Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-168 Bydgoszcz, ul. Ujejskiego 75
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3655352, 3655521, 3655296 , fax. 052 3655752
- Data zamieszczenia: 2009-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Uniwersytecki Nr 2 im. dr Jana Biziela w Bydgoszczy
ul. Ujejskiego 75 75
85-168 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3655352, 3655521, 3655296, fax. 052 3655752
REGON: 34051714500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.biziel.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzeń do monitorowania czynności serca i ciśnienia tętniczego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie fabrycznie nowych urządzeń do monitorowania czynności serca i ciśnienia tętniczego ( holter EKG, aparat EKG, aparat do ambulatoryjnego całodobowego pomiaru ciśnienia tętniczego) oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331232103
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu: 1.1. Wykonawcy muszą spełniać wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tzn, że -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale III specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ogłoszeniu o zamówieniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dostarczyli następujące dokumenty: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) Wykonawca jest zobowiązany do załaczenia materiałów dotyczących przedmiotu zamówienia (prospekty lub broszury lub wyciągi z instrukcji lub foldery lub zdjęcia lub inne posiadane dokumenty). f) Wykonawca na oferowany przedmiot zamówienia, załączy aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z póź. zm. ) - tzn. wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i/lub certyfikat CE- dotyczy urządzeń medycznych oraz deklaracje zgodności CE na jednostkę roboczą - dotyczy zestawu komputerowego. g) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 z póź. zm.); 2. Wymagane oświadczenia a) oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) oświadczenie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych c) oświadczenie o warunkach płatności d) oświadczenie o podwykonawcach e) pełnomocnictwo - w przypadku gdy oferta będzie podpisywana przez osobę upoważnioną
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biziel.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku, w tym: elektrody, igły, kaniule, wyroby do badań urologicznych, końcówka noża harmonicznego, próżnociąg położniczy, wyroby do wspomaganego porodu, resuscytator, maska anestetyczna, taśma kinezjologiczna, wyroby z pulpy celulozowej do maceratora, i. in.
Dodano: 2016-06-01 - Dostawa sprzętu medycznego ( kardiomonitora )
Dodano: 2016-05-10 - Dostawa sprzętu medycznego ( holtery EKG, elektrokardiografy, spirometr )
Dodano: 2015-11-12 - Dostawa:
- aparatu Holter,
- monitora tętna płodu,
- tonometru bezdotykowego ze stolikiem.
Dodano: 2015-06-23 - Dostawa n/w sprzętu medycznego: 1) aparat Holter do pomiaru RR - 1 szt. 2) zestaw napędów ortopedycznych - 1 kpl. 3) imadła laparaskopowe (trzymaki igły) - 4 szt. 4) aparat do selektywnej plazmaferezy i ciągłych zabiegów nerkozastępczych - 1 szt.
Dodano: 2015-04-24 - Dostawa 1 szt. kardiomonitora przenośnego
Dodano: 2015-03-13 - Zakup i dostawa kardiomonitorów wraz z centralą monitorującą
Dodano: 2015-02-20 - Dostawa holtera
Dodano: 2014-11-26 - Dostawa Holtera RR
Dodano: 2014-01-09 - Dostawa urządzeń medycznych
Dodano: 2013-09-13