Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie UPS-a, klimatyzatorów, szafy serwerowej i konsoli w Urzędzie Celnym w Częstochowie przy ul. Marszałka E. Rydza-Śmigłego 26,

Izba Celna w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-127 Katowice, Plac Grunwaldzki 8-10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3587161 , fax. 032 3587204
  • Data zamieszczenia: 2009-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Katowicach
    Plac Grunwaldzki 8-10 8-10
    40-127 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 3587161, fax. 032 3587204
    REGON: 27050308000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.ic.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie UPS-a, klimatyzatorów, szafy serwerowej i konsoli w Urzędzie Celnym w Częstochowie przy ul. Marszałka E. Rydza-Śmigłego 26,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie UPS-a, klimatyzatorów, szafy serwerowej i konsoli w Urzędzie Celnym w Częstochowie przy ul. Marszałka E. Rydza-Śmigłego 26, tj.: 1) UPS-a centralnego 40 kVA, 2) klimatyzacji pomieszczenia serwerowni, 3) klimatyzacji pomieszczenia centralnego UPS-a, 4) szafy serwerowej wraz z wyposażeniem, 5) konsoli rack 19 z przełącznikiem KVM Parametry techniczne oraz wymagania dla w/wym. urządzeń opisane zostały w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), która udostępniona jest na stronie internetowej Zamawiającego Szczegóły dostaw i prac wykonawczych należy uzgadniać z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego Szczegółowy zakres rzeczowy zadania. Dostarczane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z seryjnej produkcji, data produkcji nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy przed terminem złożenia ofert. Producent oferowanego: UPS-a, systemów klimatyzacji, listew zasilających i konsoli rack 19 z przełącznikiem KVM powinien spełniać wymagania międzynarodowego standardu ISO 9001 i ISO 14001, co powinno być potwierdzone ważnym certyfikatem (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu). Oferowane urządzenia muszą posiadać oznakowanie CE (deklarację zgodności CE załączyć do oferty). Producent oferowanej szafy serwerowej powinien spełniać wymagania międzynarodowego standardu ISO 9001, co powinno być potwierdzone ważnym certyfikatem (załączyć dokument potwierdzający spełnianie wymogu). Ad. 1) Instalacja, gwarancja i serwis UPS-a centralnego Dostawa, montaż i uruchomienie w miejscu instalacji (pomieszczenie w piwnicy budynku przy ul. ul. Marsz. E. Rydza-Śmigłego 26 w Częstochowie). Należy wykonać podest pod UPS-a o wysokości co najmniej 35 cm. Gwarancja min. 36 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w ofercie koszt przeglądów serwisowych UPS-a w całym wspomnianym wyżej okresie, o ile będą one konieczne ze względu na wymogi gwarancji. Czas reakcji (na Obiekcie) w przypadku awarii (rozpoczęcia naprawy) do 4 GODZ. Gwarantowany czas naprawy lub (podstawienie) UPS zastępczego do 48 GODZ. Zaprojektować i wykonać zabezpieczenia zalecane przez producenta UPS-a: - na obwodach wejściowych, - na obwodach Bypass, - na wyjściu z UPS-a zabezpieczenie przeciwprzepięciowe typu B+C. Wykonać projekt i dokumentację powykonawczą instalacji włączenia UPS-a. do instalacji elektrycznej budynku. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji deklarowanych przez Wykonawcę parametrów elektrycznych urządzenia już po zainstalowaniu. W przypadku, jeśli wyniki pomiarów przeprowadzonych przez specjalistyczną firmę nie potwierdzą deklarowanych parametrów, Zamawiający zastrzega sobie prawo obciążenia Wykonawcy kosztami pomiarów oraz zwrotu wszystkich nakładów finansowych związanych zakupem, dostawą i montażem przedmiotowego UPS-a Ad. 2 i 3) Instalacja, gwarancja i serwis klimatyzatorów: Dostawa, montaż i uruchomienie w miejscu instalacji (pomieszczenie w piwnicy budynku przy ul. Marsz. E. Rydza-Śmigłego 26 w Częstochowie). Gwarancja min. 36 miesięcy. Czas reakcji (na Obiekcie) w przypadku awarii (rozpoczęcia naprawy) do 4 GODZ. Gwarantowany czas naprawy lub (podstawienie) urządzenia zastępczego do 14 DNI. Zaprojektować i wykonać zabezpieczenia wymagane/zalecane przez producenta na instalacji zasilającej urządzenia, System klimatyzacji zasilić z instalacji zasilania gwarantowanego, za centralnym UPS em. Ad. 4) W pomieszczeniu serwerowni należy zamontować szafę serwerową GFlex spełniającą wymagania określone w SIWZ. Wskazanie producenta przez Zamawiającego jest uzasadnione i wynika z faktu, że nowa szafa serwerowa ma być dosunięta bokiem do istniejącej szafy krosowniczej (GFlex 42U 600x600) i umożliwić łatwe i bezkolizyjne przeprowadzenie kabli krosowych pomiędzy szafami. Instalacja i gwarancja: Listwy zasilające zasilić z rozdzielni zasilania gwarantowanego w serwerowni, do każdej listwy dobrać i zamontować zabezpieczenie różnicowoprądowe, Gwarancja min. 24 miesięcy. Ad. 5 ) Instalacja, gwarancja i serwis dla konsoli z przełącznikiem KVM: Konsolę wraz z przełącznikiem KVM należy zamontować w szafie serwerowej, Gwarancja min. 24 miesięcy, Czas reakcji (na Obiekcie), rozpoczęcia naprawy do 4 GODZ. Gwarantowany czas naprawy lub udostępnienie urządzenia zastępczego do 14 DNI. Wizja lokalna: Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu instalacji zamawianych urządzeń Termin wizji lokalnej zostaje wyznaczony na dzień 22.10.2009 roku na godzinę 10:00. Wykonawcy chcący wziąć udział w wizji lokalnej winni stawić się w sekretariacie Urzędu Celnego w Częstochowie przy ul. Marsz. E. Rydza-Śmigłego 26 w/wym. terminie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 425000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie pobiera się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 2a) dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, która posiada kwalifikacje kategorii E uprawniające ją, zgodnie z art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 2007r Prawo energetyczne (Dz.U. Nr 54, poz. 348 z późn. zm) do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczą każdego z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego. Przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego należy także rozumieć Wspólników spółek cywilnych. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymagane są następujące dokumenty: 1) aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniejszą niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty, 2) podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 3) specyfikację techniczną zaoferowanego klimatyzatora, 4) dokument potwierdzający spełnienie wymogu że producent: UPS-a, klimatyzatorów, konsoli z KVM i listew zasilających spełnia wymagania międzynarodowego standardu ISO 9001 i ISO 14001, 5) dokument potwierdzający spełnienie wymogu że producent szafy serwerowej spełnia wymagania międzynarodowego standardu ISO 9001, 6) Certyfikat CE lub deklaracja zgodności CE na: UPS-a, system klimatyzacji, listwy zasilające i konsolę rack 19 z przełącznikiem KVM, 7) dokument potwierdzający, że oferowany UPS pochodzi z seryjnej produkcji i został wyprodukowany w ilości powyżej 500 sztuk, 8) opis technologii synchronizacji napięć wyjściowych jednostek równoległych, stosowanej w oferowanym urządzeniu (zasilaczu awaryjnym UPS). Opis ma być materiałem firmowym producenta lub musi być przez niego potwierdzony, 9) opis sposobu zarządzania pracą baterii (zasilacza awaryjnego UPS). W opisie znaleźć się muszą informacje nt. trwania okresów ładowania forsującego, konserwującego i okresu spoczynkowego (tzw. restingu). Okres spoczynkowy w jednym cyklu nie może być krótszy niż 14 dni. Opis ma być materiałem firmowym producenta lub musi być przez niego potwierdzony, 10) deklarację producenta zgodności produktu (zasilacza awaryjnego UPS) z normami: EN 62040-1-1: 2003, EN 50091-2: 1995 oraz spełnienia dyrektyw: 89/336/EEC, 92/31/EEC, 72/23/EEC, 93/68/EEC wraz z określeniem roku przyznania znaku bezpieczeństwa CE, 11) Świadectwo Kwalifikacji kategorii E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji sieci wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich SEP dla osoby/osób dokonujących instalacji urządzeń, UWAGA! Przepisu art. 54 ust. 1 i ust 2 z dnia 10 kwietnia 2007r Prawo energetyczne (Dz.U. Nr 54, poz. 348 z późn. zm) nie stosuje się do osób będących obywatelami państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Państwa Członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, które nabyły w tych państwach wymagane kwalifikacje w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci i uzyskały ich potwierdzenie zgodnie z przepisami o zasadach uznawania nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej kwalifikacji do wykonywania zawodów regulowanych, wówczas Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiedni dokument potwierdzający posiadanie wymaganych kwalifikacji. 12) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2. Podmioty występujące wspólnie, oprócz wyżej wymienionych dokumentów winny złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 1.1 składa dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.ic.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach