MIEJSKI ZESPÓŁ GOSPODARKI LOKALOWEJ I ADMINISTRACJI ogłasza przetarg
- Adres: 44-190 Knurów, ul. Floriana 4
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 323394500 , fax. 323394501
- Data zamieszczenia: 2023-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: MIEJSKI ZESPÓŁ GOSPODARKI LOKALOWEJ I ADMINISTRACJI
ul. Floriana 4
44-190 Knurów, woj. śląskie
tel. 323394500, fax. 323394501
REGON: 271216856 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzglia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont klatek schodowych z wymianą i wykonaniem nowych instalacji w systemie zaprojektuj i wybuduj w budynku przy ulicy Henryka Sienkiewicza 2 w Knurowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. W części projektowej:- pozyskanie, zebranie i weryfikacja wszystkich danych niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej,- uzgodnienie dokumentacji projektowej z Tauron Dystrybucja oraz z rzeczoznawcą ppoż.,- przygotowanie wymaganych materiałów, niezbędnych do wykonania projektu i późniejszej realizacji prac budowlano-montażowych, w tym min. złożenie wniosku do Tauron Dystrybucja w sprawie wymiany istniejącego przyłączaelektroenergetycznego,- opracowana dokumentacja musi być kompletna w zakresie wszelkich rozwiązań podstawowych i branżowych niezbędnychdo przyszłego prawidłowego funkcjonowania instalacji,- opracowanie planu BIOZ.2.W części wykonawczej:Remont klatek schodowych: oczyszczenie ścierne powierzchni cegieł, miejscowe uzupełnienie ubytków cegieł, wypełnienie-uzupełnienie zaprawą spoin w cegle, impregnacja cegieł, czyszczenie chemiczne podestów z cegły i płytek klinkierowych,schodów z lastryka z hydrofobizacją powierzchni, ocieplenie sufitu klatek schodowych (wełna na ruszcie, paroizolacja, płytagipsowo – kartonowa, malowanie), zdjęcie starych powłok malarskich z drzwi na strych, odmalowanie drzwi na strych,wymiana drzwi do lokalu wewnątrz klatkowych, naprawa, czyszczenie i odmalowanie balustrad drewnianych, dobudowaelementów drewnianych do wysokości 110cm, kotwienie, wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej wraz z przyłączem,wykonanie instalacji anteny zbiorczej naziemnej i satelitarnej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1 500.00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset 00/100PLN).2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilkunastępujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 299).3. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 88 1560 1081 2121 0351 1121 0003 (w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąćna wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunekbankowy Zamawiającego).5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentuelektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji orazpowinno zawierać:a) wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być Gmina Knurów - Miejski Zespół Gospodarki Lokaloweji Administracji, Floriana 4 , 44-190 Knurów;b) nazwę i adres siedziby Wykonawcy;c) kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;d) bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty wadium, na pierwsze pisemneżądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadiumnieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja ekonomiczna lub finansowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacjiekonomicznej lub finansowej. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony ododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumęgwarancyjną co najmniej 200.000,00 zł. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadziespełnia/nie spełnia.Zdolność techniczna lub zawodowa1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże się doświadczeniem w okresie ostatnich 5 lat przedupływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w wykonaniu conajmniej jednego zadania odpowiadającego przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto.2. Wykonawca winien dysponować osobami, które posiadają:- uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej uprawniające do projektowania konstrukcji obiektu,- uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych ielektroenergetycznych, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których,w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane ww. specjalności, umożliwiające zrealizowanieprzedmiotowego zamówienia- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeńoraz 3-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z przyznanymiuprawnieniami budowlanymi,- uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji iurządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz 3-letnie doświadczenie kierownika robót w specjalności instalacyjnej wzakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.GwarancjaWykonawca winien udzielić minimalnie 36, a maksymalnie 60 miesięcy terminu gwarancji, licząc od dnia końcowego odbioruprzedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-14
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznych dla obiektów użyteczności publicznej na terenie Miasta Rybnika
Dodano: 2024-03-14 - Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - paczka nr 6
Dodano: 2023-12-28 - Remont instalacji elektrycznej w wybranych pomieszczeniach budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18 – etap III
Dodano: 2023-06-16 - 4WOG-1200.2712.16.2023 Roboty budowlane w podziale na 6 części
Dodano: 2023-03-31 - Wykonanie instalacji elektrycznej w celu dostosowania obiektu Parku Wodnego w Tarnowskich Górach do wymogów bezpieczeństwa przeciwpożarowego
Dodano: 2023-03-11 - Remont instalacji elektrycznej – II zadania
Dodano: 2023-02-10 - Wykonaniu kompleksowej instalacji elektrycznej dla zadania pn. Adaptacja bu-dynku w Ziemięcicach ul. Mikulczycka 9
Dodano: 2023-02-01 - Modernizacja wnętrza wielofunkcyjnej hali sportowej z basenem – prace instalacyjne, polegające na montażu nowego oświetlenia hali basenu
Dodano: 2022-11-25 - Wymiana i uzupełnienie opraw oświetleniowych na energooszczędne wykorzystujące technologię LED w siedzibach Prokuratur Rejonowych w Rudzie Śląskiej i Wodzisławiu Śląskim (w podziale na części)
Dodano: 2022-11-21 - Wymiana i uzupełnienie opraw oświetleniowych na energooszczędne wykorzystujące technologię LED w siedzibach Prokuratur Rejonowych w Rudzie Śląskiej i Wodzisławiu Śląskim (w podziale na części)
Dodano: 2022-11-21