Przetargi.pl
Zadanie nr 1: Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Tomicach w zakresie demontażu istniejących urządzeń zabawowych i małej architektury oraz budowy placu zabaw dla dzieci. Zadanie nr 2: Wykonanie miejsc postojowych od strony ul. Radosnej.

Gmina Tomice ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Tomice, ul. Wadowicka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8233598 , , fax. 33 8233598
  • Data zamieszczenia: 2017-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tomice
    ul. Wadowicka 51
    34-100 Tomice, woj. małopolskie
    tel. 33 8233598 , , fax. 33 8233598
    REGON: 072182120

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1: Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Tomicach w zakresie demontażu istniejących urządzeń zabawowych i małej architektury oraz budowy placu zabaw dla dzieci. Zadanie nr 2: Wykonanie miejsc postojowych od strony ul. Radosnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Tomicach w zakresie demontażu istniejących urządzeń zabawowych i małej architektury oraz budowy placu zabaw dla dzieci, a także budowy miejsc postojowych od strony ul. Radosnej. Zakres robót budowlanych obejmuje i dotyczy istniejącego terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w zakresie: Zadania nr 1: Demontaże: Demontaż istniejących urządzeń placu zabaw, Demontaż fragmentu istniejącego ogrodzenia, Roboty ziemne: Wykopy wykonywane na całej powierzchni chodników i placu, Wywóz ziemi, Plantowanie gruntu rodzimego, Humusowanie i obsianie skarp, Podbudowy: Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, Warstwy geowłókniny, Podbudowy z kruszyw (tłuczeń) zagęszczane warstwami, Warstwy podsypkowe (cementowo-piaskowe), Krawężniki: Rowki i ławy pod krawężniki i obrzeża, Obrzeża betonowe bezfazowe, 20x6cm, Nawierzchnie: Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej (kolorowej) o grubości 6 cm na podsypce piaskowej, Nawierzchnia bezpieczna SBR+EPDM, Ogrodzenie placu: Wykop dołów o powierzchni dna 0,2m2 i głębokości 0,4m, Osadzenie słupków ogrodzeniowych na fundamentach betonowych, Ogrodzenie systemowe z paneli ogrodzeniowych ocynkowanych obsadzonych w cokole, wysokość panelu 1,20m, rozstaw słupków 2,50m, Furtka systemowa o wymiarach 120x100cm w środku przęsła, Renowacja trawnika: Plantowanie powierzchni gruntu rodzimego, Humusowanie i obsianie skarp, Wyposażenie wraz z dostawą i montażem: Huśtawka z belką metalową typu Gniazdo Eko f. Buglo 8005 lub równoważna, Element typu statek Piratów f. Buglo 8001 lub równoważny, Element typu statek Diasa f. Novum 11120 lub równoważny, Huśtawka podwójna z belką metalową typu Eko f. Buglo 8003 lub równoważna, Element typu bujak „samochód” f. Muller 23090 lub równoważny, Huśtawka typu ważka na sprężynie f. Novum lub równoważna, Element typu linarium Orb f.Buglo 9121 lub równoważny, Huśtawka podwójna z belką metalową typu Eko f. Buglo 8003 lub równoważna, Element typu Action4kids J030-001 f. Novum lub równoważny, Element typu tablica liczydło f. Buglo lub równoważny, Element typu lornetka wolnostojąca f. Novum 9027 lub 9014 lub równoważna, Element typu tuba do rozmawiania Kat.-TDR 01 f. Drewkomplex Edukacja-Sport lub równoważna, Kosz na śmieci na słupku, z daszkiem 35l, Ławki metalowo-drewniane typu L57n, Tablica z regulaminem placu zabaw. Zadania nr 2: Roboty ziemne: Wykopy wykonywane na całej powierzchni chodników i placu, Wywóz ziemi, Podbudowy: Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, Podbudowy z kruszyw (tłuczeń) zagęszczane warstwami, Warstwy podsypkowe (cementowo-piaskowe), Krawężniki: Rowki i ławy pod krawężniki i obrzeża, Krawężniki najazdowe i wystające 15x20cm, Nawierzchnie: Nawierzchnia z płyt ażurowych na podsypce piaskowej, Ilekroć w dokumentacji wskazane są nazwy własne, znaki towarowe, firmy producenta, patenty lub wskazania pochodzenia należy je traktować jako przykładowe i przyporządkowywać im sformułowanie: „lub równoważne". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości zadanie nr 1 – kwota 5 000,00 zł słownie ( pięć tysięcy złotych) zadanie nr 2 – kwota 500,00 zł słownie ( pięćset złotych) a) w pieniądzu: (zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp), które należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy: BBS Bielsko – Biała o/Wadowice 05 8111 1019 2002 2002 0998 0001, w tytule wpłaty należy zamieścić numer i tytuł zadania: Zadanie nr 1: Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Tomicach w zakresie demontażu istniejących urządzeń zabawowych i małej architektury oraz budowy placu zabaw dla dzieci. lub Zadanie nr 2: Wykonanie miejsc postojowych od strony ul. Radosnej. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.) – składane w oryginale w Urzędzie Gminy Tomice, 34-100 Tomice ul. Wadowicka 51 za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty, Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: a) być wystawione na Gminę Tomice, 34-100 Tomice ul. Wadowicka 51 b) zawierać w swojej treści: - oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Prawa zamówień publicznych, - nazwę zadania: Zadanie nr 1: Zagospodarowanie terenu przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Tomicach w zakresie demontażu istniejących urządzeń zabawowych i małej architektury oraz budowy placu zabaw dla dzieci. lub Zadanie nr 2: Wykonanie miejsc postojowych od strony ul. Radosnej. c) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a, 2 Prawa zamówień publicznych. W przypadku wpłaty przelewem Zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz o prowizje bankowe. Zamawiający zatrzyma wadium w wypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 Prawo zamówień publicznych. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. W przypadku, gdy wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Zamawiający odrzuca ofertę zgodnie z zapisem art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu – załącznik nr 3 do SIWZ oraz informacji na temat podwykonawców –załącznik nr 7 do SIWZ Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI.1 SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy PZP składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Oprócz wyżej wymienionych oświadczeń do oferty należy dołączyć: Formularz ofertowy stanowiący wzór załącznik nr 1 do SIWZ Kalkulację wykonania robót stanowiący wzór –wykonana na podstawie specyfikacji wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót stanowiący – załącznik nr 2 do SIWZ W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP –załącznik nr 4 do SIWZ wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, działając zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (Dz. U. z 2016, poz. 1126) tj. a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5pkt 1 ustawy, b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) aktualnego zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów potwierdzających czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w rozdziale V ust. 1 pkt 2 lit. c– według wzoru załącznik nr 5 do SIWZ e) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w rozdziale V ust. 1 pkt 2 lit. C według wzoru – załącznik nr 6 do SIWZ f) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związane z przedmiotem zamówienia, potwierdzający spełnienie warunku określonego w rozdziale V ust. 1 pkt 2 lit. b. minimum 100.000,00 zł Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy przedstawienia dla tych podmiotów dokumentów, o których mowa w części VI pkt. 8 lit. a – c niniejszej SIWZ potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z udziału z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach