Gmina Gubin o statusie wiejskim ogłasza przetarg
- Adres: 66-620 Gubin, ul. Piastowska 24A
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 068 3594546 w. 102 , fax. 068 3594546
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gubin o statusie wiejskim
ul. Piastowska 24A 24A
66-620 Gubin, woj. lubuskie
tel. 068 3594546 w. 102, fax. 068 3594546
REGON: 97077025000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAGOSPODAROWANIE CENTRUM WSI WRAZ Z REMONTEM ŚWIETLICY W MIEJSCOWOŚCI SĘKOWICE, GM. GUBIN - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty budowlane polegające na: -dociepleniu budynku świetlicy wiejskiej płytami ze styropianu gr 12 i 8 z wykonaniem tynku mineralnego + malowanie -ocieplenie stropodachu, pokrycie dachu z papy termozgrzewalnej, wykonanie obróbek blacharskich budynku świetlicy wiejskiej -wymiana stolarki drzwiowej (drzwi z PCV) w budynku świetlicy wiejskiej -posadzki z płytek z kamieni sztucznych w budynku świetlicy wiejskiej -winda zewnętrzna dla niepełnosprawnych przy budynku świetlicy wiejskiej Roboty instalacyjne polegające na: -wykonaniu wewnętrznej instalacji wodociągowej w budynku świetlicy wiejskiej -wykonaniu wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej w budynku świetlicy wiejskiej -wykonaniu instalacji ogrzewania elektrycznego w budynku świetlicy wiejskiej -wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej w budynku świetlicy wiejskiej -wykonanie zewnętrznej instalacji elektrycznej -wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej do budynku świetlicy wiejskiej Zagospodarowanie terenu. -roboty drogowe -boisko wielofunkcyjne wykonane ze sztucznej trawy wyposażone w urządzenia sportowe -mała architektura -ogrodzenie placu -zieleń - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium-40.000 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA UBIEGAĆ SIĘ MOGĄ WYKONAWCY SKŁADAJĄCY WAŻNĄ I ODPOWIEDNIĄ OFERTĘ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), -wycenione kosztorysy ofertowe, -pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, jeśli występuje ), -Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych, -W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych oferent zobowiązany jest do załączenia do oferty następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -W celu potwierdzenia, że oferent posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat zadań o podobnym charakterze do przedmiotu postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że zadania te zostały wykonane należycie; -W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, oferent zobowiązany jest do dołączenia następujących dokumentów: 1) informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) polisę lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Dokumenty powinny zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. -Ponadto Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełnione załączniki do specyfikacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminagubin.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa oraz rozbudowa istniejącego wielofunkcyjnego boiska sportowego przy Zespole Szkół Samorządowych w Lubniewicach wraz z niezbędnymi elementami towarzyszącymi i infrastrukturą
Dodano: 2016-07-27 - Budowa szatni piłkarskiej w miejscowości Zabór
Dodano: 2016-06-17 - Budowa boiska sportowego wielofunkcyjnego w Lginiu
Dodano: 2016-06-10 - Dobudowa Sali sportowej z łącznikiem do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Czerwieńsku ul. Graniczna 5a, działka 537
Dodano: 2016-04-18 - Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.: Budowa bieżni lekkoatletycznej, skoczni do skoku w dal i trójskoku oraz rzutni do pchnięcia kulą przy Publicznej Szkole Podstawowej nr 6 w Świebodzinie
Dodano: 2015-09-30 - Budowa boiska do piłki nożnej, przebudowa boiska wielofunkcyjnego oraz bieżni i skoczni w dal wraz z zagospodarowaniem terenu i przebudową budynku zaplecza boisk przy Gimnazjum nr 2 w Nowej Soli
Dodano: 2015-07-21 - Budowa mini boiska wielofunkcyjnego przy SP nr 5 i rozbudowa boiska przy SP nr 10 w Gorzowie Wlkp
Dodano: 2015-04-30 - Budowa mini boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 9 w Gorzowie Wlkp
Dodano: 2014-10-10 - Budowa mini boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 9 w Gorzowie Wlkp
Dodano: 2014-09-09 - Budowa mini boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 9 w Gorzowie Wlkp
Dodano: 2014-08-20