kostki betonowej wokół parku, - wymiana nowych obrzeży trawnikowych wzdłuż alejek wewnątrz parku, - wykonanie nowej nawierzchni alejek z kruszywa naturalnego, - rozbiórka istniejących i wykonanie nowych ławek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie I - 5 000,00 PLN Zadanie II - 15 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : - spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, - posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub posiadają pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. - spełniają wszystkie warunki i wymagania, które zostały określone w niniejszej specyfikacji tj. : W zakresie potencjału ekonomiczno - finansowego niezbędnej wiedzy, doświadczenia potencjału technicznego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca musi wykazać, że : 1. dysponuje osobami wraz z uprawnieniami z odpowiednich branż i zaświadczeniami o przynależności tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, a w szczególności: Zadanie I: kierownicy robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami w następujących specjalnościach ( minimum po 1 osobie ): - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji cieplnych, wodociągowych, , - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych Zadanie II: a) kierownik budowy z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej, b) kierownicy robót posiadający uprawnienia do kierowania robotami w następujących specjalnościach ( minimum po 1 osobie ): - instalacyjnej w zakresie: sieci kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji telekomunikacyjnych. 2. dysponuje niezbędnym potencjał technicznym do wykonania zamówienia w postaci narzędzi i urządzeń, a w szczególności: Zadanie II - walce drogowe ( stalowy - szt. 1 i ogumiony - szt. 1), - równiarka drogowa - 1 szt. - koparka podsiębierna o pojemności łyżki od 0,4 do 1,0 m3- 1 szt. lub posiada pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, sprzętu i urządzeń. 3. posiada odpowiednie doświadczenie, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) jako Wykonawca lub Podwykonawca, co najmniej 2 roboty budowlane z zakresu przedmiotu zamówienia odpowiadające swoim zakresem i wartością robotom objętych niniejszym zamówieniem ( dotyczy zarówno robót remontowych w budynku jak i robót przy budowie parkingu i chodników wokół i wewnątrz parku), a w szczególności: Zadanie I: - 2 roboty dotyczące remontu lub budowy budynku o wartości min. 70 tys. zł. każda, Zadanie II: - 2 roboty dotyczące przebudowy ( budowy ) chodników lub dróg ( ulic) z kostki brukowej o wartości min. 50 tys. zł każda . Jeżeli w/w roboty były częścią zamówienia o szerszym zakresie, to Wykonawca winien przedstawić dokumenty z których wynikać będzie wartość wykonanych robót potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu ( np. protokół odbioru robót itp. ) 4. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 150 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy PLN) 5. wniosą wadium w kwocie, terminie i w sposób określony w niniejszej specyfikacji, 6. udzielą 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 7. wskażą w ofercie części zamówienia, które zamierzają powierzyć do wykonania podwykonawcom. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi poprzez zapoznanie się z dokumentami, jakie mają dostarczyć wykonawcy, w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a następnie ich oceną pod względem formalnym i merytorycznym. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wezwie wykonawców którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty ( dotyczy obu zadań ): 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 8. Wypełniony formularz oferty (stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ)- bez wprowadzania zmian. 9. Wypełnione formularze kosztorysów ofertowy, na podstawie przedmiarów robót, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 10. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ), 11. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ), 12. Podpisany projekt umowy ( zał. nr 5 do SIWZ ), 13. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością , ( zał. nr 6 do SIWZ), 14. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( zał. nr 7 do SIWZ ), wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ( dotyczy to w szczególności kierowników robót ): uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, aktualne zaświadczenia kierowników budowy o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa 15. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn, narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca i które będą użyte do realizacji zamówienia ( zał. nr 8 do SIWZ), 16. Wskazanie części zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.( zał. nr 9 do SIWZ )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sztabin.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach