Przetargi.pl
zakup, dostawa, montaż i uruchomienie UPS-a, klimatyzatorów, szafy serwerowej i konsoli w Urzędzie Celnym w Częstochowie przy ul. Marszałka E. Rydza-Śmigłego 26.

Izba Celna w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-127 Katowice, Plac Grunwaldzki 8-10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3587161 , fax. 032 3587204
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Celna w Katowicach
    Plac Grunwaldzki 8-10 8-10
    40-127 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 3587161, fax. 032 3587204
    REGON: 27050308000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.ic.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zakup, dostawa, montaż i uruchomienie UPS-a, klimatyzatorów, szafy serwerowej i konsoli w Urzędzie Celnym w Częstochowie przy ul. Marszałka E. Rydza-Śmigłego 26.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie UPS-a, klimatyzatorów, szafy serwerowej i konsoli w Urzędzie Celnym w Częstochowie przy ul. Marszałka E. Rydza-Śmigłego 26, tj.: - UPS-a centralnego 40kVA / 36KW, - klimatyzacji pomieszczenia serwerowni (dwa urządzenia klimatyzacyjne o łącznej mocy chłodzącej 2 x 6 kW), - klimatyzacji pomieszczenia centralnego UPS-a (dwa urządzenia klimatyzacyjne o łącznej mocy chłodzącej 2 x 5 kW), - szafy serwerowej wraz z wyposażeniem, - konsoli rack 19 z przełącznikiem KVM Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 425000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie pobiera się
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 2a) dysponują co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, która posiada kwalifikacje kategorii E uprawniające ją, zgodnie z art. 54 ust. 1 ustawy z dnia 10 kwietnia 2007r Prawo energetyczne (Dz.U. Nr 54, poz. 348 z późn. zm) do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczą każdego z Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego. Przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego należy także rozumieć Wspólników spółek cywilnych. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym, tj. spełnia - nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na spełnienie warunków udziału w postępowaniu wymagane są następujące dokumenty: 1) aktualny wypis / odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniejszą niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty, 2) podpisane oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - wg załącznika nr 2 do SIWZ, 3) specyfikację techniczną zaoferowanych klimatyzatorów. Specyfikacja techniczna ma być materiałem firmowym producenta (np. w formie broszury, karty katalogowej, instrukcji obsługi). Ponadto należy wskazać link do strony internetowej producenta urządzenia lub dystrybutora zawierającej specyfikację techniczną oferowanego urządzenia. Dopuszcza się przedłożenie wyżej wymienionego dokumentu w języku angielskim. 4) specyfikację techniczną zaoferowanego UPS-a. Specyfikacja techniczna ma być materiałem firmowym producenta (np. w formie broszury, karty katalogowej, instrukcji obsługi, itp.). Ponadto należy wskazać link do strony internetowej producenta urządzenia zawierającej specyfikację techniczną oferowanego urządzenia. Dopuszcza się przedłożenie wyżej wymienionego dokumentu w języku angielskim. 5) dokument potwierdzający spełnienie wymogu że producent: UPS-a, klimatyzatorów, konsoli z KVM i listew zasilających spełnia wymagania międzynarodowego standardu ISO 9001 i ISO 14001, 6) Certyfikat CE lub deklaracja zgodności CE na: UPS-a, system klimatyzacji, listwy zasilające i konsolę rack 19 z przełącznikiem KVM, 7) dokument potwierdzający, że oferowany UPS pochodzi z seryjnej produkcji i został wyprodukowany w ilości powyżej 500 sztuk, 8) opis technologii synchronizacji napięć wyjściowych jednostek równoległych, stosowanej w oferowanym urządzeniu (zasilaczu awaryjnym UPS). Opis ma być materiałem firmowym producenta. Dopuszcza się przedłożenie wyżej wymienionego dokumentu w języku angielskim. 9) opis sposobu zarządzania pracą baterii (zasilacza awaryjnego UPS). W opisie znaleźć się muszą informacje nt. trwania okresów ładowania forsującego, konserwującego i okresu spoczynkowego (tzw. restingu). Opis ma być materiałem firmowym producenta. Dopuszcza się przedłożenie wyżej wymienionego dokumentu w języku angielskim. 10) deklarację producenta zgodności produktu (zasilacza awaryjnego UPS) z normami: EN 62040-1-1: 2003, EN 50091-2: 1995 oraz spełnienia dyrektyw: 89/336/EEC, 92/31/EEC, 73/23/EEC, 93/68/EEC wraz z określeniem roku przyznania znaku bezpieczeństwa CE, 11) Świadectwo Kwalifikacji kategorii E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji sieci wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich SEP dla osoby/osób dokonujących instalacji urządzeń, UWAGA! Przepisu art. 54 ust. 1 i ust 2 z dnia 10 kwietnia 2007r Prawo energetyczne (Dz.U. Nr 54, poz. 348 z późn. zm) nie stosuje się do osób będących obywatelami państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Państwa Członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, które nabyły w tych państwach wymagane kwalifikacje w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci i uzyskały ich potwierdzenie zgodnie z przepisami o zasadach uznawania nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej kwalifikacji do wykonywania zawodów regulowanych, wówczas Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiedni dokument potwierdzający posiadanie wymaganych kwalifikacji. 12) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2. Podmioty występujące wspólnie, oprócz wyżej wymienionych dokumentów winny złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 1.1 składa dokument wystawiony w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Wszystkie dokumenty winne być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę (osoby) podpisującą ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.ic.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach