Przetargi.pl
Zakup wraz z dostawą słupków hektometrowych dla potrzeb Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze

Zarząd Dróg Wojewódzkich Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-339 Zielona Góra, ul. Nowa 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3221700 , fax. 068 3221701
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
    ul. Nowa 1 1
    65-339 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3221700, fax. 068 3221701
    REGON: 00609282000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup wraz z dostawą słupków hektometrowych dla potrzeb Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKRES DOSTAWY: a)słupki prowadzące typu U-1a -monolit (bez montażu) wraz z kompletem elementów odblaskowych i prętem (bolcem)- 1 200,00 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284600
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 w następujący sposób: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj; a/ Wykażą wykonane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, dostawy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy odpowiadające* swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że dostawy te zostały wykonane należycie- min. 1 dostawa *przez dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumieć się będzie dostawy w niżej wymienionym asortymencie, w ilościach nie mniejszych niż: - min. 1000 szt. słupków typu U-1a ramach jednego kontraktu. W przypadku ofert składanych wspólnie, warunek musi spełniać przynajmniej jeden podmiot. b/ wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wskażą: - osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; a/ przedłożą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą, niż 24 tys. zł W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy muszą spełniać warunek sytuacji ekonomiczno-finansowej tj. przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości nie mniejszej niż 24 tys. zł 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zamawiający żąda: a) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj; opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów o przydatności słupków prowadzących typu U-1a do stosowania w inżynierii komunikacyjnej 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Celem potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: a/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający w danym terminie; 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. a, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1A) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości: 1B) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1C) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 1D)Pkt. C - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. 2.Dokumenty, o których mowa w ust .j.w. .1A,1C,1D, powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt.a powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentów j.w. 2) Celem potwierdzenia że wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: a/ Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy odpowiadające* swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że dostawy te zostały wykonane należycie - min. 1 dostawa (zał. Nr 2 SIWZ) *przez dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia rozumieć się będzie dostawy w niżej wymienionym asortymencie, w ilościach nie mniejszych niż: - min. 1000 szt. słupków typu U-1a ramach jednego kontraktu. W przypadku ofert składanych wspólnie, warunek musi spełniać przynajmniej jeden podmiot. b/ Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (zał. Nr 3 SIWZ) Wypełnić zał. WYKAZ PERSONELU z podaniem osoby: -odpowiedzialnej za realizację zamówienia 3) Celem potwierdzenia że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a/ polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą, niż 24 tys. zł. 4) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zamawiający żąda: a) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj; opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów o przydatności słupków prowadzących typu U-1a do stosowania w inżynierii komunikacyjnej 5) Celem potwierdzenia, ze wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1 SIWZ); Oferta oprócz w/w dokumentów ma zawierać: 6) Formularz oferty (Rozdział II SIWZ); 7) Zobowiązanie do współpracy (zał. Nr 4 SIWZ)-należy wypełnić załącznik albo wpisać (NIE DOTYCZY) 8) Wykaz prac, które wykonawca powierzy podwykonawcom (zał. Nr 5 SIWZ) -należy wypełnić załącznik albo wpisać (NIE DOTYCZY) 8) Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV SIWZ);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach