Przetargi.pl
4WOG-1200.2712.16.2023 Roboty budowlane w podziale na 6 części

4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Generała Władysława Andersa 47
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 4 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
    ul. Generała Władysława Andersa 47
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    REGON: 240763798
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://4wog.wp.mil.pl/pl/bip/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    4WOG-1200.2712.16.2023 Roboty budowlane w podziale na 6 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Naprawa instalacji elektrycznej w budynku nr 9 na terenie kompleksu przy ul. Andersa 47 w GliwicachSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:• załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy • załącznik nr 4 - opis przedmiotu zamówienia -STWiOR (odpowiednio dla danej części zamówienia)• załącznik nr 5 - przedmiar robót (odpowiednio dla danej części zamówienia)Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj. w szczególności:dla części 1 – wykonujących prace elektryczne w tym: montaż przewodów kablowych, wymiana i przełączenie rozdzielni piętrowych, podłączenie kabli energetycznych do złącza kablowego, odtworzenie nawierzchni),Część 2: Remont dachu budynku na terenie kompleksu przy ul. Arki Bożka 9 w Kuźni RaciborskiejSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:• załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy • załącznik nr 4 - opis przedmiotu zamówienia -STWiOR (odpowiednio dla danej części zamówienia)• załącznik nr 5 - przedmiar robót (odpowiednio dla danej części zamówienia)Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj. w szczególności:dla części 2 – wykonujących prace remontowe w tym: wymiana obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych - dekarz, naprawa kominów - prace murarskie i tynkarskie - murarz-tynkarz, zbrojarz, malowanie powierzchni – malarz,Część 3: Remont pokrycia dachowego wraz z wymianą instalacji odgromowej w budynku nr 1 – kompleks Cieszyn ul. Wojska Polskiego 5Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:• załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy • załącznik nr 4 - opis przedmiotu zamówienia -STWiOR (odpowiednio dla danej części zamówienia)• załącznik nr 5 - przedmiar robót (odpowiednio dla danej części zamówienia)Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj. w szczególności:dla części 3 – wykonujących ogólnobudowlane prace w tym: prace dekarskie, tynkarskie i instalacyjne,Część 4: Realizacja zaleceń kominiarskich budynek nr 4 – KW Bytom, ul. Oświęcimska 33Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:• załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy • załącznik nr 4 - opis przedmiotu zamówienia -STWiOR (odpowiednio dla danej części zamówienia)• załącznik nr 5 - przedmiar robót (odpowiednio dla danej części zamówienia)Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj. w szczególności:dla części 4 – wykonujących ogólnobudowlane prace w tym: zabezpieczenie biobójcze nakładane natryskowo, przemurowanie przewodów kominowych, montaż rur wywiewnychCzęść 5: Naprawa sanitariatów w budynku nr 3 KomprachciceSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:• załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy • załącznik nr 4 - opis przedmiotu zamówienia -STWiOR (odpowiednio dla danej części zamówienia)• załącznik nr 5 - przedmiar robót (odpowiednio dla danej części zamówienia)Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj. w szczególności:dla części 5 i 6 – wykonujących prace z wykonaniem robót remontowych w tym: prace remontowe związane z wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej (branża sanitarna), prace remontowe związane z wymiana instalacji elektrycznej (branża elektryczna), prace remontowe związane z tynkowaniem, malowaniem ścian i sufitów (branża budowlana).Część 6: Naprawa sanitariatów w budynku nr 19 KomprachciceSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:• załącznik nr 3 - projektowane postanowienia umowy • załącznik nr 4 - opis przedmiotu zamówienia -STWiOR (odpowiednio dla danej części zamówienia)• załącznik nr 5 - przedmiar robót (odpowiednio dla danej części zamówienia)Zamawiający dla wszystkich części wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących czynności związane bezpośrednio z wykonaniem prac budowlanych, tak zwanych pracowników fizycznych, tj. w szczególności:dla części 5 i 6 – wykonujących prace z wykonaniem robót remontowych w tym: prace remontowe związane z wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej (branża sanitarna), prace remontowe związane z wymiana instalacji elektrycznej (branża elektryczna), prace remontowe związane z tynkowaniem, malowaniem ścian i sufitów (branża budowlana).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie części nr 5 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej i zawodowej:Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał roboty budowlane o charakterze remontowym obejmujące swym zakresem roboty tynkarsko-murarskie i malarskie oraz roboty branży sanitarnej i elektrycznej o wartości minimum 100 000,00 zł nettoUwaga:a) Zamawiający określa, że Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do ww. warunku mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców/wykonawcy, którzy/który wykonają/wykona roboty budowlane.b) Na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie biorący udział w postępowaniu składają oświadczenie (część C załącznik nr 2 do SWZ), w którym określają który Wykonawca jaki zakres robót będzie realizował.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach