Przetargi.pl
Zadanie, pn. Remont łaźni w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Krupskim Młynie przy ul. J. Krasickiego 4

Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 42-692 Krupski Młyn, ul. Krasickiego 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2857023 , fax. 032 2857028
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy
    ul. Krasickiego 4 4
    42-692 Krupski Młyn, woj. śląskie
    tel. 032 2857023, fax. 032 2857028
    REGON: 00020215200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie, pn. Remont łaźni w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym w Krupskim Młynie przy ul. J. Krasickiego 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    , dotyczy robót budowlanych instalacyjnych oraz dostawa materiałów właściwych dla wykonywanych prac polegających na remoncie łaźni Zakres robót obejmuje: 1. Wymiana instalacji sanitarnej w zakresie pionów i poziomów instalacyjnych wraz z armaturą sanitarną 2. Remont łaźni w zakresie prac budowlanych Prace budowlane będą polegały na :1) skuciu glazury, terakoty, posadzek betonowych nieuzbrojonych;2) odbiciu tynków;3) wykuciu z muru ościeżnic metalowych;4) demontażu instalacji wod.-kan.;6) wywozie i utylizacji odpadów 7) wymurowaniu ścianek działowych;8) wykonaniu posadzek betonowych; 9) wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej poziomej i pionowej;10) licowaniu ścian płytkami glazurowanymi ,11) wykonaniu posadzek z płytek terakotowych ; 12) wymianie stolarki drzwiowej;13) robotach malarskich; 14) wykonaniu instalacji wodociągowej: woda zimna, ciepła, cyrkulacja 15) wykonaniu instalacji kanalizacyjnej ;16) montażu armatury ;17) montażu osprzętu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; c) spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ);
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: a) formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji; b) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków pozwalających na udział w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego stanowiące zał. nr 2 do niniejszej specyfikacji; c) szczegółowy kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem materiałów, opracowany ściśle na podstawie przedmiarów robót stanowiących zał. nr 4 do niniejszej specyfikacji (w przypadku nie wypełnienia wszystkich pozycji przedmiarów robót bądź wpisanie w którejś z pozycji (0) bądź dopisanie dodatkowych pozycji, oferta będzie odrzucona); d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; f) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyska przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; h) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca (załącznik do sporządzenia przez oferenta); i) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (załącznik do sporządzenia przez oferenta);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.silesia-region.pl-mowkp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach