Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy ogłasza przetarg
- Adres: 42-692 Krupski Młyn, ul. Krasickiego 4
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2857023 , fax. 032 2857028
- Data zamieszczenia: 2009-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
ul. Krasickiego 4 4
42-692 Krupski Młyn, woj. śląskie
tel. 032 2857023, fax. 032 2857028
REGON: 00020215200000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie, pn. Remont łaźni w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Krupskim Młynie przy ul. J. Krasickiego 4 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
, dotyczy robót budowlanych instalacyjnych oraz dostawa materiałów właściwych dla wykonywanych prac polegających na remoncie łaźni Zakres robót obejmuje: 1. Wymiana instalacji sanitarnej w zakresie pionów i poziomów instalacyjnych wraz z armaturą sanitarną 2. Remont łaźni w zakresie prac budowlanych Prace budowlane będą polegały na :1) skuciu glazury, terakoty, posadzek betonowych nieuzbrojonych;2) odbiciu tynków;3) wykuciu z muru ościeżnic metalowych;4) demontażu instalacji wod.-kan.;6) wywozie i utylizacji odpadów 7) wymurowaniu ścianek działowych;8) wykonaniu posadzek betonowych; 9) wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej;10) licowaniu ścian płytkami glazurowanymi ,11) wykonaniu posadzek z płytek terakotowych ; 12) wymianie stolarki drzwiowej;13) robotach malarskich; 14) wykonaniu instalacji wodociągowej: woda zimna, ciepła, cyrkulacja 15) wykonaniu instalacji kanalizacyjnej ;16) montażu armatury ;17) montażu osprzętu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: a) formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji; b) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków pozwalających na udział w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego stanowiące zał. nr 2 do niniejszej specyfikacji; c) szczegółowy kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem materiałów, opracowany ściśle na podstawie przedmiarów robót stanowiących zał. nr 4 do niniejszej specyfikacji (w przypadku nie wypełnienia wszystkich pozycji przedmiarów robót bądź wpisanie w którejś z pozycji (0) bądź dopisanie dodatkowych pozycji, oferta będzie odrzucona); d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; f) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyska przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; h) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (załącznik do sporządzenia przez oferenta); i) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (załącznik do sporządzenia przez oferenta);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.silesia-region.pl-mowkp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie etażowych instalacji centralnego ogrzewania w mieszkaniach budynku przy ul. Węglowej 2 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-06-16 - Termomodernizacja wraz z uciepłownieniem budynku wielorodzinnego mieszkalnego przy ul. Wita Stwosza 3 w Rudzie Śląskiej - ETAP I uciepłownienie budynku
Dodano: 2016-04-21 - Roboty remontowe pokoi Internatu Harnaś
Dodano: 2016-03-24 - Dostosowanie instalacji hydrantowej do obowiązujących przepisów w I LO i ZSP 3 Jaworznie
Dodano: 2016-03-01 - Dostosowanie instalacji hydrantowej do obowiązujących przepisów w SP 15, GIM 2, GIM 5 w Jaworznie
Dodano: 2016-02-29 - Dostosowanie instalacji hydrantowej do obowiązujących przepisów w GIM8, PM19, SP3 w Jaworznie
Dodano: 2016-02-03 - WYKONANIE REMONTU INSTALACJI SANITARNYCH W BUDYNKU ZAKŁADÓW TEORII MEDYCYNY WYDZIAŁU LEKARSKIEGO W KATOWICACH ŚLĄSKIEGO UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO W KATOWICACH PRZY UL. MEDYKÓW 18 W KATOWICACH-LIGOCIE
Dodano: 2016-01-28 - WYKONANIE METODĄ BEZWYKOPOWĄ ODCINKA PRZYŁĄCZA KANALIZACJI DESZCZOWEJ PRZY UL. RADOSNEJ 35 A, B, C W KATOWICACH
Dodano: 2016-01-21 - Wykonanie bieżących robót remontowych w zakresie instalacji wodnych, kanalizacyjnych, gazowych, wentylacyjnych, centralnego ogrzewania, kotłowni, wymiennikowni w placówkach oświatowych na terenie miasta Piekary Śląskie
Dodano: 2015-11-12 - Wymiana pionów kanalizacyjnych w budynku Urzędu Miasta Chorzów
Dodano: 2015-09-23