Przetargi.pl
Dostawa placów zabaw dla przedszkoli w Gminie Raba Wyżna

Przedszkole Gminne w Rabie Wyżnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-721 Raba Wyżna 29,
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 267 10 73
  • Data zamieszczenia: 2020-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedszkole Gminne w Rabie Wyżnej
    34-721 Raba Wyżna 29, woj. małopolskie
    tel. 18 267 10 73
    REGON: 12150165900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pgrw.bip.gov.pl/search/publiccontracts/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa placów zabaw dla przedszkoli w Gminie Raba Wyżna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 2 do SIWZ – szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia/formularz cenowy. Znajdują się tam szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia a także wymagane (minimalne) parametry techniczne. Adres dostaw, montażu i instalacji placów zabaw podano w pkt. 1. Minimalny okres gwarancji i rękojmi: 24 miesięcy na całość zamówienia, chyba że postanowienia opisu przedmiotu zamówienia stanowią inaczej. Kryterium gwarancji i rękojmi stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert. Uwaga, dostawa obejmuje rozmieszczenie i instalację, a tym samym prace przygotowawcze, jakie ma obowiązek zrealizować Wykonawca (Dostawca). Prace takie obejmują między innymi prace przygotowawcze w każdej z lokalizacji w zakresie: uzgodnienie dokładnego wymiaru instalowanej powierzchni podbudowy dla każdego placu zabaw wg. wstępnych lokalizacji (plac o powierzchni 50 m2 wyłożony nawierzchnią syntetyczną bezpieczną z wysokiej jakości granulatu gumowego SBR, w każdej z trzech oddzielnych instalacji), korytowanie w postaci robót ziemnych, z zachowaniem zasad dotyczących przekopów kontrolnych przy użyciu tzw. małych koparek, ewentualne odtworzenie podczas dojazdu, profilowanie i zagęszczenie podbudowy z uformowaniem przepuszczalnych powierzchni pod plac z kruszyw naturalnych, stabilizowanych mechanicznie w co najmniej dwóch warstwach o różnych frakcjach po min. 15 cm każda, montaż fundamentów betonowych pod wszystkie urządzenia wymienione w opisie przedmiotu zamówienia, ułożenie krawężników gumowych bezpiecznych po obwodzie całej powierzchni każdego z placów zabaw, ułożenie nawierzchni syntetycznej bezpiecznej z wysokiej jakości granulatu gumowego SBR np. w kostkach, montaż urządzeń do przygotowanych kotew betonowych, przekazanie dokumentacji takich jak atesty i deklaracje dopuszczające do stosowania w przedszkolu, w tym dotycząca wysokości krytycznego upadku (HIC). Wykonawca uzgodni paletę kolorystyczną po zawarciu umowy, przedstawiając w każdej z lokalizacji co najmniej dwa warianty kolorystyczne i odcieniowe wraz z kolorowymi rysunkami technicznymi, pokazującym jak będą wyglądać wszystkie urządzenia z detalami. Pozostałe szczegóły w siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany Formularz oferty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę, zawierający niezbędne dane. Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu i że spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wraz z ofertą należy złożyć również: Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza. Formularz cenowy/szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wypełniony– wg. wzoru załącznika nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018 r. poz. 798, ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania procedury określonej w artykule 24aa ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający może w pierwszej kolejności dokonać oceny złożonych ofert, a następnie zbadać czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, na podstawie w/w artykułu. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, uchylał się będzie od zawarcia umowy, Zamawiający zbada, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenianą spośród pozostałych ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach