Przetargi.pl
Zadanie nr 1: Naprawa okapów dachowych – 7 segmentów w budynku mieszkalnym przy ul. Chełmońskiego 2 w Białymstoku Zadanie nr 2: Remont dachu w budynku przy Ks. S. Suchowolca 26D w Białymstoku.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, gen. J. Bema
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857479457 , fax. 857479483
  • Data zamieszczenia: 2018-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    gen. J. Bema 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857479457, fax. 857479483
    REGON: 200241074
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1: Naprawa okapów dachowych – 7 segmentów w budynku mieszkalnym przy ul. Chełmońskiego 2 w Białymstoku Zadanie nr 2: Remont dachu w budynku przy Ks. S. Suchowolca 26D w Białymstoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1: Naprawa okapów dachowych – 7 segmentów w budynku mieszkalnym przy ul. Chełmońskiego 2 w Białymstoku. 2. Zakres robót budowlanych: 1) dach: a) rusztowania zewnętrzne rurowe o wysokości do 10 m wraz z czasem pracy rusztowań, b) demontaż deski czołowej, c) rozebranie rynien z blachy nie nadającej się do użytku, d) rozebranie rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, e) rozebranie obróbek blacharskich okapów, gzymsów, murów ogniowych z blachy nie nadającej się do użytku, f) rozebranie pokrycia z papy na dachach pierwsza i następne warstwy, g) wycięcie styropapy do montażu krokwi, h) rozebranie elementów betonowych betonowych zbrojonych o grubości do 15 cm-skucie gzymsu, i) wywóz gruzu samochodem na odległość do 15 km wraz z utylizacją, j) dostarczenie i montaż krokwi impregnowanych na okap mocowanych na łączniki metalowe, k) montaż deski czołowej, l) deskowanie połaci dachowej płytą OSB wodoodporną grub. 22 mm, m) izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe poziome z płyt z wełny mineralnej grubości 10 cm układanych na sucho-jedna warstwa, n) obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu ponad 25 cm, o) rynny dachowe półokrągłe z PCV o średn. 150 mm, p) rury spustowe z PCV o średnicy 125 mm, q) naprawa pokryć dachowych papą termozgrzewalną. Dwukrotne pokrycie z papy perforowanej oraz papy wierzchniego krycia grub. 5,7 mm, r) ocieplenie gzymsu metodą lekko-mokrą przy użycie gotowych zapraw klejących z przygotowaniem podłoża i wykonaniem wyprawy z tynku mineralnego np. Ceresit CT 35 na osiatkowanych płytach styropianowych, s) naprawa kominów murowanych – 8 szt odbicie odstających tynków i wykonanie tynków zwykłych cementowo-wapiennych kat. III na kominach ponad dachem z uzupełnieniem w kominach kratek, t) drobne naprawy pokrycia z papy polegające na wstawieniu łat do 1m2. Zadanie nr 2: Remont dachu w budynku przy ul. Ks. S. Suchowolca 26D w Białymstoku. ZAKRES ROBÓT DO WYKONANIA: 1. Zakres robót budowlanych: 1) dach: a) rusztowania rurowe punktowe o wysokości do 20 m wraz z czasem pracy rusztowań grupy 1, b) zabezpieczenie dachu plandekami na okres remontu, c) rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów i rur spustowych z blachy nie nadającej się do użytku, d) rozebranie pokrycia dachowego z blachy trapezowej nie nadającej się do użytku, e) wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki samochodami na odległość 15 km wraz z ich utylizacją, f) wymiana deskowania z desek o grubości 25 mm na styk, g) izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej grubości 10 cm poziome z płyt układanych na sucho, h) folia wstępnego krycia, i) pokrycie dachu blachą stalową ocynkowaną trapezową w kolorze istniejącego pokrycia, j) wymiana i naprawa obróbek blacharskich z blachy powlekanej o szer. w rozwinięciu do 25 cm oraz naprawa-wymiana 4-ch połączeń wraz z uszczelnieniem silikonem dekarskim lub taśmą dekarską połączeń rynien z rurami spustowymi na Gzymsach, Kosze, Kolanka k) akcesoria do pokryć dachowych - płotek przeciwśniegowy, l) akcesoria do pokryć dachowych - ławy kominiarskie, m) wyłaz dachowy fabrycznie wykończony z kołnierzem o wymiarach 0,85 x 0,75, 2) remont stropu nad mieszkaniem nr 6: a) wymiana drewnianych belek stropowych, b) wymiana elementów podłóg z desek - legary, c) wzmocnienie krokwi deskami grubości 32 mm, nabitymi na krokwie jednostronnie, 3) instalacja odgromowa - zakres podstawowych robót: a) zwody poziome i pionowe instalacji odgromowej. Wymiana - rodzaj przewodów: naprężane poziome, b) zwody poziome i pionowe instalacji odgromowej. Wymiana - rodzaj przewodów: naprężane pionowe - tylko zwody pionowe z części wysokiej budynku, c) złącza instalacji odgromowych. Wymiana - złącza do rynny, d) złącza instalacji odgromowych. Wymiana - złącza uniwersalne lub krzyżowe - do obejm wywietrzników, e) przewody wyrównawcze. Wymiana - przewód mocowany na: wspornikach. Poz. zastępcza - poprawa mocowań - uzupełnienia, f) podstawowe materiały: - bednarka ocynkowana (mb), - pręty stal. ocynkowane fi 8 mm, - śruby stal. SRD z nakrętkami i podkł., - złącza rynnowe, - złącze kontrolne, - złączki instal. odgromowej, - złączki przelot. kabłąkowe naprężające. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1, 2 został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOTYCZY PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg załączonego wzoru załącznik nr 7 do SIWZ). UWAGA! Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie oryginału). Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 8. Jeżeli inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 7: 1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9. Dokumenty, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8 ppkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 10. Jeżeli w kraju, w którym inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis zawarty w rozdziale XII SIWZ pkt 9 stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. DOTYCZY PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 11. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, dotyczące podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 12. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oświadczenie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji danego Wykonawcy, składa każdy z tych Wykonawców, w zakresie braku podstaw do wykluczenia oraz w zakresie, w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (oświadczenia o których mowa w załącznikach nr 3, 4 i 5 do SIWZ), 2) wykonawcy występujący wspólnie muszą zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii, które powinno określać zakres umocowania, 3) przed udzieleniem zamówienia każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, 4) przed udzieleniem zamówienia dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 3 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego w formie oryginału (wg załączonego wzoru załącznik nr 7 do SIWZ). Jeżeli w imieniu podmiotu trzeciego działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, powinna ona posiadać pełnomocnictwo do takiej czynności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach