Przetargi.pl
Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu RPO WSL na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna. Działanie 4.1. Odnawialne źródła energii, Poddziałanie: 4.1.3. Odnawialne źródła energii – konkurs

Gmina Rudnik ogłasza przetarg

  • Adres: 47411 Rudnik, ul. Kozielska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324 106 428 , fax. 032 4106418 wew. 123
  • Data zamieszczenia: 2018-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudnik
    ul. Kozielska 1
    47411 Rudnik, woj. śląskie
    tel. 324 106 428, fax. 032 4106418 wew. 123
    REGON: 27625852300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-rudnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu RPO WSL na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna. Działanie 4.1. Odnawialne źródła energii, Poddziałanie: 4.1.3. Odnawialne źródła energii – konkurs
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: zaprojektowanie tj. dla każdego obiektu (posesji) odrębny projekt na wykonanie prac budowlano -montażowych obejmujących zakup i montaż instalacji: solarnych, fotowoltaicznych i pomp ciepła do c.w.u na posesjach prywatnych w oparciu o sporządzony program funkcjonlno- użytkowy stanowiący integralną częścią SIWZ .Miejsce wykonania zamówienia : gmina Rudnik , powiat raciborski, województwo śląskie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 zadania i obejmuje: I. Zadanie nr 1 - dot. „Zakupu i montażu instalacji solarnych dla Gminy Rudnik ” w ilości 166 zestawów instalacji solarnych, który został szczegółowo opisany w Programie Fuunkcjonalno- Użytkowym wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, w tym: a) 40 zestawów (w skład, którego wchodzi: 2 kolektory i zasobnik 200litrów) montowanych na dachach lub ścianie budynków mieszkalnych osób fizycznych, b) 89 zestawów (w skład, którego wchodzi: 3 kolektory i zasobnik 300litrów ) montowanych na dachach lub ścianie budynków mieszkalnych osób fizycznych, c) 37 zestawów (w skład, którego wchodzi: 4 kolektory i zasobnik 400litrów) montowanych na dachach lub ścianie budynków mieszkalnych osób fizycznych Ia) wykonanie dla każdego obiektu (posesji) odrębnego projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2017 poz.1332 z późń.zm) stosownie do danej branży, oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń lub zgłoszeń o ile takie są wymagane. II. Zadanie nr 2 dot. „Zakupu i montażu instalacji fotowoltaicznych dla Gminy Rudnik” w ilości 305 zestawów, który został szczegółowo opisany w Programie Funkcjonalno - Użytkowym wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, w tym: a) 102 zestawów instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 2,65 kWp montowane na dachach budynków mieszkalnych osób fizycznych, b) 82 zestawów instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 3,71 kWp montowane na dachach budynków mieszkalnych osób fizycznych, c) 121 zestawów instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 4,77 kWp montowane na dachach budynków mieszkalnych osób fizycznych, IIa) wykonanie dla każdego obiektu (posesji) odrębnego projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2017 poz.1332 z późń.zm) stosownie do danej branży, oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń lub zgłoszeń o ile takie są wymagane.. III Zadanie nr 3 „ Zakupu i montażu pomp ciepła do c.w.u dla Gminy Rudnik” w ilości 103 który został szczegółowo opisany w Programie Funkcjonalno - Użytkowym wraz z konstrukcją dostosowaną do miejsca montażu, w tym: a) 85 zestawów tj. instalacji pompy ciepła do c.w.u. w budynku mieszkalnym z zasobnikiem 300 l, b) 18 zestawów tj. instalacji pompy ciepła do c.w.u. w budynku mieszkalnym z zasobnikiem 400 l IIIa) wykonanie dla każdego obiektu (posesji) odrębnego projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2017 poz.1332 z późń.zm) stosownie do danej branży, oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń lub zgłoszeń o ile takie są wymagane. Miejsce wykonania zamówienia: Gmina Rudnik powiat raciborski, województwo śląskie. 3.2.1 Szczegółowy zakres robót ( dot. zad I,II,III) oraz sposób ich wykonania został opisany w : a) Programie funkcjonalno użytkowym, który stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, Zamawiający dysponuje również opracowaniami techniczno – koncepcyjnymi dla każdej z lokalizacji ujętej w Programie Funkcjonalno Użytkowej, które mogą zostać udostępnione na wniosek Wykonawcy. b) Na potwierdzenie spełnienia parametrów ( dot. zad I, II, III) minimum urządzeń wchodzącychw skład instalacji określonych w PFU,Wykonawca złoży wraz z ofertą kary katalogowe i inne dokumenty wskazane w PFU ( dotyczy spełnienia parametrów określonych w PFU )
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.2 Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – jeżeli dotyczy. 6.2.1 W przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru– pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, 6.2.2 W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art.23 ustawy Pzp). 6.3 Zobowiązanie innego podmiotu w formie oryginału, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ) – jeżeli dotyczy. 6.4 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ -dla każdego zadania odpowiedni formularz (tj. zał 1a – dot. zad1, zał 1b – dot zad 2, zał 1c – dot. zad 3) 6.5 W celu potwierdzenia spełnienia przez oferowane roboty budowlane wymagań Zamawiającego (o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 2 Pzp) – do oferty należy dołączyć karty katalogowe i inne dokumenty wskazane w PFU (dotyczy spełnienia parametrów instalacji (tj. dot zadania 1 w zakresie zakupu i montażu instalacji solarnych, zad.2 w zakresie zakupu montażu instalacji fotowoltaicznych, zad 3 w zakresie zakupu i montażu pomp ciepła. 6.6.1 Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z zał. nr 5 do SIWZ) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu -wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający zamieści informacje, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy na swojej stronie internetowej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach