Przetargi.pl
Zagospodarowanie centrów wsi poprzez budowe chodników w miejscowości Miesiączkowo i Zaborowo

Urząd Gminy Górzno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-320 Górzno, ul. Rynek 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4989249 , fax. 056 4989249
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Górzno
    ul. Rynek 1 1
    87-320 Górzno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4989249, fax. 056 4989249
    REGON: 00052887600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie centrów wsi poprzez budowe chodników w miejscowości Miesiączkowo i Zaborowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Budowa chodnika we wsi Miesiączkowo Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 831C Grążawy - Górzno i 1832C Miesiączkowo-Szczutowo na odcinku o dł. 1,085 km.1.z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm - 1133,95 m?,2.z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm - 348,47 m?, 3.regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 6 szt. II. Budowa chodnika we wsi Zaborowo Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 1837C Zdroje-Górzno-Starorypin na odcinku o dł. 0,320 km 1.z kostki brukowej betonowej o gr. 6 cm. - 462 m?, 2.z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm.- 27 m?, 3.wykonanie ogrodzenia na słupkach stalowych wys. Siatki 1,0 m o dł. 280 mb, 4. wykonanie odwodnienia. Szczegółowy zakres robót oraz rodzaje materiałów określają: przedmiar robót (kosztorysy nakładcze, (ofertowe) oraz dokumentacja projektowa. Dokumentacja projektowa, przedmiar robót, kosztorysy nakładcze, (ofertowe) do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca powinien dokonać szczegółowej wizji lokalnej. Prace objęte przedmiotem zamówienia musza być wykonane zgodnie z ustawą z dnia 07. lipca 1994 r. Prawo budowlane (teks jednolity Dz. U. z sierpnia 2006 r. Nr 156, poz. 1118), projektem budowlanym, sztuką budowlana, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi lub Europejskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby posiadające stosowne aprobaty techniczne , atesty , certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości. Nie dopuszcza się wbudowania materiałów zastępczych o niższej wartości. Wykonawca zapewni, aby tymczasowo składowane materiały, do czasu wbudowania były zabezpieczone przed zniszczeniem i zachowały jakość. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres nie krótszy niż 36 miesięcy .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 37 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 złotych (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 89948411502213130010070001 z dopiskiem zgospodarowanie centrów wsi poprzez budowę chodników w miejscowości Miesiączkowo i Zaborowo
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Poniżej podane zostały warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym między innymi : a) przedstawią informacje na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie 3 lat, b) dysponują odpowiednim sprzętem niezbędnym do realizacji zadania, c) zatrudniają osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje, niezbędne do wykonania zamówienia i co najmniej jedna osoba kierująca wykonaniem zamówienia miała uprawnienia budowlane odpowiadające branży. Spełnienie powyższego warunku musi zostać przez Wykonawcę udokumentowane poprzez załączenie kserokopii dokumentów potwierdzających uprawnienia i kwalifikacje wykazanych osób.d) wykonali w ciągu ostatnich 3 lat roboty budowlane obejmujące budowę lub przebudowę chodników z kostki betonowej i dróg asfaltowych łącznie z infrastruktura drogowa w postaci przepustów ulicznych oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu każdy Wykonawca złoży następujące oświadczenie i dokumenty: 1. Formularz ofertowy (cena netto + podatek VAT = Razem brutto) opracowana na podstawie przedmiaru robót ( kosztorys nakładczy , ofertowy) , dokumentacji projektowej i dokonanej wizji lokalnej. (załącznik nr 1 do SIWZ) 2 Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22,24. załącznik nr 2 do SIWZ).3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.Dokument ten musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert( oryginał lub poświadczona za zgodność kopia).Spółki cywilne i spółki jawne - umowa spółki.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcjum - umowa o konsorcjum na zadanie objęte zamówieniem). Przedsiębiorcy składający ofertę wspólną przedstawiają do oferty umowę o solidarnej odpowiedzialności oraz o wyznaczeniu spośród siebie strony wiodącej tj. Lidera, który będzie reprezentował zawiązane konsorcjum przed Zamawiającym.4. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - kierownik budowy , kierownicy robót ( kierownik budowy przynależność do właściwej Izby). 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sadowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie art. 24, ust.1 pkt 4-8 ustawy zamówień publicznych, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.6. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożone na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub poświadczona za zgodność kopia).7.Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w branżach: budowlanej, sanitarno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, elektrycznej oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich 3 lat. ( załącznik nr 3 do SIWZ).8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi , urządzeń i sprzętu, jakie posiada Wykonawca. ( załącznik nr 4 do SIWZ).9. Jeżeli Wykonawca zamierza zatrudnić podwykonawców zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie tej (tych) części zamówienia, której (ych) wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom w obrębie każdego zadania. Wykonawca zobowiązany jest podać dane podwykonawców oraz zakres przewidzianych do wykonania przez nich robót, a także przedstawić kopię umowy lub porozumienia zawartego z planowanym podwykonawcą w tej sprawie. 10. Wykonali w ciągu ostatnich 3 lat roboty budowlane obejmujące budowę lub przebudowę chodników z kostki betonowej i dróg asfaltowych łącznie z infrastruktura drogowa w postaci przepustów ulicznych oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie ( załącznik nr 5 do SIWZ).11.Informacje banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 12.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.13. Kserokopię dowodu wniesienia wadium.14. Sprawozdanie finansowe za 2008 rok obrotowy jeżeli podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 2 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres.15.Oświadczenie Wykonawcy o akceptacji projektu umowy.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 7.3,7.5,7.6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające powiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie,c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 7.5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 16. Kosztorysy ofertowe (załącznik nr 7 do SIWZ) zawierające wszelkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z przedmiaru robót, jak również nie ujęte w tym przedmiarze niezbędne do wykonania zadania.Brak któregokolwiek z wymaganych dokumentów lub złożenie w niewłaściwej formie skutkuje ykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach